Streamer Profile Picture

Graf

[CC] QSMP2 Dzień 12 ✨ !holy !redragon !operagx

03-27-2026 · 4h 56m

⚠️ VOD is unavailable.

graf VODs on twitch

Broadcasts 30+ hours are truncated. View the Raw Transcript VTT for the full version.


[00:00:00] i
[00:00:02] i
[00:00:04] i
[00:00:06] i
[00:00:08] i
[00:00:10] i
[00:00:12] i
[00:00:14] i
[00:00:16] i
[00:00:18] i
[00:00:20] i
[00:00:22] i
[00:00:24] i
[00:00:26] i
[00:00:28] Mam drama.
[00:00:51] Mam drama.
[00:00:58] Mam dramę z chatem na YouTube.
[00:01:18] Czyli to był idiotyczny pomysł, żeby tłumaczyć automatycznie
[00:01:27] wiadomości, kto to kurwa wymyślił. Dzięki papiurek.
[00:01:32] Jest szukam rozwiązania na to i nie znajduję.
[00:01:43] Ja pierdolę jakby YouTube developers on their way to dodać najbardziej bezużyteczne główno.
[00:01:57] Sorry, będziecie mieli wkurwionego grafa od początku streama. Zaraz pogadam, po hiszpańsku się wyłączę.
[00:02:07] I wszystkie rozwiązania na to nie istnieją.
[00:02:17] Znalazłem takie rozwiązanie.
[00:02:24] Zgadnijcie co jest nie tak z tym.
[00:02:37] Zgadnijcie co nie działa.
[00:02:44] Nie ma settings. Nie ma settings.
[00:02:54] Nie ma fizycznie nigdzie okna settings na tym czacie. Nie ma zębatki.
[00:03:04] Ja już nie mam siły.
[00:03:10] To tylko na telefonach mam to na komputerze.
[00:03:17] Uff.
[00:03:47] Tak, ludzie mi mówią, że na komputerze w ustawieniach konta Google mogę, czy w ustawieniach konta YouTube, czy coś takiego.
[00:03:57] No.
[00:04:00] Tylko nie wiem gdzie to znaleźć, jak ktoś mi znajdzie taki link, to o to sobie wyłączę, a na razie po prostu przepraszam,
[00:04:12] ale nie czytam tego chatu, bo jak tylko patrzę na ustawienia chatu na YouTube to się wkurwiam.
[00:04:19] Cieszę, dzięki za problem, a witam, witam wszystkich.
[00:04:21] Dobra, zróbmy pięć podpisów Steel najprzód, najsamszód.
[00:04:42] koci miętka witam witam witam
[00:04:48] dobra podpisy
[00:04:52] coraz częściej macie wkurwionego grafonu w tym
[00:05:01] przepraszam widzowie po prostu
[00:05:04] jak coś jest moje wino to się często potrafię zaśmiać z tego ale
[00:05:10] Cześć, witam, witam wszystkich, dobra, calm. A poza tym to jak się czuję, nie wiem, nie pamiętam, bo jestem wkurwiony.
[00:05:39] Może naprawdę powinienem iść w melisę pierdalnąć.
[00:05:44] Wszak z, witaj, sienta helena.
[00:05:47] Assetto Corsa Blender Eutrax Simulator.
[00:05:49] Wyłączone komentarze, Cebux.
[00:05:54] Wyłączone komentarze.
[00:05:58] O, Fefe, witaj.
[00:06:01] Siemanko, cieszę się, że nie masz wyłączonych.
[00:06:08] komentarze na profilu, bo głupio by było poprosić o podpis i je potem wyłączyć.
[00:06:16] Nie wiedziałem, że istnieje coś takiego jak SteamVR, mam nadzieję, że nie wlazłeś nigdy w meble, przypadkowo grając to.
[00:06:28] MinDust wygląda fajnie, trochę jak faktorio polecam, może sobie obczaje i zagram. Pozdrawiam gorąco.
[00:06:39] nici z podpisów pizdawe.
[00:06:47] Zapisuje sobie jego podpis notatniku razem z linkiem.
[00:07:09] lecimy, wbijamy
[00:07:16] Dobrze. Widzowie, jak zapewne wiecie, witam intro.
[00:07:44] Trzałka, jesteś bardzo inteligentna osobą.
[00:07:48] Ścieżki zmienione.
[00:07:52] Ja się zaraz popłaczę.
[00:08:00] Dziękuję honor, Ateż.
[00:08:02] 2021 zzucił Donate 5 złotych.
[00:08:06] Gław, co myślisz o Kłystianie, który jest na 40 tys. kłatce i idzie bez celu.
[00:08:11] Jak mi znajdzie Foundry, to było warto.
[00:08:17] Jak znajdzie Netherite, to ogólnie będę zadowolony.
[00:08:19] Widzowie...
[00:08:23] Czekajcie, wyłączę Donate na sekundkę, wrócę za kilka minut.
[00:08:30] Naprawdę jestem wzruszony.
[00:08:32] Dzięki mężem. Ja odpalam streama od razu na wkurwie. Zachowuje się średnio, a wy i tak mi pomagacie, przypominacie mi, żebym ogarnął to, ogarnął tamto.
[00:08:52] Jesteście naprawdę kochani. Dziękuję Wam bardzo. Nie zasługujecie na mnie wkurwionego.
[00:09:02] Przepraszam Was. Przepraszam, że się czasami tak łatwo wkurwia. Po prostu chcę, żebyście mieli jak najlepszy stream.
[00:09:13] I jak ktoś, na przykład, OK, no dobra, dzisiaj nie miałem w ogóle prawa się wkurwić.
[00:09:19] No nie wiem, YouTube chce dobrze, YouTube chce dobrze, że tłumaczy te komentarze.
[00:09:22] Ja tego może nie chcę, ale może innym osobom się spodoba.
[00:09:26] Ale jak się wczoraj wkurwiłem, bo wywaliło streama bez powodu i nie mogliście oglądać,
[00:09:31] no to myślę, że nawet jeszcze słusznie.
[00:09:34] Dobrze.
[00:09:43] z
[00:10:02] I.
[00:10:09] Intro.
[00:10:29] Moja dziewczyna jednak miała rację,
[00:10:30] i powinno się skurwyć na stronie.
[00:11:00] kocham tego pieska naprawdę
[00:11:10] Naprawdę?
[00:11:17] Gdzie jest na ksiak?
[00:11:19] w porządku jak kamera men mnie zasklokował o jeszcze gra wytrzymać gra wicka tam siewanko słyszałem że na jakiejś kurna 40 tysięcy krat to byłoś
[00:11:46] Ej dosłownie, no przez chwilę wróciłem stary, kiedy monolog wszedł tak mocno, że przeszedłeś 15 tysięcy kratek rozmawiałem z widzami.
[00:11:54] No, słuchaj, myślę, że bardziej produktywne dla naszej bazy niż z kainapłotkach.
[00:12:01] Ej właśnie, właśnie, właśnie, propoproduktywności. Patrz, znalazłem uran.
[00:12:07] O kurczę.
[00:12:11] Także generalnie widz jakiś pomysł żeby bo zobacz tutaj jest taki to jest po prostu uran a jest jeszcze taki blok to jest chyba to.
[00:12:21] Czekaj sześć danki włącza.
[00:12:23] O zobacz i ten blok się nie widza w tej chwili.
[00:12:25] Generalnie.
[00:12:27] I generalnie ktoś nie widza w tej chwili.
[00:12:29] Pomyślam, że to jest pomysł, żeby ktoś dać jako oczy czaszki.
[00:12:39] Dobra, czy to się to zasadzić?
[00:12:42] Wiesz co, ja mam jakieś green bioshrume, to się nazywa.
[00:12:46] Green bioshrume istnieje.
[00:12:50] Glowing to po prostu zgląstonem. Tak, to się da zasadzić.
[00:12:54] Green bioshrume, możemy zrobić taką farmę.
[00:12:57] jak coś wykona mam pink Bioshrum i green Bioshrum no to green chyba najlepiej dla
[00:13:03] urano no tak tak tak pod względem fabułki to zdecydowanie w ogóle taki sztabów
[00:13:08] rolę bo to jest jedyną osobą z którą mogę pogadać nie wyrożoneksę neksę neksę
[00:13:13] przeczytaj discorda a
[00:13:18] i potem zdecyduj czy dalej z rzadaną porozmawiać
[00:13:21] a tak tak tak dalej w sensu ok dobra tylko zapomniałem co się pytaj
[00:13:26] Przez to, że przeczytałem sobie na kształt.
[00:13:28] Przeczem.
[00:13:30] Czekaj, jak ja dałem pytanie, co ja to ci wypowiedziałem ze dziesięć sekundą?
[00:13:34] Przepraszam, ja jestem tak rozkojarzony.
[00:13:36] Że te gzimi znalazłeś i kameraman za tobą chodził?
[00:13:38] Tak, tak, Jezu święty, nie pamiętam, przepraszam.
[00:13:42] Generalnie jestem tak przebojcowany, stare, że nie los w pydę, nie byłem tak przebojcowany, kurwa.
[00:13:48] Widziałeś, kurwa, jak zrobili tego Edita, jak laty nosi drąpizdo na siebie w swojej barze, a ja się ze cichu i układam postkę Rubika?
[00:13:54] Posta rubika.
[00:13:56] Na Twitterze tam jest high courtesol, low courtesol po prostu.
[00:14:05] Poka, poka, ninka.
[00:14:07] Kurwa, ja nie potrafię znajdować na Twitterze.
[00:14:10] Coś o nie WRP miałem powiedzieć.
[00:14:16] To było bardzo przyziemne. Generalnie chciałem się zapytać,
[00:14:19] dobry pomysł. Tak po względem właśnie autowarp, ale po względem RP czy nie
[00:14:23] byłby dobry pomysł. Gdybyśmy tak, wiesz, codziennie dodawali jednego takiego
[00:14:26] bioshrunk z lipka gdzieś tam na widok tutaj i tak wiesz tak z perspektywy
[00:14:30] tygodnia będzie coraz więcej tego, że wiesz, że niby ten uran.
[00:14:32] Zajebiste, że powoli jednak to wsiąka w ziemię.
[00:14:37] No, no, no, to jest taki właśnie plan. To było fest spokoj, bo tak się zmieniało,
[00:14:41] nie? I może niedługo tak jak kartofle być zostawił, że zaczną takie pędy
[00:14:45] rosnąć w scenę okna.
[00:14:47] Generalnie jesteśmy w stanie na przykład jak czegoś nie jesteśmy w stanie
[00:14:50] zrobić w grze, to podobno też auto w rolpej można naprzeć do administracji
[00:14:55] i oni na przykład są w stanie stworzyć jakieś partii dla nas, czy co.
[00:14:57] Jak te DNA multi jego tak, tak, tak, tak, no.
[00:15:02] Dobra, ja mam na dzisiaj kilka pomysłów ogólnie.
[00:15:05] Jasne, jasne. Dobra, ja generalnie idę do magazynu wrzucić wszystkie rzeczy z wyprawy,
[00:15:09] bo ja tego mam strasznie dużo.
[00:15:10] Robię dzisiaj farbę dla nas.
[00:15:12] W ogóle wideles znalazłem.
[00:15:13] Ja też, ja mam widelać z Full Enchant.
[00:15:16] O to jeszcze nie, dopiero znalazłem.
[00:15:18] Robię dzisiaj farmę, kartofli, będą się przepalały od razu, to jest mój cel na dzisiaj.
[00:15:24] Dobra, dobra, dobra, dobra. Ja jeszcze nie wiem jaki jest cel, ale ja ci chętnie pomogę.
[00:15:28] Ja chyba bym chciał jeszcze tego, chciał to ego cave'a trochę wewnątrzegarny, żeby on nie wyglądał tak wiesz.
[00:15:35] A myślisz, że chodzi dzisiaj Euron?
[00:15:38] Choliniu mam pojęcia, wiesz, jest dziewiętnolasta, jedelnaście, więc można zobaczyć trzyma live.
[00:15:42] Wiesz, że 940, jak on tak zwykle wchodzi, anyway, jak Euron będzie, to mnie zawała i mam dla was dwójki, spodoba wam się niesamowicie.
[00:15:51] Dobra, dobra, dobra, dobra, dobra.
[00:15:53] Dobra.
[00:15:54] To ja to niszczę, jeśli to będzie w bazie, nie? O i o, w ogóle z tego wyrotuję sadzonkę, jak nie bierze się, tak to może wiedzieć.
[00:16:12] to jest mój pierwszy cel na dziś, bo potrzebuję jednak jedzenia żeby robić cokolwiek, nie.
[00:16:19] mmm, dobra daj mi Schematic and Quill.
[00:16:25] Widzowie,
[00:16:26] kontynuując,
[00:16:28] cały jakby meta były do night knee już odpadłam.
