⚠️ VOD is unavailable.
graf VODs on twitchBroadcasts 30+ hours are truncated. View the Raw Transcript VTT for the full version.
Kalko jesteśmy? Witam.
Nie mam dokładnych pojęcia, co się stało, bo na serwerze cały czas byłem, internet mi cały czas działał, po prostu OBS stwierdził, że już nie ma połączenia.
więc właśnie nie coś z Twitchem, bo na YouTube też wywaliło,
a Multiemu też wywaliło,
a to ciekawe,
bo mi wywaliło też na YouTube,
a ja lecę na stream, to mógł być problem z obu SM albo z DNSem,
bo mi na telefonie wyskoczył błąd, że DNS jest zły.
Ale wracamy, jesteśmy tylko na Twitchu,
bo włączenie streama znowu na YouTube to jest taki jebany sezef.
To cloudfer, okej, to cloudfer.
Okej, no dobra, ale wróciliśmy, dzień dobry wszystkim.
To można muzyczkę włączyć? Można.
Ale tego nie zrobimy.
Nie widzowie, ja bardzo staram się uodrębnić moje poranne, a moje wieczorne streamy. Na wieczornych raczej muzyki nie ma.
Taf, 900 taf, this shit lowkey taf.
Włącz live na YouTube, ja jestem kwiatem lotosu.
Miałem więcej tafu.
Czekaj, po co ta tabliczka?
Skip tabliczki.
Dobra, chowam sobie chat na chwilę, widzowie.
Wyplewcie pięcioletnie dzieci proszę, które przyszły z YouTube'a.
Zaraz znowu na was będę zarkał.
Zróbcie to za mnie proszę.
Bo nie jestem w stanie po tej wieści nie wyzywający.
Kodzik 1 zzucił donate 5 złotych.
Jogław, powiem ci, że niesamowicie władzasz językami i mnie namowiłeś do ich nauki.
Dziękujesz.
Podeczko, jesteś takim gitesem.
O kurde, bo trzeba było jakieś 2400 lipslite'a, gdy żartujecie.
Młodeczka Disas zzucił donate 5 złotych. Jak się z tym czujesz, że podbijasz zagłaniczne umysły.
Normalnie, czwartek.
Dobra. Deep Slate się robi ze przepalania.
Any deepslides.
Dobra, robimy test, robimy test.
To coble deepslide, da radę przerobić na deepslide, używając...
Tego, używając mason retable.
Dobra, gdzie jest czat?
Dobra, ale stop starczą antymaćkową. Wy mieliście wytłumaczyć ludziom, a nie robić kurwa szajs na czacie. To nie jest jakiś cyberpunk, żebyście mi spoilerychowali.
Dziękujemy za to, na co do widza z YouTube'a widzu drogi.
Widzu drogi.
Nie wyzywam ludzi, którzy oglądają na YouTube'a.
Wyzywam ludzi, którzy równie są debilami.
Ja nawet kurwa nie nagrywam teraz, a nawet dobrze. Dobrze, widzowie.
Chwila. Odpalę znowu stream na YouTube.
To jest lepsza decyzja biznesowe.
Wyłączę streamer na...
Puszczę to z nowogrotą.
Wiem, że clipboard mogę, robię to przez chwilę.