[00:16:38] Okstąd 57 zzucił do night 5-1.
[00:16:41] do najd pięć płotnych. Dzień dobły. Chciałem powiedzieć, że tak czy siak, czat i ujtę nie ma sensu,
[00:16:47] bo tobie jako stójme łowi, najpewniej pojawia się tylko top czat. Nie. Na którym masz tylko 30% wiadomości,
[00:16:54] bo YouTube ma caowe filtłowanie i wszystko usuwa. Nie, ja używam Olcata. Zawsze, zawsze włączam Olcat na YouTube.
[00:17:01] Po prostu to jest bardzo i to bardzo nienaturalne, jak wypisacie po polsku i YouTube mi to nadgorliwie
[00:17:07] użyjmy tego słowa, tłumaczy to na język angielski.
[00:17:10] Yumoji zzucił donate 10 złotych.
[00:17:13] Cześć, to mój pierwszy donate w życiu zeznaczony na ciebie.
[00:17:17] Dziękuję bardzo, Yumoji.
[00:17:17] Ciałam jakieś połady, jak zacząć naukę japońskiego?
[00:17:21] Bez hiragany nie ruszaj dupy.
[00:17:23] Najpierw się naucz hiragany, jest to dość syzyfowe.
[00:17:27] Stwórz sobie jakieś mnemo techniki.
[00:17:29] Zaraz ci pokażę.
[00:17:32] Smutny med student zzucił donate 10 złotych.
[00:17:35] Kejka, może kojazysz, ja od cosplayu maga wiadła. W poniedziałek mam opełację tałczycy, w celu upewnienia się czy zmiana jest łagodna czy złośliwa. Mogłabym płosić po bless. Q S M P, siakże, speedy, reconvalesencja. Pozdławiam.
[00:17:54] speedy, reconvalesencje, tak, życzę ci żeby twoja tarczycza była zdrowa i żeby nie było z tobą nic innego złego.
[00:18:02] Kurde, bela, tarczyca przejebana rzecz.
[00:18:06] Anyway, wracając do japońskiego, zrób sobie mnemo techniki, przygotował to jest ko.
[00:18:12] Ja dla mnie to był chicken clip, to jest rowka w katakanii, ale wyjebane.
[00:18:19] Tutaj zobacz, tutaj jest kurczak i wysiaduje jajko, czyli szwaza.
[00:18:27] Tak samo, su, ja zawsze wyobrażają sobie, że to jest brzuch kobiety w ciąży.
[00:18:33] I po angielsku give birth soon.
[00:18:36] Przez su, nie?
[00:18:39] jakby ri, jakoś co można inaczej.
[00:18:43] Ci chyba jak chicken albo nie, I want five chicken, I want five chicken.
[00:18:47] Do chi wygląda jak piątka.
[00:18:49] Jakby zrób sobie tęgnę do techniki i jedna ode mnie rada, jak się uczyć nowych słów.
[00:18:56] Absolutnie broń Boże, nie notuj tych słów o po po dobra.
[00:19:05] Pomyślaj tak, tierlista, tierlista.
[00:19:08] Jak uczysz się nowych słów po japońsku, top rzeczą, daje widzce, porady bądź widzowi i prawie się uczyć japońskiego, więc kontynuując.
[00:19:21] Top rzeczą jest zapisywanie tego w hiraganie bądź katakanie.
[00:19:30] na poziom niżej jest zapisywanie tylko eksluzywnie w hiraganie, to jest też ciągle ok.
[00:19:37] W japońskim zależności, czy to jest Oniomi, czy Kuniomi, czy to jest czytanie japońskie natywne,
[00:19:43] czy to jest czytanie pochodzące zjedynka chińskiego, używa się innego syllabarium.
[00:19:48] Poziom niżej jest zapisywanie tego w Romaji, jeżeli naprawdę musisz, możesz sobie to zapisywać w Romaji.
[00:19:55] poziom niżej, czyli twój mózg to jest cymbal i bęben i mieszka tam małpa, która nie potrafi myśleć,
[00:20:02] to zapisywanie tego fonetycznie po polsku.
[00:20:05] Nie rób tego.
[00:20:06] Błagam Cię, nie rób tego.
[00:20:07] Za każdym razem, jak uczysz się językę obcego i zapisujesz słowo fonetycznie po polsku,
[00:20:13] to umieram rówka.
[00:20:15] Błagam kurwa, nie róbcie tego.
[00:20:20] I to w sumie tyle.
[00:20:22] Dziękuję za oglądanie.
[00:20:25] Ale cię to lepiej.
[00:20:55] Kradnę sobie tą farmę. Kradnę sobie tą farmę. Tą farmę. Proszę o naprawienie pluginu. Mówi się tą farmę czy tę farmę? Nie wiem już.
[00:21:20] Słuchaj, dzisiaj mam dzień dobroci dla zwierząt, więc cię nie dam do obsedianu.
[00:21:40] Bo wy jesteście miśkami, tak?
[00:21:42] Tak. Tak. Jakby, czy twoja rasa oficjalna to jest misjolarny?
[00:21:50] To was z nich 5 złotych. Siemka na każdym stłe amie, łobie w tle, kolacjo, obiad.
[00:21:55] Tak.
[00:21:56] Chciałem ci się pochwalić ostatnimi wynikami gotowania, gdzie ci można wysyłać zdjęcia,
[00:22:01] by zobaczył i opisał ostatnie dania. Żółek w chlebie, gyłos z makaronem...
[00:22:07] Czy zjadłbyś gyros z makaronem ryżowym?
[00:22:11] Słuchaj, to na mój Discord możesz wrzucić się zdjęcia, jak zrobiłeś takie fajne potrawy.
[00:22:22] A i również póki mam tą możliwość, chciałbym się zapytać publicznie, na forum publicznym,
[00:22:30] Czy ktoś wie, jak sprawić, żeby chat ze streamu na YouTube nie tłumaczył mi automatycznie każdej wiadomości?
[00:22:40] Ponieważ okazało się, że znam język polski, ale jak widz mi pisze po polsku, to YouTube mi to tłumaczy na angielski i bardzo mi to się nie podoba.
[00:22:51] Znalazłem jeden poradnik, jak to zrobić i on nie działa, ponieważ mówi on, że jest jakieś okienko ustawień.
[00:23:00] To okienko nie istnieje.
[00:23:03] Dziękuję.
[00:23:08] Język ustawy i na polski muszę widzowie wiecie kiedy ostatnio miałem ustawione cokolwiek na język jest wtyczka na wyłączenie o tłumaczenia bardzo dług bym wdzięczny jakbyście mogli mi wysłać tą wtyczkę.
[00:23:38] Właśnie ukradłem schemat tej farmy i zrobię ją sobie w swojej bazie i własną zrobię.
[00:23:49] Pa pa.
[00:24:00] A w sumie nie muszę skamtąd.
[00:24:33] Opara też nie wejdzie? Bang bang.
[00:24:40] Paralitem. Cześć piękna. Bardzo się cieszę, że jesteś na streamku.
[00:24:45] Dobra, czekaj. YouTube anti-translate. Fenomen.
[00:24:49] Nie będę mówił tak. Nie, nie było, bo ja zawsze muszę odpalić na nowo.
[00:24:55] Chcesz mieć dzieci na X, czy nie?
[00:25:03] O, napisało dzieci na psa, zamiast na X, prawidłowo tłumaczyło, kurde, jest to zadowolone.
[00:25:10] Greetings from the Netherlands? Huj dach!
[00:25:18] Nie, nie, nie, ta wtyczka jest do tłumaczenia tytułów, mi chodzi o tłumaczenie wiadomości na czacie.
[00:25:33] No dobra, dobra.
[00:25:38] Hello from Norway, hello, welcome.
[00:25:43] Kurwa.
[00:25:46] A nie, to w sumie tam miało być.
[00:25:56] No na razie muszę przeboleć, że wszystko YouTube mi tłumaczy na angielski dosłownie.
[00:26:00] jest. Ktoś mi napisał, że gdzieś na koncie Google czy coś takiego
[00:26:05] da się dodać języki, które znamy i to są języki, których YouTube nie będzie tłumaczą,
[00:26:10] albo kompletnie to wyłączyć, tylko nie jestem w stanie dokalizować, że to jest.
[00:26:16] Jakim język na ustawieniach na YouTube nie korzysta on z polskich wersji językowych
[00:26:20] żadnego softu.
[00:26:22] Tajpowy 13 zzucił Donate...
[00:26:24] Chyba, że to na tymiu polski soft.
[00:26:25] Witam Cię, głaficzny mój najlepszy pała socjalny w zyjacielu. Co tam u Ciebie?
[00:26:29] Bardzo dobrze, Tajpowy, dziękuję. Byłem lekko wkurzony, ale jest OK.
[00:26:33] Eee, co ja chciałem powiedzieć?
[00:26:35] Musisz wyjść w ustawienie kontakt Google i tam poszukać.
[00:26:37] My account google.com.language. Już patrzę.
[00:26:41] King Wa zzucił Donate 10 złotych.
[00:26:44] Heja.
[00:26:44] Nie oczekuje Odeb, ale chciałam się podzielić czymś ważnym.
[00:26:49] Dostałam wynik biopsii Guzatałczycy.
[00:26:52] Z wynikiem IFU w skali Bethesda.
[00:26:55] Mam do wycięcia lewy płat.
[00:26:57] Tyzymajcie się.
[00:27:02] Życzę ci zdrowka.
[00:27:04] Życzę ci, żeby poszło ci jak najlepiej jestem.
[00:27:08] Jeśli mogę ci dać jakieś słowa o tuchy,
[00:27:13] to mam nadzieję, że skala Bethesda odnosi się...
[00:27:17] że skala Bethesda ma dużo wspólnego z firmą Bethesda,
[00:27:21] która ogłosiła 10 lat temu, Elder Scroll 6 i ja nie kurwa raz ogólnie zrobiło, więc myślę, że
[00:27:26] to co jest złego w twojej tarczycy również patło na stawienie, czyli po prostu tam sobie siedzi, ale niczego złego ci nie zrobi.
[00:27:32] Dobra, PCR Language, English. Other Language is Polish, Automatically Add Language is on.
[00:27:38] Ale to nie działa, to nie mam niczego, żebym mógł wyłączyć.
[00:27:42] Zdrówka, zdrówka widzowe, naprawdę, jak macie jakieś problemy ze zdrowem, to zdrówka wam fest.
[00:27:50] dodałem, dodałem, streamujesz na Twitchu, kliknuj na YouTubie, na YouTube i na Twitchu
[00:27:57] dobra, potrzebuję ten kanon cały
[00:28:00] ja jestem z Rona, a ja się wygapowię z Mikem
[00:28:02] nie będziesz mnie wkurwiał, kocham Cię
[00:28:04] ja sobie też, ale nie lubię pustu toka, mieć wyłączonego jak tu jestem
[00:28:09] okej, okej
[00:28:11] bo Ty se pewnie gadasz, nie lubię przykazyć się
[00:28:20] Wiesz ile jest na tym serwerze gejów przynajmniej dwóch?
[00:28:32] Hmm... nie potwierdzę ich zawsze, czy?
[00:28:37] Nawet nie chodziło mi o Was.
[00:28:50] Hello from the Principality of Sea Land.
[00:28:53] Picks or it didn't happen.
[00:29:01] Saludos des del suble Argentina.
[00:29:05] Aguanta Patagonia.
[00:29:16] Aguanta se dice.
[00:29:20] Ale to duże, dobra, dobra, mnie interesuje tylko ten mechanizm.
[00:29:23] Click the gear icon settings on the video.
[00:29:27] To i tłumaczenie tytułów mi nic nie przeszkadza, mi przeszkadza, że mi tłumaczy wiadomości na moim streamie.
[00:29:35] Dobra, czyli to jest.
[00:29:39] Jak to się nazywa? Dobra, myślę, że łatwe niż schematik będzie po prostu zobaczyć, jak to wygląda, szczerze.
[00:29:45] Da się to zresetować, zmienić z tego schematik, chyba trzeba go dobudować do końca, nie?
[00:29:50] Albo zrobimy spąd.
[00:30:07] Zróbmy tag, zróbmy tag, zróbmy skip missing blocks, don't replace.
[00:30:16] Dajmy mu prochu.
[00:30:20] Z jak bliskich ekwipunków on bierze?
[00:30:26] On mi weźmie ze skrzynę, które są jakoś daleko, czy tylko bezpośrednio?
[00:30:38] Mój tata ma mieć operację serce w imianę dwóch zastawek, po przejśzeniu ryzykiem przez część pomartwy mięśnia.
[00:30:43] Życzę dla twojego starego, żeby ten...
[00:30:47] żeby żeby się szybko wyzrobiał
[00:30:51] no właśnie to mi tłumaczę dobra wywalone w to tłumaczeniu nie jest to takie super istotne
[00:31:01] dobra skip don't reply solid box skip missing blocks
[00:31:05] ready finished i mam bustąskę matkę
[00:31:08] dziękuję widzowie
[00:31:10] grozu dzięki bych zepsuła
[00:31:13] O kurde Pelkar dzięki za pięć gistów Beczku witam, dziękuję nicznie, W gistów dla Wertora leta, co wy cyferki wkładacie, ludek cztery, roses i na pewno nie ja, dziękuję bardzo, bardzo bardzo miło widzowie.
[00:31:33] a i w ogóle rano oglądaliśmy fanarty były absolutne bęgiery z fanartach i będziemy budowali pokaże wam pokaże wam to jest długo terminowy projekt będzie wymagało zzeberania wielu wielu bloków
[00:31:52] Zrobisz mi miejsce? Chciałabym kolegę przynieść, przetransportować.
[00:31:58] O, dziękuję. Pięknie.
[00:32:01] O, idę chyba?
[00:32:03] O, mamy go.
[00:32:05] Dobra, proszę państwa.
[00:32:11] Drodze widzowie.
[00:32:15] Drodze widzowie.
[00:32:17] Czy mogę? Proszę.
[00:32:19] Overble.
[00:32:22] Pociąg SKM Gdańsk.
[00:32:32] Jedziemy do Wejherowa mordo, jedziemy do Wejherowa.
[00:32:39] Mamy kibel, zrobiliśmy to.
[00:32:52] Widzt tworzył.
[00:33:01] Pozdrowienia z państwa papieskiego golub dobrzyń, czy znasz nasz język?
[00:33:08] No jak nie, jak jo.
[00:33:11] Jaka klawiatura wariacie?
[00:33:14] Redragon Braggie, klawiatura bezprzewodowa, 300 złotych skodem, gra w 20% zniszki.
[00:33:19] zniszki. Mechaniczna.
[00:33:21] Pecolk zzucił Donatek z złotych.
[00:33:23] Wykrzyknie Piotr Ragon. Dlaczego jesteś taki fajny?
[00:33:27] Jesteś taka fajna, nie jeden by oszalał.
[00:33:30] Słodka bardzo, no jesteś mała, taka nice.
[00:33:33] Chodź tutaj dziewczyno i pokażę ci co mam.
[00:33:36] Ram, pam, ram, pa, pa, pam.
[00:33:39] Nie wiem, nie jestem fajny.
[00:33:49] Dwa zada.
[00:33:51] Ła i baben i le tego.
[00:33:55] Łaison zzucił Donate 5 złotych.
[00:33:59] Głapi niebzepłaszaj za ewentualne WMA.
[00:34:03] Wła, to też emocja, ale nie dobra. Zresiałem zrobić zwykle głowotłamsić w sobie.
[00:34:09] Nie wiem jak łeszta chatu, ale ja to totalnie rozumiem. Czasami tzeba się lekko powkłówiać.
[00:34:15] I don't mind, 33.
[00:34:19] No ale staram się być tą oazą spokoju, staram bym się być potworem bez kortyzolu.
[00:34:24] Wic zzucił Donate 5 złotych. To tak dla zmiany tematu. Pozdławiam z Bydgoszczy. Nadal gównowne.
[00:34:37] Ej, nie śmierdziało w Bydgoszczy jak byłem. A w ogóle widzowie...
[00:34:43] Według YouTube Hellbockie to jest koło zębatę, to go w czełom automatic translation? Nie ma.
[00:34:49] Jak koza zzucił Donate 5 złotych?
[00:34:52] Hejka Gław, w modzie Quit nie musisz mieć wszędzie mechanicznego źródła energii.
[00:34:58] Możesz wytwarzać energię elektryczną za pomocą altełnatoła i wykozzystywać ją psy użyciu silnika elektrycznego.
[00:35:06] Wiem, tylko jak widzę crafting większe niż 3x3 to mi wysiada mózg. Wiem, że Tabor robił coś takiego.
[00:35:17] Skibdy zzucił Donate 10 złotych, siemka pytanie dla Guafa i dla Czatu.
[00:35:23] Czy ktoś kojazzy paczkę modów Minecwawd, zbliżoną do tej z QSMP?
[00:35:27] Wykrzyknik paczka.
[00:35:30] Portable, Storage, Interface.
[00:35:42] Wyszał Tkalisz, zzucił Donatek i złotych.
[00:35:45] W pławym, gółnym łogu kliknij na avatar. Na dole ustawienia i tam w tzeciej zakładce
[00:35:52] odtwarzanie i jakość można wygłać płefełowane języki, ale raczej to pomaczenie zależy od ogólnego ustawionego języka.
[00:36:01] Tak, w angielsku odtwarzanie i jakość. Mam jutro po angielsku. Ustawienia. Playback and performance. Language.
[00:36:09] Ad or edit language jest.
[00:36:13] Fubuki zzucił donate 10 złotych.
[00:36:15] Dodam Polskę i głafie.
[00:36:17] Phenomenalnie mi się ciebie ogląda.
[00:36:19] Dzięki bardzo.
[00:36:21] Umylasz mi bardzo wieczoły.
[00:36:23] Przes ostatnie dwie tygodnie.
[00:36:25] Trzymaj się tam w zdłówku i szczęściu.
[00:36:27] Dziękuję.
[00:36:29] Polisz i dodam też hiszpański.
[00:36:31] Spanish.
[00:36:35] A, muszę zmienić English na English.
[00:36:37] po prostu. Confirm. Nie mam opcji do wyłączenia tłumaczenia, ale dodałem właśnie sobie języki do YouTube'a.
[00:36:50] Ok.
[00:36:54] Czy zapisało, że mam Polski, mam Polski. Dobra, i czy teraz mogę kontrol F5 na moim czacie?
[00:37:02] Nie, dalej mi tłumaczy.
[00:37:03] Ma poradnych jak dostać 1000 zł na YouTube?
[00:37:08] Możesz zainwestować na GLD2000, to myślę, że możesz wyciągnąć nawet 1000 czasami.
[00:37:15] Dobra, ultimatecycy włączone.
[00:37:20] Dobra, tutaj po prostu portable storagę interface dotyka DO, jak to się nazywa?
[00:37:36] To też jest storagę interface?
[00:37:42] Alien zzucił Donate 5 złotych. Oglądałeś w czołaj mecz Polska Albania? Nie, jak to co sądzisz?
[00:37:55] Streamowałem widzowie i tylko relacjowali wynik. To jest jakikolwiek blok ogólnie. To jest Beczka. To jest Cautivator?
[00:38:04] Kuba zzucił donate 5 złotych. Siema Gław, czy jakbyś miał czas, to mógłbyś pokazać, jak wygląda ta czacha?
[00:38:14] Tak, tak zaraz pokażę. Harvester? Mechanical Harvester.
[00:38:24] Myłosę zzucił Donate 5 złotych, pierwszy Donate. Głałeś kiedykolwiek w faktoriu?
[00:38:31] Nie, ale bardzo pamiętam, to jest Mechanical Bearing, dobra.
[00:38:39] Dobra, mamy to, mamy cały przepis.
[00:38:41] Oglądałem dawno temu, myślę, że ponad 10 lat temu na kanale Zisto,
[00:38:46] którego bardzo lubiłem oglądać, jak jeszcze z Mindcracka był twórcą,
[00:38:50] To on miał serię z Factorio, ale to był mod Factorio Recursion, jakby recursja, że miałeś takie boxy i w środku boxów mogłeś mieć jeszcze fabryki.
[00:39:00] I tu mi się bardzo podobało oglądać, ale sam nikt nie grałem.
[00:39:09] Portable, Storage i Interface, dobra.
[00:39:11] i to bardzo
[00:39:13] i to bardzo
[00:39:15] Andezita i Huta
[00:39:17] i to Pałta
[00:39:19] Pałta
[00:39:21] Pałta
[00:39:23] Dobra, naprawiłem drzwićki
[00:39:25] Kamelek jest
[00:39:27] Nie wiedziałem, że palisz
[00:39:29] Nie, zobacz
[00:39:33] Jak dział on jest
[00:39:35] No tutaj na dole
[00:39:37] Zobacz, jak on nazwałem
[00:39:39] Oglądnie, nie? Mangeksu typu w żart.
[00:39:43] Ja mam u Hiszpanów w swojej pokoju tego i nazywa się po hiszpańsku debil,
[00:39:50] przecinek wielbą, który przydaje papierosy.
[00:39:55] Bo niestety przydaje tylko kamela.
[00:39:58] I to jest piękne, najlepszy, albo dobrze, nie ważne.
[00:40:02] Czyżby żółte kamelę Enjoyer?
[00:40:05] Nie, no niebieskie, tak szczerze, no.
[00:40:07] Pamiętam, że jak byłem u tego, byłem w zakopcu, to ten góral Christian, on palił żółte kamery.
[00:40:16] Ujej, ja chyba nie znam nikogo, kto pali żółte, ale generalnie ja palę niebieskie, jak już palę,
[00:40:22] dlatego, bo mam takiego kolegę w Warszawie, co kiedyś nie paliłem w ogóle papieroszów i potem zacząłem się z nim spotykać,
[00:40:28] z nim spotykać na mnie mówił ty no dawaj honos lódko dóżemu nie zapalić
[00:40:31] mordeczko o najgorsze najgorsze tak się zaczęło
[00:40:34] jak kamek i węgni dusz pozdrawiam cię rafał to przy
[00:40:37] ciebie ja ogólnie absolutnie nic nie wiadomo papierosach
[00:40:42] wiem tylko co sylwan pali bo czasami jak i do osiedlowego
[00:40:46] sklepu temu kupuje jaką mnie poprosi no i wiem co kto pali
[00:40:51] jak mu kiedyś kupowałem raczej tego nie zapominam
[00:40:53] Tak i to w miękkiej. Dokładnie. On mi nas w ogóle o właśnie on żółte kamelę i to w miękkiej właśnie specyficznie w miękkim opakowaniu on lubi ten góral.
[00:41:07] Nie słyszę się.
[00:41:09] Co z nic nie mówiłem. Przepraszam bo dalej, dalej jestem przepoścowany. Sorry, sorry.
[00:41:15] Co to znaczy w miękkim opakowaniu? No że fizycznie paczka jest taka miękkie a nie twarda.
[00:41:20] W ogóle ktoś mi kiedyś powiedział, ale nie wiem, jest z tym prawdą, w miękkim opakowaniu ma lepsze jakości triton, ale ja to słyszałem z pięciu różnych źródeł i kurwa zawsze źródło nie wiem, ktoś mi powiedział.
[00:41:31] Zróbło wymyśliłem.
[00:41:32] No możliwe, możliwe.
[00:41:34] Ale ten, góral mi mówił, że jak idziesz na jakąś imprezę na Podhalu, czy w nowym targu, to wszyscy ludzie w naszym wieku, tak wiesz, 18 do 28, to wszyscy jarają szlugi, a nie jakieś wejpy.
[00:41:44] A to jak w Chinach, nie? W Chinach też w ogóle mam wrażenie.
[00:41:46] W Chinach chyba też na analogach lecą.
[00:41:48] Chodźmy, chodźmy, chodźmy, chodźmy, chodźmy.
[00:42:18] niepalenia fut odpada
[00:42:20] to prawda odpada nie mam futa
[00:42:22] no
[00:42:24] albo ja jedno z wóch
[00:42:26] nie no ale nie palcie nie palcie
[00:42:28] nie palcie
[00:42:30] jako osoba która sama musi się z tym jeździć na cały dzień
[00:42:32] zrobiłbym wszystko żeby nie palić
[00:42:34] tak szczerze no ile ile ja bym dał
[00:42:36] nie dałbym zapomnieć
[00:42:38] wszystkie chwile
[00:42:40] a nie ja plus i minus bardziej referencjowałem
[00:42:42] a to ja musiał zapomnieć
[00:42:44] zapadę
[00:42:48] Ile dałbym by zapomnieć Cię wszystkie chwile te, które są na niebo chcę?
[00:43:04] Nie myśl o tym już, zmuchnąć wszystkie wspomnienia, niczym zaległy kusz tak już.
[00:43:12] Po prostu nie pamiętać sytuacji, w którym serce kleńka wiem.
[00:43:19] Nie wyrwę się, chociaż bardzo chcę.
[00:43:23] Mam nadzieję, że to wiesz i ty.
[00:43:30] Masz tostę, smakowa.
[00:43:32] Właśnie.
[00:43:38] Tam dodałem już tutaj język italianski, ale ciągle mnie aktualizuję. Może to jutro zrobię.
[00:43:45] Poradnik YouTube Live Stream, bo było to jeszcze wyświetlenie, jak ktoś może wysłać z upówka.
[00:43:50] A, nie, no nic, nie musicie wysyłać mi kwitu, YouTube'owsce, oglądajcie sobie.
[00:43:56] Dlaczego są takie uwuśne gra... właśnie.
[00:43:58] Epikt tłumaczenie fail.
[00:44:00] Widzowie, widzowie.
[00:44:01] Skomentujcie teraz to.
[00:44:06] Po angielsku
[00:44:07] Why are there such ugly graphics on the thumbnail?
[00:44:11] Dlaczego są takie ochydne grafiki?
[00:44:14] Polski oryginał.
[00:44:16] Dlaczego są takie uwuśne grafiki?
[00:44:26] Jak byście pracowali dla jakiejś korporacji i ktoś wam daje pomysł, żeby wjebać AI tam, gdzie nie jest potrzebna, to go strzelcie w czoło z gumki recepturki.
[00:44:49] Paweł Diduszko zzucił donate 5 złotych.
[00:44:52] Coś dlabie.
[00:44:53] Byłeś kiedyś w siedlcach lub okolic?
[00:44:55] Nie.
[00:44:56] Jak nie, to nic nie tłacisz.
[00:44:57] Jedyna atłakcja to...
[00:44:59] Może?
[00:45:00] ...i tnie wielkie więzienie w ścisłym centrum miasta.
[00:45:03] Nie.
[00:45:04] I więźniowie gwizdzący na ludzi.
[00:45:05] Byłem chyba...
[00:45:14] Byłem w Makowie Mazowieckim.
[00:45:17] Gawój zzucił Donate siedem złotych.
[00:45:19] W Mińsku Mazowieckiej.
[00:45:20] I była w Pozdławiam z płacy i płoszę Oblasing za tydzień.
[00:45:24] Siemza chłopca, jestem tylko.
[00:45:26] Nie polecam mieć to ubieli, a każdy kto pali to gimbus.
[00:45:30] To drugie to zdecydowanie rel.
[00:45:32] Nie polecam nikomu, powodzenia na operacji.
[00:45:35] Ja byłeś nawet pod tym więzieniem, słoneczko.
[00:45:37] Kochanie, dawaj mały palet do kamerki.
[00:45:42] Do końca tego roku wezmę cię do Szczecina na romantyczny wyjazd.
[00:45:54] A ja potrzebuję tych dwiele.
[00:46:05] Do tej dziury, ee, ee, ee, ee. Szczecin to macie szanować. Karakany.
[00:46:14] Kiedy ktoś wyzywa twój Szczecin?
[00:46:19] Oki, let's go.
[00:46:32] Tylko Wilanowo-Pomorskie. Myślę, że w przyszłym Wilanowie coś dobra.
[00:46:39] Cietek z Cietek z Cietek z Cietek z Cietek z Cietek z Cietek z Cietek z Cietek z Cietek z Cietek.
[00:46:41] Kto coś wspomniał o wysyłaniu kwitu XD z Włotpodatku?
[00:46:45] Kto wie, dziękuję.
[00:46:46] Dziękuję za zwrot pod dobrze, już tłumaczę Wam, widzowie żart o zwrotie podatku.
[00:46:50] Otóż mam firmę, płacę podatki.
[00:46:56] Niestety.
[00:46:58] Moje podatki idą na publiczne dobro, na drogi, na policję i również na polskie wojsko.
[00:47:07] Si tak jest moim widzem już jakieś 5 lat.
[00:47:10] i pracuje w wojsku.
[00:47:13] Sitek mi daje do nejty.
[00:47:16] Mówimy na to zwrot podatku.
[00:47:20] Perpetuum debile.
[00:47:30] Cztery chyba starczą.
[00:47:32] No, potrzebuję mechanical bearing, to proste jak barsz to zrobienia.
[00:47:42] Co robię? Topisz złoto? Nie, siekam cebulkę.
[00:47:52] Cześć.
[00:48:22] niż te tłumaczone komentarze.
[00:48:28] Dobra.
[00:48:30] Nie mogę mieć tego na środku, na środku musi być mechanik alberin.
[00:48:34] Się robi tak.
[00:48:37] Tu się stawia beleco.
[00:48:44] Dobra, z czego mogę zrobić ten pal, który wszystko ten to może być coś
[00:48:47] taki.
[00:48:48] Sorry.
[00:48:50] Jakiś taki bardziej industrialnie wyglądający blok.
[00:48:54] Mamy to iron, dalej ten multi.
[00:49:02] Łabał bał zzucił Donatek 5 złotych.
[00:49:05] Jak tłumaczy ten wasz voice chat?
[00:49:08] Słowa? W Molde Jerza.
[00:49:10] Kółka wodna, motyla noga.
[00:49:12] Niech to dądeł świśnie.
[00:49:14] Pozdławiam imilego wieczołku.
[00:49:16] w mordę Jerza. Ciekawe, że przytłumaczyło mordę jako mord,
[00:49:26] a nie jako morda, czyli ryj. Kurka wodna.
[00:49:31] Water. Motyla noga.
[00:49:36] o tutaj słychać grafa niech to dunder świśnie
[00:49:48] zbławn zzucił donate 567 złotych jestem politikiem wieć z włot podatku z bogiem
[00:49:57] jak to w noś donate
[00:50:36] A beczka?
[00:50:45] Ka beczka.
[00:50:50] A to potrzebuję, co?
[00:50:54] To musi mieć storagę, a mogę położyć zamiast tego bloku to?
[00:50:58] Może beczka być na tym bloku czy musi być obok na końcu?
[00:51:01] Zjałany zzucił donate 5 złotych.
[00:51:03] Hej kałysiu, polecasz oglądać wiedzmina?
[00:51:05] Nie oglądałem, oglądałem tylko pierwszy odcinek.
[00:51:09] Czekaj, Kinex agadał z Molly u nas.
[00:51:13] Muszę z nią przywitać.
[00:51:23] Off the night.
[00:51:25] Bardzo mi się cieszy.
[00:51:29] Mówiłam że jest bardzo piękna.
[00:51:31] Cześć!
[00:51:32] Felicjewa, pokazuje się niesamowite.
[00:51:36] A nie to bym.
[00:51:38] To był...
[00:51:40] A nie, nie.
[00:51:42] Łapusze mamy
[00:51:43] schematykę
[00:51:45] z naszego kłoka
[00:51:46] przez Discord.
[00:51:48] I pektory
[00:51:49] mogli
[00:51:50] być
[00:51:53] Design i simplemente elijé
[00:51:57] Lo que gustaba yo
[00:51:59] A mi tambien me ayudaron mis espectadores
[00:52:03] Si, este
[00:52:04] A darme ideas para mi casa
[00:52:06] I pues de ahí me apoyé tambien
[00:52:08] Creo que es increíble porque
[00:52:12] Si no juegan aquí todavia
[00:52:15] Pueden estar parte del servidor
[00:52:19] Si
[00:52:21] To jest bardzo piękny design.
[00:52:26] To jest bardzo piękna habitacja.
[00:52:30] Dzięki. To jest miasto.
[00:52:36] To jest stacja trenów.
[00:52:39] Ok, to mi się pamięta o Animal Crossing.
[00:52:45] Mmm, tak, ten design jest inspirowany od stacji trenów w Polonii, w wsiudadze Breslawii.
[00:52:58] O, nie znam Polonii, ale to powinien być bardzo piękne.
[00:53:04] Pewnie nie wygląda zbyt dobrze.
[00:53:08] Estacjon jest femenina.
[00:53:10] Jest una de las estaciones en Polonia más bonitas.
[00:53:18] I me recomendarían ir a Polonia?
[00:53:21] Claro que sí.
[00:53:24] Oczywiście, Polska jest spoko.
[00:53:27] Kto, tu sientes bien rodida?
[00:53:29] Tylko w latach.
[00:53:30] Konocen México?
[00:53:31] Bo w Zimę Zimno.
[00:53:34] Konoszko México?
[00:53:35] Konoszko.
[00:53:37] Has venido a México?
[00:53:40] México no, pero estaba yo en Nogales, pero al lado de Arizona, no de Sonora.
[00:53:48] Ok, y te gusta el español.
[00:53:51] Claro, claro, soy argentino, no.
[00:53:54] Ah, es verdad, señoras argentino.
[00:53:56] Pero también hablas inglés.
[00:53:58] O mnie nie można tego powiedzieć, nie umiem w ogóle. Pozdrawiam.
[00:54:08] O mnie nie można tego powiedzieć, nie umiem w ogóle. Pozdrawiam.
[00:54:20] Jestem nauczycielą każdego dnia.
[00:54:23] O mnie nie można tego powiedzieć, nie umiem w ogóle. Pozdrawiam.
[00:54:27] On mówi Polaków i Polaków z kawałki.
[00:54:31] Nie zauważyj się, ja mówię Spanię, Spanię i Spanię.
[00:54:39] Kurwa, dobrze.
[00:54:43] Kurwa rakieta.
[00:54:46] Spróbuję się zrozumieć wszystko, ale transakcja jest niesamowita.
[00:54:55] Transakcja ma rzeczy rarowe w Polakie.
[00:55:31] i nie z tym.
[00:55:35] Musimy zrobić, że w Twitterach mówić malowo,
[00:55:42] bo nie możemy pozwolić na zbyt zniszczeń.
[00:55:47] Widzisz, kiedy byłeś mała wojna w Niemczech
[00:55:54] i Tubo powiedział, że jeśli winujemy to,
[00:55:59] Jeśli nas znowu znają to i mówimy o tym,
[00:56:03] i jeśli jest to mój rąk,
[00:56:05] to nazywa się rąk?
[00:56:07] Rąk?
[00:56:08] Kiedy jesteśmy jedynie?
[00:56:11] A,
[00:56:14] Rąk jest w Polakie,
[00:56:15] kiedy jesteśmy iguali,
[00:56:17] empatami?
[00:56:18] A, iguali, empatami.
[00:56:20] Jeśli jest empatami,
[00:56:22] mówimy o tym w Polakie.
[00:56:25] Jeśli jest empatami, możemy się spotkać.
[00:56:29] ale transkrypcja mówi, że jeśli jest empatę, możemy się zbierzeć.
[00:56:36] Jest bardzo inny.
[00:56:40] Łał, ale to jest to, co się stworzyło do teraz.
[00:56:47] I też ta base jest w szkole? Nie, w szkole, to jest cool.
[00:56:53] Jak się nazywa?
[00:56:55] Oso del cabeza.
[00:56:59] Oooo, okej.
[00:57:04] Możesz czaszka?
[00:57:07] Czaskam.
[00:57:09] Calavera?
[00:57:11] Calavera, to.
[00:57:13] Więc nie jesteście niestety z Niemca czy z Niemca?
[00:57:18] Jestem trochę z Niemca.
[00:57:21] Mam już habitację.
[00:57:23] To prawda.
[00:57:25] Necessitamos al perro humano.
[00:57:29] SL?
[00:57:30] Ja jestem po prostu psem, nie ma we mnie ani procenta człowieka.
[00:57:38] A zaszczekasz?
[00:57:39] Nie.
[00:57:40] Osea, eres 100% perro.
[00:57:45] Tak, nie działa na mnie radiacja.
[00:57:49] Ok.
[00:57:50] A tylko na psy nie działa radiacja.
[00:57:53] Ok.
[00:57:54] Jak się nazywa ta emozja, to tak na glebiu tak robi.
[00:58:04] On rozumie wszystko.
[00:58:08] Ooo...
[00:58:10] Incredible, incredible.
[00:58:12] Kolejne, że mam kawałek, amigot, który podoba mi się.
[00:58:17] Tak, i jelfuma też.
[00:58:20] Tutaj wszystko droga.
[00:58:22] A, wyklaram, że się to do.
[00:58:25] Si, to do, se drogan.
[00:58:28] Nie, jest tak, że rozpadasz, tylko tak na glebie tak robisz takie pompki szybkie. Wiesz, jak ten samował.
[00:58:34] No, mam na ta fury. Aem zosta dog.
[00:58:39] A, ja po prostu jestem psem.
[00:58:42] Polonia, jeśli chcesz powiedzieć
[00:58:44] una palabra por la policía
[00:58:47] que no esta tan mala, pero tiene un poco mal
[00:58:53] se dice perro a una persona de policía.
[00:58:58] Pues es una gromita.
[00:59:02] OK, pero literal perro.
[00:59:05] Sí, decimos perros a la policía.
[00:59:09] Nika también.
[00:59:10] Chwilamos.
[00:59:12] Aka lecimy puerków, perro, raterów.
[00:59:18] A, también se dice osos pequeños.
[00:59:22] Osito, jest una palabra?
[00:59:24] Osso, si osito?
[00:59:26] Si os, decimos osito.
[00:59:29] Si a i policía con el radar para ver si manejas
[00:59:35] demasiado rapido, decimos que hay ositos en la calle.
[00:59:40] Aaa, ale losositos son bonitos.
[00:59:46] U...una persona trawhando por la policia puede ser bonito también.
[00:59:52] Pue...sí.
[00:59:54] Ok.
[00:59:55] No, no...
[00:59:55] No, no...
[00:59:56] No, no...
[00:59:56] No, no.
[00:59:57] No, no, no.
[00:59:57] A un policia cuando vaya a suciudat no le dire ni perro ni osito.
[01:00:04] Ja nie jestem policjantem tak naprawdę.
[01:00:08] To jest do Kewiriału na personelę policji.
[01:00:11] Jak tu uniforme?
[01:00:13] To jest mój depolicja.
[01:00:16] Czy wierzycie, że przyjmują psów do policji?
[01:00:20] Kurwa, a nie widziałeś nigdy.
[01:00:23] Aby.
[01:00:26] Czy nie widziałeś nigdy psów policyjnych?
[01:00:28] A widziałeś kiedyś Siba inu policjnego?
[01:00:31] Tak.
[01:00:31] Siba ino-policyjne?
[01:00:34] Tak!
[01:00:35] Existen los perros policia...
[01:00:37] Ej, nie widziałem nigdy Siba ino-policyjne.
[01:00:41] Zwykle labradory, albo te, jak to się mówi...
[01:00:44] O co, ale niemieckie.
[01:00:45] Malinua, belgijskie.
[01:00:47] Siba...
[01:00:48] Policja.
[01:00:50] Nie!
[01:00:52] W Polsce, rodacy raczej nie szanują policji,
[01:00:56] więc ja chcę nie chcę być policjantem.
[01:00:58] Ej, z tymi, to zajebi się bardzo, dziękuję bardzo.
[01:01:00] Mówię o charikatu paraniński, który nazywa się Pał Patrol.
[01:01:08] Tak, mój siostrzeniec uwielbia psipatrol.
[01:01:17] Ja lubię blój.
[01:01:21] O czym wymyślałem?
[01:01:24] O psimpatrolu.
[01:01:25] A o bajkach nagle?
[01:01:27] A, bo tłumaczenie się zepsuło.
[01:01:29] Psi patrol.
[01:01:32] I bez? Tu pójdę ser, um pał patrol.
[01:01:36] Widziałem! Moja siostra młodsza to oglądała.
[01:01:42] Jak moja młodsza siostra była na tyle młoda, że oglądała bajki, to oglądała świnkę Pepe i Dore.
[01:01:53] A i si, są karikaturas para niños.
[01:01:56] Ej, Molly, mam pytanie. Dora, jak uczy amerykańskie dzieci, to ich uczy hiszpańskiego.
[01:02:07] Jakiego języka Dora uczy dzieci w Meksyku?
[01:02:43] na bolku i lolku na pomysłowym dobromirze a krecika pamiętasz oczywiście krecik reksio.
[01:02:59] Smurf, ale było w anglii jeszcze jak byłem potem to był chory Henry.
[01:03:05] Jaka jest najpopularniejsza bajka dla dzieci w Meksyku, ale tak 20 lat temu?
[01:03:13] Ta waluga.
[01:03:17] A, hmm...
[01:03:20] W México?
[01:03:23] Przykładowo co ty oglądałaś? Jak byłeś, no nie wiem, jak miałeś kilka latach?
[01:03:28] A, bueno,
[01:03:30] ja tengo 30
[01:03:31] años.
[01:03:33] Kiedy
[01:03:35] ja era pequeña,
[01:03:36] las caricaturas
[01:03:38] que
[01:03:39] yo veía
[01:03:40] eran
[01:03:41] dexter's laboratory.
[01:03:43] Klasyczek, klasyczek.
[01:03:46] Koraje
[01:03:47] el perrocovarde.
[01:03:49] Choyrak.
[01:03:52] Choyrak, jaki to był pies?
[01:03:54] Choyrak, tu zliwy pies.
[01:03:55] Choyrak, tu zliwy pies.
[01:03:57] A to mówki?
[01:03:58] Oj, w polakie, jak się nazywa się, że chłopcy superpodrowie.
[01:04:07] Atomówki, chłopca w języku.
[01:04:11] Tak, atomówki.
[01:04:13] Atomówka jest, jak powiedzieć, mała bomba atomówki.
[01:04:19] Atomówki.
[01:04:22] Atomówka.
[01:04:23] Bójka, bajka, brawurka!
[01:04:25] Bójka, bajka i brawurka!
[01:04:29] A!
[01:04:30] W español jest
[01:04:31] las chicas superpoderosas.
[01:04:35] My mieliśmy lepsze przetłumaczenia.
[01:04:38] Bójka, bajka i brawurka.
[01:04:47] Otro...
[01:04:48] Otra karikatura,
[01:04:49] natura, że ja weja era.
[01:04:56] Johnny Bravo.
[01:05:00] W Polsce mamy w naszym, w naszym polskim świecie memicznym,
[01:05:05] kiedy ten świat w ogóle śmiesznych filmików w internecie zaczął
[01:05:09] w ogóle powstawać.
[01:05:13] Mieliśmy wielki miks YouTube'a.
[01:05:16] i tam było kilka odcinków tego i jeden z najpopularniejszych tekstów, który jest właśnie z Johnny Bravo to Lubie Blacki.
[01:05:29] Powiedz o to i dalej to na mi.
[01:05:34] jest Lubie Bracki?
[01:05:36] No, nie, nie, nie.
[01:05:38] On, jak był taki odcinek, że musiał wejść do tajnego klubu,
[01:05:42] to nie znał tajnego hasła i powiedział Lubie Bracki.
[01:05:49] OK,
[01:05:50] raro i i ustedes,
[01:05:53] te karitakturas, wejan bolek i lolek.
[01:05:58] Reksią.
[01:06:01] No.
[01:06:03] Miś, kolar gol.
[01:06:08] Smurfy?
[01:06:09] Muminki.
[01:06:11] A los pitufos y los personas azules, chicos.
[01:06:15] Smurfy były śmieszne.
[01:06:16] Tak, tak.
[01:06:17] Sí.
[01:06:18] Rum size.
[01:06:22] To są takie bajki stricte polskie, które istniały tylko we wschodnej Europie.
[01:06:28] Oh, los rugras.
[01:06:30] Były. Pamiętam, że kiedyś przypadkowo to odpaliłem na telewizorze, ale mi się nie podobały.
[01:06:37] No, a miała mu czeska rikatura w Polonie.
[01:06:41] Właśnie mieliśmy takie typowo polskie, te zagranicze do nas nie docierały.
[01:06:46] O, okej.
[01:06:51] Były też, była też czeska bajka, nazywała się sąsiedzi.
[01:06:55] No, Krecik też mu czeski.
[01:06:58] Muminki są z Finlandii. Uwielbiam muminki, ja pierdziela.
[01:07:03] Bawę się muminku, wegnęłeś małe.
[01:07:06] W mechiku,
[01:07:08] there are a lot of caricatures,
[01:07:12] but a lot of channels on the TV
[01:07:18] of a lot of caricatures.
[01:07:20] Czy znasz
[01:07:22] Czo cze man?
[01:07:24] Czocieman.
[01:07:29] No.
[01:07:32] Next dawaj telewizor.
[01:07:34] Pewnie.
[01:07:37] Telewizor.
[01:07:39] Już ładuje Czociemana.
[01:07:48] Graf uwielbia pokazywać polską kulturę.
[01:07:51] To nie jest polska kultura, to jest peksykańska kultura.
[01:07:53] O!
[01:07:55] Miren, miren!
[01:07:57] Co to jest?
[01:07:59] Nie!
[01:08:01] Nie, nie!
[01:08:03] O!
[01:08:05] I tak!
[01:08:07] Zabij się!
[01:08:09] Cześć!
[01:08:11] Cześć!
[01:08:13] To jest to.
[01:08:15] Co czemu mam?
[01:08:17] To jest to.
[01:08:19] Mexicano ojmuje audat.
[01:08:21] Ofea, jest to charikatura
[01:08:23] pasa w Polonia?
[01:08:25] Nie.
[01:08:27] O.
[01:08:29] Ja po prostu mam elitarną piłka wiedzę.
[01:08:31] O.
[01:08:33] Daj.
[01:08:35] O.
[01:08:37] O.
[01:08:39] O.
[01:08:41] Nigdy nie widziałam, co to jest.
[01:08:49] To jest piosenka od Los Broncos.
[01:08:53] Nie, jestem mexikana.
[01:08:58] Ale to ty dzwonisz?
[01:09:01] Euron.
[01:09:03] No i paszł.
[01:09:05] Pięknie się nauczyłem, że jego język jest bardzo trudny.
[01:09:09] Dobra, słuchaj, słuchaj, słuchaj, słuchaj. Zrobimy tak, zrobimy tak.
[01:09:13] Nauczycie.
[01:09:15] Nauczę cię.
[01:09:19] Co chcesz powiedzieć? Lubisz jakieś proste zdania?
[01:09:23] Hmm, qual jest tu nombry?
[01:09:27] OK. Qual będzie jak?
[01:09:34] Jak.
[01:09:34] Jak?
[01:09:37] W Polonie, no decy, no decymos cuál es tu nombre decymos, cuál tienes tu nombre.
[01:09:50] I esto jest jak masz na imię.
[01:09:57] Jak masz na imię.
[01:10:00] Masz.
[01:10:01] Jak masz na imię.
[01:10:03] Jak masz na imię.
[01:10:05] Tak jest.
[01:10:06] S.O.S.
[01:10:08] Jak masz na imię?
[01:10:12] Next. A ty?
[01:10:16] Molly.
[01:10:18] I rozumiałaś od razu odpowiedź.
[01:10:22] Bii. Oj, aprendi algo.
[01:10:28] Wiesz jak, dobrze, jak powiedzmy masz dwie rzeczy i chcesz je połączyć jakimś słowem, jednoliterowym.
[01:10:35] Po Hiszpańsku to jest litera Y.
[01:10:39] Ok.
[01:10:41] Na przykład kawa herbata.
[01:10:44] Jak po Hiszpańsku to będzie?
[01:10:47] Ej pójdę sobie zapłażyć herbatę. Zaraz wracam.
[01:10:51] Powodzenia.
[01:10:53] Ale.
[01:10:56] La palabra por and en inglés en español es y.
[01:11:01] W Polakie to jest to samo, ale jest w języku i, a nie w języku grygu.
[01:11:09] A, w języku latiny.
[01:11:13] Kawa i herbata.
[01:11:18] Kafé i te.
[01:11:22] Kawa to kafé.
[01:11:26] T'erwata es te.
[01:11:29] Tak.
[01:11:30] Te es mas faci.
[01:11:33] Powiem tak.
[01:11:36] W prawie każdy język na świecie, kiedy mówi o herbacie, używa albo słowa T bądź jakiegoś wariantu tego.
[01:11:49] Albo używa sowa czaj bądź cz, czy coś takiego.
[01:11:56] W Indiach czaj po chińsku cz, w Japonii o cia, albo po prostu cia.
[01:12:05] Jednak Polska mówi herbata, bo herba na początku to jest jak yerba.
[01:12:13] Jerba. Jerba dt.
[01:12:19] Wow, eres muy inteligente.
[01:12:22] Znaczy to czytamy etymologię, jak nie mam co robić.
[01:12:27] No, pero a vero, no todas las personas saben eso.
[01:12:32] Eres muy inteligente y te gusta investigar, conocer.
[01:12:39] No cualquiera hace eso.
[01:12:41] To akurat tak mam, że jak czegoś nie wiem, to czuję, że to jest moja wina i muszę się dowiedzieć.
[01:12:48] Ooooo...
[01:12:50] Ja quisiera to zrobić, ale jestem bardziej...
[01:12:54] ...przez grać w videogame i ja...
[01:12:57] No ja też grałem w komputer.
[01:12:58] O, o, o, o, pies, dzień dobry.
[01:13:02] La verga.
[01:13:04] La verga.
[01:13:04] Ale...
[01:13:05] A, no.
[01:13:08] No, la verga jest una de roteria.
[01:13:11] A tak nie powiedziałaś?
[01:13:14] Si, si dije la verga
[01:13:16] I mi nie wolno?
[01:13:19] Pero...
[01:13:21] En México estamos acostumbrados a decir la verga para todo
[01:13:30] Jak w Chile
[01:13:32] La wea
[01:13:33] Si
[01:13:34] Algo así, mira, te voy a explicar
[01:13:36] Te voy a dar unas clases de...
[01:13:38] La verga
[01:13:41] OK. Dygamelo.
[01:13:44] Mira. Si algo te gusta, supongamos
[01:13:49] que se te hace bonita esta antorcha.
[01:13:53] Esta antorcha es la verga.
[01:13:56] No, no, no.
[01:13:58] Esta antorcha se ve verga.
[01:14:01] Znaczy hui, verga, znaczy hui.
[01:14:04] Esta estación se ve verga.
[01:14:08] Si, si, si, tu chcesz powiedzieć, że niech się jest...
[01:14:13] Dzień dobry mam chębatę.
[01:14:16] Si, tu chcesz powiedzieć, że niech się jest, jest inkrejible, jest...
[01:14:20] ...muj buena persona, te kaj...
[01:14:23] ...muj bien...
[01:14:25] ...sic, niech się jest la verga.
[01:14:28] Tak? Niech się...
[01:14:29] ...er jest la verga.
[01:14:30] Si, niech się jest la verga.
[01:14:36] Co to znaczy La Berga?
[01:14:38] Dosłownie znaczy chuj, ale w Meksyku mówią chuj nagosowe wszystko, więc jak mówisz komuś, że jesteś chujem, to znaczy, że jesteś zajebisty.
[01:14:47] Mogę być.
[01:14:49] Si tu vas kaminando i de repente des algo que te sorprende?
[01:14:57] Dlaczego mówisz?
[01:14:59] Wow, to wygląda dobrze.
[01:15:03] Będzie dobrze?
[01:15:05] Tak.
[01:15:07] Transkrypcja w angielsku to dobre.
[01:15:11] Tak.
[01:15:13] To jest jak wybranianie i na przykład zimnik,
[01:15:14] zimnik zimnik.
[01:15:15] Gomete uneror.
[01:15:17] Eee?
[01:15:17] What's he got?
[01:15:18] Leberga!
[01:15:20] Si,
[01:15:20] Si next gen gomete uneror.
[01:15:22] Dobrze?
[01:15:23] Le di se.
[01:15:24] Valez Berga.
[01:15:26] Valez Berga.
[01:15:28] Si,
[01:15:29] Por ejemplu si jo stoi mu i zimna.
[01:15:31] Eee, czekaj, czekaj, czekaj.
[01:15:34] Chujawart.
[01:15:38] Fuck Worf.
[01:15:39] Po polsku to znaczy,
[01:15:40] jesteś chujawart.
[01:15:42] Tak, jak jest inutyl, nie masz. Wiesz, że to jest wiesz.
[01:15:49] W Polakie to jest tak, że to jest wiesz.
[01:15:58] Wiesz, że to jest wiesz.
[01:15:59] Podoba mi się, że na moim przykładzie, tu macie co to znaczy nierub.
[01:16:05] Si, de repente, ahí les va otra. Si, de repente, ustedes se sorprenden.
[01:16:12] Sigue que wow, dices, a la verga.
[01:16:17] A la verga. Wow, a la verga.
[01:16:21] Po hiszpańsku wy i by to jest czasami ten sam dźwięk.
[01:16:25] Ok.
[01:16:26] To jest coś takiego bardzo niesamowite.
[01:16:28] Wy widzisz coś, nie wiem, super heroicznym w porządku i powiesz...
[01:16:32] A, a la berga!
[01:16:35] To jest pachar, to jest avion, nie, to jest berga!
[01:16:40] Algo tak.
[01:16:45] W Polakie możemy mówić, możemy sformułować słowo berga,
[01:16:49] ponieważ to jest obawka.
[01:16:52] I jest... Abyr.
[01:16:59] Ta łódka jest naprawdę chujowa.
[01:17:04] Chujowa, chuj, jest berga, chujowa, jest tak, o...
[01:17:11] O, nie, pola...
[01:17:13] Adgetywo, adgetywo.
[01:17:15] Polaków chuj jest pene.
[01:17:17] No, penis jest pene.
[01:17:21] Werga jest chuj.
[01:17:24] Okej.
[01:17:26] Jest, że la verga es el fénel.
[01:17:29] Si.
[01:17:31] O, chuj.
[01:17:33] Kutas, chuj.
[01:17:35] Chuj.
[01:17:39] Czyli berga to chuj.
[01:17:41] Tak. Albo kutas. Jeszcze tego nie rozpochowałem.
[01:17:43] A mierda?
[01:17:45] Gówno.
[01:17:47] A w Polsce, jeżeli dwie osoby rozmawiają i się nie dogadują, albo nie zrozumiały się, możesz powiedzieć, rozmowa chuje z butem.
[01:18:07] Konwersación de una verga con un sapato.
[01:18:13] Rozmowa, chuje z butem.
[01:18:21] Rozmowa, chuje z butem.
[01:18:30] Rozmowa, chuje z butem.
[01:18:33] Bardzo dobrze.
[01:18:35] To jest bardzo trudne, żeby zrozumieć swój język.
[01:18:40] Grzegorz Brzęczyszczykiewicz.
[01:18:42] Stus powyłowywanymi nogami.
[01:18:45] Jola lojalna, Jola nie...
[01:18:47] Kurwa. Jola lojalna, Jola nielojalna.
[01:18:50] Wyrewolwerowany, rewolwerowiec, wyrewolwerował, wyrewolwerowanego, rewolwerowca.
[01:18:55] Co?!
[01:18:56] Jak pomoże, nie pomoże, to pomoże, a jak pomoże, nie pomoże, to pomoże, to pomoże, las.
[01:19:00] Nie rozumiem nic, nie rozumiem nic.
[01:19:06] On rozumie wszystko. On bardzo ładnie tłumaczy.
[01:19:08] Tak, to są łamańce językowe polskie.
[01:19:11] Tak.
[01:19:13] Aaa, są trawalengłas, ok.
[01:19:15] W español jest...
[01:19:17] Trzec tristes tigres traga pan trigo w trigal.
[01:19:21] Trzec tristes trist, oj oj oj oj oj.
[01:19:24] Tambien jest inne, które mówi z Parangarikutirimi kuaro.
[01:19:28] Co do chuja?
[01:19:30] Paranga rikuti rimi kuaro.
[01:19:36] A jutro que has sido deoxiribonucleico.
[01:19:41] De ena.
[01:19:43] Kwas deoxyribonukleinowy?
[01:19:48] Kwas deoskibidinukleinowy.
[01:19:52] A jest to, co jest superkalifragilistico-spiralidoso.
[01:19:57] Superkalifragilistico-spiralidosos.
[01:19:59] Iiii, jak jest to księdza Mary Poppins.
[01:20:02] Oglądałem Mary Poppins, klasyczek.
[01:20:04] Iiii, i si se lo sabe.
[01:20:08] Akumulatorowiec za akumulat...
[01:20:12] Czy tam to w Szczatu? Przepraszam.
[01:20:14] Akumulatorowiec za akumulatorowała akumulatorowca akumulatorowca akumulatorowca kurwa mać.
[01:20:22] No, jest to tam bardzo trudno.
[01:20:24] Król Karol kupił klawę Karolinię Koralę Koloru Korolowego.
[01:20:28] No, no.
[01:20:30] To jest bardzo trudne.
[01:20:33] A jest to...
[01:20:34] A wystrzeliłeś jeszcze niekszos, by zmówić się, nie?
[01:20:37] Aż czym rzeczem z tego słynie, że chrząszt brzmi w czcinie?
[01:20:41] No, no, nie mogę.
[01:20:43] Nie mogę.
[01:20:44] Wystarczy, że będziesz jadła bardzo szybko i się zakszczusisz.
[01:20:49] No, nie może.
[01:20:51] Nie, nie, nie, nie. Abyr,
[01:20:52] w swój idioma
[01:20:54] męsionan mucho el...
[01:20:56] O, u, o, i...
[01:20:57] i tak.
[01:21:00] Więc to jest bardzo trudne.
[01:21:03] Mamy tak.
[01:21:05] Powiem ci teraz 6 różnych dźwięków, każdy z nich jest inny.
[01:21:10] S.
[01:21:13] S, z, z, z, z, z, z, z.
[01:21:18] S.
[01:21:22] S, s, s, s.
[01:21:27] S.E.S.R.
[01:21:32] S.E.S.Y. Z.Z.R.Y.
[01:21:36] I jest tylko w tym momentu.
[01:21:42] Jest tak trudno.
[01:21:44] A Rzy się pisze w dwa sposoby.
[01:21:49] No, manć.
[01:21:51] RZ ma taki sam dźwięk jak Z.
[01:22:26] kiropatologia. Jednak chiński to jest jeszcze level płatwy, bo poza chiński masz kantoński, masz
[01:22:33] hockey, masz hakkę, masz te wszystkie języki z tamtych rejonów, masz jakieś natywny, rdzenne
[01:22:40] języki typu, nie wiem, jakieś nawacho czy inna keczła, które po prostu mają mało zasobów.
[01:22:46] A jeżeli chodzi o takie języki europejskie, to bym pomyślał, że węgierski jest najdrudniejsze.
[01:23:21] Pokaż ten trudny język.
[01:23:23] O kurwa.
[01:23:25] Joregelt, Richard Wagiok, Kostunem Sejpen.
[01:23:31] Jegoś pluł.
[01:23:33] Nie, dlaczego?
[01:23:35] Oczywiście Hegeszegę musi być.
[01:23:39] Ale ciekawe w sumie.
[01:23:41] Lendiel, Madziar, Ketjo Barat.
[01:23:45] Mówię wszystko, co wiem po bęgiersku.
[01:23:49] Ooooooo, to jest bardzo ciężko.
[01:23:55] Byłem na Węgrzech przez dwa, może trzy dni i mówię, co pamiętam.
[01:24:02] I kon solo dwa, co trzy dnia zapędzisteś to?
[01:24:07] Nie, no to ja powiedziałem dzień dobry, jak się masz i się przedstawiłem.
[01:24:11] Wow, to jest bardzo inteligentne.
[01:24:14] No pamięciówka prosto.
[01:24:17] Wow, oigan.
[01:24:18] Fue un gusto bueno conocerka ti, a te ja te conocia.
[01:24:22] Musimy więcej gadać, jak będą spotkane jakieś.
[01:24:24] To samo.
[01:24:26] Me cayero muy bien.
[01:24:28] Mucho gusto.
[01:24:29] Pa pa.
[01:24:30] Pa pa.
[01:24:32] Pa pa.
[01:24:34] Pa pa.
[01:24:35] Nie przytłumaczyło jako papież.
[01:24:37] Ktoś tak wie, że Piński ma 15 przypadków.
[01:24:41] Tak, ale większość przypadków po chińsku to są po prostu równoważniki naszych
[01:24:46] Jak jest w polsku preposition? Słowa mówiące, że coś jest nad czymś, coś jest pod czymś, coś jest zacznieś, przed czymś.
[01:24:53] O Boże.
[01:24:55] Jak to się mówiło? Jak jest preposition po polsku?
[01:24:59] Przyimek, tak oni mają dużo przyimkowych. Tak samo jak w Ładźsi nie miałeś ten, czekaj, ablatyw i allatyw.
[01:25:08] Allatyw było ruch w kierunku czegoś, ablatyw w ruch od czegoś?
[01:25:15] Ale w ogóle bardzo tego, bardzo pozytywna kolejna.
[01:25:18] Nie, ona jest naprawdę bardzo miła, tylko na początku, wiesz, mało z nią gadałem na początku, gdyż pierwszego dnia jak gadaliśmy, to ona zanurziła tym itemkiem, a potem po prostu za każdym razem, jak ja wychodziłem, to ona dopiero wbijała na serwer.
[01:25:33] No, bo to nie, czy oni mają teraz rano, tak, czyli już przy wnóstwie.
[01:25:37] U nich jest taka piętnasta.
[01:25:39] Okej, okej, no.
[01:25:41] Ktoś napisał, że komplenty kierunkowe są w chińskim? Tak.
[01:25:44] W chińskim, żeby zrobić czas przeszły bardzo często, po prostu dodajesz kolejny czasownik
[01:25:49] i każdy czasownik ma taki swój czasownik, z którym się lubi.
[01:25:54] Na przykład po chińsku, żeby powiedzieć, że coś widziałeś, to mówisz, ja to widzę, patrzę.
[01:26:00] Ok, chyba...
[01:26:02] Walk and Jen, sią ma. Jakby dystakujesz dwa czasowniki i to wtedy załącza przeszłość.
[01:26:08] Dla mnie ten język, jak go słucham jest jakby ja wiem, że to jest jakiś język, ale mam brożanie, bo to wyglądało.
[01:26:17] Dzień dobry, nowość, teraz ja mam Binky Lin.
[01:26:21] Jakbyś dosłownie rzucał randomowe dźwięki generatora.
[01:26:24] O, bardzo lubię Binky Lin.
[01:26:29] Tak dla takiego typowego...
[01:26:30] I działoś, co jest?
[01:26:34] Jestem...
[01:26:36] Z błochem Galsim!
[01:26:40] Dobra, graf, idę zobaczyć, co ten księżnicki będę zwijał powoli, bo ja też od 15 dzisiaj siedzę.
[01:26:45] Już się brakuje, tak, że będę powoli się zawijał.
[01:26:50] Zobaczcie, z tą Kamila.
[01:26:52] Kamila.
[01:26:53] Śwela chłopiał, piał, bejfę, siiał, siiał, tiendi i pięć sangmang.
[01:27:05] Dobra, odpalamy to, co?
[01:27:09] Kurwa, kolejkę do native.
[01:27:22] Nie wiem, zariniemy pojęcia.
[01:27:41] O, superańsko do mnie, bardzo się cieszę.
[01:27:43] O! Esun Raid de Moli?
[01:27:45] Ale?
[01:27:46] Wa, wa, wa, wa, wa!
[01:27:48] Czeka, czeka, czeka, czeka.
[01:27:50] O!
[01:27:52] Czekaj, HALP.
[01:27:54] Puszczę to jeszcze raz, lazo, lazo, lazo. Puszczę to jeszcze raz.
[01:27:58] Czekaj, muszę po Hiszpańsku teraz nawijać.
[01:28:03] Bienvenidos, muchachos.
[01:28:08] Yo soy Graf.
[01:28:10] Soy Polako, pero también hablo español.
[01:28:13] Bienvenido mi canal, tenemos subtítulos en español.
[01:28:16] No tengas miedo de escribir en español.
[01:28:22] Chciałbym...
[01:28:24] Chciałbym...
[01:28:26] Chciałbym, że...
[01:28:28] Mamy wiele osób tutaj,
[01:28:30] którzy mówią w języku,
[01:28:32] mniej więcej,
[01:28:34] w języku w języku, jeśli w porządku.
[01:28:40] I co jeszcze?
[01:28:42] Dzień dobry!
[01:28:44] Mamy dwa dwie,
[01:28:46] jedynie w godzinie,
[01:28:48] gdzie nie ma kamery,
[01:28:50] Mówimy bardzo i robię rzeczy w bazie, jak grądy.
[01:28:56] I też ten jest mój dyrektor w godzinie.
[01:29:00] Jestem ja tutaj, zainteresujemy interakcje z ludziom.
[01:29:05] Dzień dobry. Dzień dobry za wszystkich.
[01:29:10] Grafę Argentinu.
[01:29:12] Posta.
[01:29:13] Boludo.
[01:29:15] Ja jestem Argentinem z Mar del Plata.
[01:29:18] Gratia z Cie.
[01:29:35] A więc, miałem coś powiedzieć, że wronowinne X, tak, tak, tak, tak, tak, już, już ich znajduja.
[01:29:43] Schematik?
[01:29:48] idziemy, idziemy, idziemy
[01:29:53] Euron, mam dla Ciebie misje
[01:29:58] misje, słucham?
[01:30:03] Euronie Drogi, dam Ci specjalny blog
[01:30:06] czy używałeś kiedyś motyfikacji World Edit w Minecraft'cie?
[01:30:10] nie, nie wiem, ale jestem wiarekumaty
[01:30:14] dobrze, trzymaj
[01:30:17] Jak idziemy o poziom wyżej, nie kradnę już telewizorów, kradniemy infrastrukturę.
[01:30:25] Naciskasz, jak masz sześcian, to naciskasz w dwóch rogach najdalszych od ciebie tego sześciana, potem możesz powiększać ten rejon i możesz potem zapisać schematykę.
[01:30:36] Jeżeli ktoś ma fajną budowlę, jeżeli ktoś ma fajną farmę, możesz ją całą ukraść.
[01:30:42] Będziemy mieli, Boże mówi tu kupiować.
[01:30:45] Jakąkolwiek ktoś po bazy może ją postawić tutaj.
[01:30:47] Nie.
[01:30:49] Ja pierdolę.
[01:30:51] Ale, dobiegłem rezym?
[01:30:53] Nie masz napisów, a może ja rolognę.
[01:30:56] Nie.
[01:30:58] No, Tiena jest subtitulós.
[01:31:05] Chalko, chalko.
[01:31:07] A, bo my w grupie jesteśmy chyba do tego.
[01:31:10] I dobra, ja nie mam swoich, ja chyba też ja byliśmy, nie?
[01:31:13] Tak, tak teraz widzę.
[01:31:14] A, tak jest się w grupie to ten, to...
[01:31:18] Jak jest się w grupie, to nie ma napisów.
[01:31:20] Ciekawy bardzo.
[01:31:22] Czyli można, ale to... Czekaj, jak to działa?
[01:31:24] Poczekaj, czyli zaznaczam i potem mam to i potem to wklejam i normalnie ten?
[01:31:30] Zaznaczasz... Dobra, przykładowo.
[01:31:33] Okej.
[01:31:34] Chodź, pokażę ci na dworcu.
[01:31:36] Dobra.
[01:31:40] Zaznacz sobie tutaj na ten blok, przykładowo raz przed niskiem myszy i teraz tak biegniemy do drugiego kąta.
[01:32:00] Przykładowo tutaj możesz drugi raz.
[01:32:07] I teraz na każdą ścianę możesz kontrol trzymać i używając kółka myszki odciągnieś tą ścianę, żeby zanaczyć wszystko.
[01:32:18] Jak wszystko masz zaznaczone to naciskasz kawy przycisku i to możesz to zapisać na kompie.
[01:32:24] Ale w ogóle gra w wszystkie rzeczy z kwieta, też można normalnie zapisywać wszystko wszystko.
[01:32:28] Wszyscy tutaj i koło z każdego mowa.
[01:32:30] Jak mam zaznaczony box, to co robię?
[01:32:32] Jeszcze raz prawie czy jak?
[01:32:34] Jeszcze raz prawie.
[01:32:36] A, schematik.
[01:32:38] Daj mi proszę minutkę.
[01:32:40] Showboy, aponer, subtitu, SNS, paniole, peroport, twitch, parasio mismo, no para los ablantes.
[01:32:46] Awer.
[01:32:48] Spanish.
[01:32:50] Ok.
[01:32:52] Ok.
[01:32:54] Creo, że...
[01:32:58] Może być...
[01:33:00] Tutaj, o tutaj,
[01:33:02] tutaj jest konfiguracja, opcje,
[01:33:04] i możesz wybrać español.
[01:33:06] Ale jest tylko do tego, co mówię.
[01:33:10] I nie do tego, co mówię.
[01:33:14] Ale...
[01:33:15] Jest więcej niż nic, nie?
[01:33:17] Uwielbiam się, że jest taki stół, wróćmy do bazy.
[01:33:28] Dobra, dobra, dobra.
[01:33:30] O kurwa.
[01:33:33] Należy zapkę, to chyba i tak się buduje Eren.
[01:33:38] Mam design rzadki w ogóle, Wikt zrobił design rzadki.
[01:33:42] Zbuduje on na swojej udziałce od J-Slat.
[01:33:45] I tutaj potrzebujesz pusty schemat, który mamy, dobra nie mamy go w tej chwili, ale jak to już zapisałeś to masz tu do swoim kompie ten plik i ten plik możesz wysłać nam, ale tutaj do tego stołu ze schematami wkładasz pusty schemat, po prostu kraftujesz papier razem z jasno-niebieskim barwnikiem i ten schemat potem możesz położyć w świecie w 3D i jeżeli masz armię.
[01:34:15] To armata ci mówi jakie potrzeba do niego materiały i wszystko sama i armata strzela buduje tak powiem ci tak armata wymaga prochu żeby budować ale cały dworzec zabrał 12 prochu bardzo tania
[01:34:30] Jooo, ja pierdolę, co iść.
[01:34:33] A projekt bardzo łatwy ogólnie.
[01:34:35] Nie, no projekt.
[01:34:36] Mamy ten barwnik, bo ja byłem chciał na słuchotu coś z busu.
[01:34:40] Już ci to robię.
[01:34:41] Dobra, dobra.
[01:34:43] A papier macie przedobie?
[01:34:45] Chyba będę miał, czekaj.
[01:34:48] No ciłem.
[01:34:49] Gdzie na?
[01:34:54] Tu jesteś?
[01:34:57] Ok, dobra. I teraz to kraw tu jest ze sobą.
[01:34:59] Tak, kraw tu jeszcze razem, to dajesz pusty schemat.
[01:35:02] Po prostu jeden do jednego.
[01:35:03] Jaki pattern?
[01:35:04] Jeden do jednego.
[01:35:05] Shapeless.
[01:35:09] Tak, empty schematik dobra.
[01:35:11] Tak, i to wkładasz na stole po level i wybierasz schemat, który chcesz.
[01:35:14] Czyli mam empty schematik, wkładam, wybieram dworzec.nbt
[01:35:18] i daję apply.
[01:35:20] Ok, i to się teraz rysuje.
[01:35:22] Ja pierdolę gra w to jest jakiś next level.
[01:35:26] Czarnomagia, no a schematika jest na dole.
[01:35:28] I teraz mam schematik dworzec NBT. Dobra, acha i ta, acha widzę, tylko muszę wyjść, bo widzę jakiejś kreski tylko sekundę.
[01:35:43] I normalnie sobie stawiam, dobra, i co teraz? Teraz może być armatę, tak?
[01:35:48] Tak, ale nie, stawiasz to fizycznie w świecie, a armata już będzie radzi na położyć.
[01:35:54] OK, dobra, tylko bo ja nie chcę nic zepsuć.
[01:35:58] Nie, dopóki armaty nie odpali, to nic nie zepsujesz.
[01:36:01] Dobra, to czekaj, pójdę zły ty na górę.
[01:36:12] Zabrałem to, to było dla żartu na chwilę, no.
[01:36:15] Jedyny problem jest taki, że tylko osoba, która ma ten na kompie, widzi ten schena, by w ogóle już, no, no, no, no.
[01:36:29] No i to witam ci, dziękuję bardzo.
[01:36:31] Nie, ale można przesyłać te pliki, tak samo jak widzowie podstawiam.
[01:36:33] Tak, tak, tak, widzowie mi wysuwają, zaham jakąś tam farmę zrobił, to będę ją stawiał na YouTube'a, no.
[01:36:37] Oho.
[01:36:39] Ale będzie, co?
[01:36:41] Jeśli się okazuje, że przez ten system, kurwa, tutaj naprawdę powstanie sam z racji...
[01:36:44] Nie, ja bym naprawdę chciał ukraść każdą budowlę na serwerze i je wszystkie położyć tutaj.
[01:36:49] Aby było 20 FPS w poliszkiewie, a by było co?
[01:36:55] Żapkę planuję postawić na swojej działce u Dzejszlata.
[01:37:00] Tej stary, ja nie uważam, że żapka powinna stać w każdym miejscu na mapie.
[01:37:04] Ej, zrobić na tyle prosty patent na żapkę i skanować mułaśni.
[01:37:09] Po prostu, żeby była żapka dosłownie wszędzie, nie?
[01:37:12] Tak jak w Warszawie, nie możesz zrobić, nie możesz pójść 100 metrów, nie widzą rzapki.
[01:37:18] Ej dobra, to jest do zrobienia, to jest zajebiste.
[01:37:21] Rana z Enpollonia S. Oxo, dla Tienda Oxo.
[01:37:24] Chcesz sama rzapka.
[01:37:25] O, to jest z tatumacji, dobrze, albo teraz przynajmniej dobrze, że tu męczysz.
[01:37:28] No, nawet daje rada.
[01:37:30] No nie, bo już, już w ostatnich, ja niech was trzy razy tylko powiedziałem, zajebistej było, fuck you.
[01:37:37] Dobra, pan też jest poszedł, a ja potrzebuję dokończyć tą farmę w związku z Konimo.
[01:37:42] Zostaję orgazmu, że... What?!
[01:37:44] O, Krzysiu, pamiętaj, z rąk stać, co robi?
[01:38:00] Yyyy... Wołabym, chciałem beczkę.
[01:38:12] dobra beczka w portable storagę
[01:38:24] dobra i to muszę dokleić tak
[01:38:42] No i teraz patrzcie, bo jest schemat i kanon, a nie wiem czy dalej tam leży, ale chyba ostatnio go widziałem tutaj, zapraszam Cię.
[01:38:48] Schemat i kanon jest chyba w systemie.
[01:38:52] A, w systemie jest.
[01:39:06] Tylko ze schemat i kanonem trzeba naprawdę, naprawdę uwalać, bo on ma cztery ustawienia.
[01:39:11] Nie, nie, nie, nie. Bardziej mi o to chodzi, Graf, do, do, bo ja już żebyś mi tylko wyjaśnił, no nie? Żebym ja po prostu wiedział.
[01:39:18] Postawiłem sobie losowo dworzec. Jak mam teraz ten schemat, to ja ten dworzec widzę, że jest obok, no nie?
[01:39:22] Tak. I tylko ty go widzisz, bo tylko ty masz pikna komputerze, to jest ważne.
[01:39:25] Tak, i tylko jak go podniosę, no nie? W sensie ja mam go w ręce.
[01:39:28] I teraz...
[01:39:29] Załóżmy, tutaj stawiasz armatę, gdzie ja stoję.
[01:39:32] Mhm.
[01:39:33] I kanon bierze itemki ze skrzyń bezpośrednio obok.
[01:39:37] Okej.
[01:39:38] Masz już taki blok, jak clipboard, w kanonie w gui masz na górze po lewej proch, na górze po prawej możesz włożyć clipboard i on ci się załaduje i on ci pokaże listę dokładną ile potrzebujesz jakiego materiału.
[01:39:52] Ok, ok.
[01:39:53] Obok kanona, bezpośredni blok obok możesz kilka, stawiasz skrzynki i w tych skrzynkach te bloki ładujesz. I na kanonie potem masz play i to zacznie wstawiać.
[01:40:05] I na dole są ustawiania, upewnij się, że broń Boże nie dawaj, żeby powietrze odstawiało, bo wtedy, przykładowo, jeżeli sobie zrobisz schemat pustej przestrzeni 50 na 50, to w teorii możesz używać kanona jako koparki, bo będzie niszczyła te bloki, będzie zmieniała bloki na powietrze.
[01:40:29] Ok, ok, ok, kurwa spróbuję, to czekaj. To jest zajebiste pomysł.
[01:40:35] Widzisz, zainspirowałem grafa. A ty co dzisiaj zrobiłeś?
[01:40:39] Trzeba spróbować grafa.
[01:40:40] Mogę ten schematic Enquil?
[01:40:44] A tak, tak proszę.
[01:40:49] Dobre, kurwa.
[01:40:51] Nexe, budujemy kurwa dzisiaj, rozumiesz?
[01:40:54] No, kamiener, coś końca zbuduje, zajebiste.
[01:40:57] Dlaczego to tutaj stoi? Dlaczego to tutaj stoi? Bo to zbudowałem, dziękuję.
[01:41:04] Ruszmy do grafa. Dziękuję.
[01:41:27] dobra, pustę 12 na 12, zobaczmy czy da się tym kopać
[01:41:38] już do nieni bardziej niż w dwójkę, więc tak
[01:41:45] daj mi zheimat proszę pusty
[01:41:48] ja nie mam, daj chłopaki, wejdźcie na grupę, bo mi się was ciągle wytyguje
[01:41:53] nie ma grupy
[01:41:55] już zrobiłem
[01:41:57] Gdzie pędziesz?
[01:41:59] Chyba w cześć.
[01:42:01] Nie, nie.
[01:42:03] Pusty schemat.
[01:42:07] Proszę, czekaj, już kraftuję.
[01:42:09] Dobra, bo zrobiłem właśnie
[01:42:14] schemat puste, po prostu powietrze,
[01:42:16] 12x12x12.
[01:42:18] Armata ma funkcję, która
[01:42:22] również stawia powietrze,
[01:42:24] niszczy blok, żeby tam dać blok.
[01:42:26] Mhm. Mhm. Mhm.
[01:42:28] I zobacz, czy ta się kopać.
[01:42:31] Dobra.
[01:42:38] Aby było co?
[01:42:39] Widujemy.
[01:42:40] Ale będzie dzisiaj budowane nexe.
[01:42:43] Ale nawet fajnie wygląda stary, bo ty możesz siedzieć.
[01:42:46] Ja widziałem grafone streamie, jak to wyglądało.
[01:42:48] Ty dosłownie nexe strzela teraz na 5 sekund takim kanonkiem.
[01:42:51] To nawet fajnie wygląda jak się buduje.
[01:42:53] Dobrze, bo zjadłem jak dworze, trzy budowu, tak?
[01:42:54] Tak więc ja mniej więcej każdżu była taka dobra.
[01:42:56] Chodźcie do Cześć Swata, naczył Warp'a?
[01:42:58] Tak?
[01:43:00] Nekże masz?
[01:43:01] Cześć latem co?
[01:43:02] Tak, tak.
[01:43:11] Dobra, dobra, wyjdź, wyjdź, wyjdź.
[01:43:20] Mamy.
[01:43:21] To jest Alan, bo właściwie obu tego alarmu. Jak odejdziecie to jest ok.
[01:43:28] Wiesz, ale musisz bolą.
[01:43:34] To jest całkiem crazy.
[01:43:37] Chodźcie na maksymalnie północąd część wyspy.
[01:43:41] Musi moje.
[01:43:43] Dobra, czekaj.
[01:43:46] Ja sobie zrobię tak.
[01:43:47] Tak, i to dam.
[01:43:51] Na dół.
[01:43:52] Odejcie, odejcie, odejcie, odejcie poza czerwone, odejcie poza czerwone.
[01:43:56] Na?
[01:43:59] Aha.
[01:44:01] X-Somatic file expired.
[01:44:05] Ok, nie da się tym kopać, nie da się sobie pustego.
[01:44:09] Nie da?
[01:44:10] Nie da się, niestety. Ja myślałem, że da się tym kopać.
[01:44:13] No ale tak wygląda... Tak ogólne wygląda to GUI.
[01:44:19] Jaka?
[01:44:20] Wojna się rozpoczęła.
[01:44:22] Z kim?
[01:44:24] Ze szlatem, nie ma szlatem, specyfistą.
[01:44:29] Czyli się nie da. Tak wygląda to GUI w szlaptu GUI.
[01:44:32] Okej, czyli tak, na Jagan Powder.
[01:44:35] Add your schematic here.
[01:44:37] Okay. Checklist printer, place a clipboard or book here to print checklist.
[01:44:41] OK. I lejburs tu sobie stawiam losowo skrzynię obok i ona będzie zabierała.
[01:44:45] Tak. Na górze po lewej gantauder, na górze po prawie clipboard, schemat dajesz na środku, a na dole masz ustawienia.
[01:44:50] Broń Boże, nigdy kurwa nie używaj Replace Solid with Empty.
[01:44:56] Dobra.
[01:44:58] Don't Replace Solid Blocks?
[01:45:00] Replace Solid with Solid?
[01:45:01] Ja używam Solid with Solid.
[01:45:04] Replace Solid with Solid. OK, OK.
[01:45:07] No dobra.
[01:45:08] Kurwa, nie brzmi tak naprawdę, mega skomplikowanie.
[01:45:11] Nie, po prostu wiesz, to dużo ma ustawy i różne.
[01:45:14] Dobra, bo ja robię farmę na te.
[01:45:16] Farmę kartofli w bazie, jej nie skończyłem od dwóch godzin.
[01:45:20] Dobra, dobra, dobra.
[01:45:22] A, dobra, chłopaki jeszcze wam pokażę jedną rzecz, skrzynka.
[01:45:28] Nie wyciągajcie ze skrzynki, najedźcie myszko i poczytajcie.
[01:45:34] Tonshavel?
[01:45:36] To jest mieczem?
[01:45:37] A to wszystko nazywa.
[01:45:39] Netherite Diamond, najlepszy miecz patrzę.
[01:45:42] Z najlepszym mieczem tam.
[01:45:44] Netherite Diamond.
[01:45:45] Ula laa.
[01:45:46] Nie.
[01:45:47] A wiecie co jest najgorsze?
[01:45:49] Co?
[01:45:50] No?
[01:45:51] Zapytałem się Asha czy mogę zobaczyć ile to będzie biło.
[01:45:54] No?
[01:45:55] No, z jednego kryta zabrałam o pół serduszka.
[01:45:59] No, tarmory są silne bardzo, więc...
[01:46:01] A jak i ty masz tak sarmor?
[01:46:03] Ja mam super diamortowy.
[01:46:05] Ja mam super diamentowy też.
[01:46:06] Mogę raz was pierdolnić każdego?
[01:46:08] Pierdolni, dawaj, zajeb.
[01:46:10] Aha.
[01:46:14] Kurwa pół serca.
[01:46:17] No, pół serdzuszka.
[01:46:20] Kurna jedynaś...
[01:46:22] No.
[01:46:23] A ile zada ten?
[01:46:24] Mogę też na rośnie?
[01:46:26] To jest super diamentowy też.
[01:46:27] Nie poczułem nawet.
[01:46:28] No właśnie.
[01:46:29] A weźmy pierdolni?
[01:46:31] Pół.
[01:46:32] Póki tej?
[01:46:32] No ja mam Netherite Protection 4 cało, nie?
[01:46:36] I kiedy to zrobiłeś?
[01:46:38] Te armory są jakieś...
[01:46:40] Mam max enchanty, jedyne czego nie mam, to jest ten Soul Sneak i ten Swift Sneak i te Netherowe, a wszystkie inne enchanty mam.
[01:46:48] A skąd masz Netherite?
[01:46:50] W sumie...
[01:46:52] No dobra, panowie, muszę wam czegoś się zwierzyć.
[01:46:57] Idź pan, pędziesz do tego, idź do cave'a się tepni.
[01:47:02] Polski cave?
[01:47:03] Tak, tak, tak.
[01:47:05] Oho.
[01:47:07] Kurwa ten alarmie bany.
[01:47:10] I Iron Maiden.
[01:47:11] Bo tam się gdzieś...
[01:47:13] Jesteś w Foundry.
[01:47:14] Dungeon, który normalnie w trzynkach masz na terytowe rzeczy.
[01:47:18] O kurwa!
[01:47:20] Już szuka milny.
[01:47:20] Becep pojaw rona.
[01:47:22] Ale luci milny.
[01:47:22] Zapisz sobie tego.
[01:47:24] O kurwa, Magma, jak ja bym wskoczył na mordę.
[01:47:26] No, mocno za tamopki.
[01:47:28] Waj.
[01:47:29] o kurwa gdzie jesteśmy iron maiden o kurwa tylko uważajcie bo mobki tutaj bardzo
[01:47:38] bolą i te skrzynki mają normalnie netherite koks jabłka o kurwa dobra czekaj schodzę
[01:47:46] tylko najlepiej jest tutaj po prostu nie być dodajcie sobie tego warpa to będzie
[01:47:53] sobie przyjść pobiec szybko zlotować wszystko i z pierdoli zaniesie mobki pojawią
[01:47:58] Przepraszam tubo. I broń Boże nie kopcie stałnerów.
[01:48:04] Ok. A?
[01:48:07] Płonę.
[01:48:08] Ej, nexcelutujemy tu?
[01:48:10] Tak, tak, tak, słyszymy, płonę i to, to, to, ono sobie robi, ono sobie robi, ono sobie robi.
[01:48:13] I również na, na suficie macie takie zwizające rzeczy z sufitu.
[01:48:17] I tam też potrafią być skrzynki.
[01:48:20] Dobra.
[01:48:22] Ooo.
[01:48:23] Przepraszam tubo, by the way.
[01:48:25] No bo Tuboł i po prostu powiedział w którym kierunku to jest i powiedział, że a tak 12 tysięcy bloków.
[01:48:30] No to po prostu polałem 12 tysięcy bloków i znalazłem to.
[01:48:36] Aura Farming, troszeczkę zrobiłem mu.
[01:48:38] Ucień mi właśnie, robią wjazd na chatę, że gadowski.
[01:48:44] Będzie ten, ten tutaj.
[01:48:46] Dobra, to jest pojebane.
[01:48:51] Ile blajzów?
[01:48:55] Żwir zamiast podysza dać?
[01:48:58] Ej, to nie jest głupie.
[01:49:01] Czyli muszę znaleźć 12x12x12 żwiru.
[01:49:04] Ej, dobra, Graf jeszcze jest głupie pytanie, to na pewno, ale już wolno się upewnić.
[01:49:08] Do kanona daje się bloki, w sensie kanon wymaga bloku w takich faktycznych dobudowaniach.
[01:49:14] Obok te bloki, które budowla chcę.
[01:49:17] Ok, ok, czyli po prostu faktycznie musimy mieć te bloki, które są wymagane, które ja bym stawiał i tak.
[01:49:24] Ok, ok.
[01:49:25] Ja już nie wiem, system. Dobra.
[01:49:30] Dobra, ja się odłączam od konfy, bo chcę skończyć tą farmę w skupieniu.
[01:49:33] Jasne, jasne.
[01:49:34] Bo się wbije, bo się tego to wbije, dobra?
[01:49:40] Dobra, wracamy.
[01:49:41] Lazo zzucił Donate 5 złotych. Powiem, że dziś było ciekawie w płacy, bo do restałacji wbił ktoś po alko i zamówił dwa dwinki i steka.
[01:49:52] Po 20 minutach wypił te dwinki, zapłacił i poszedł bez steka XD. Potem nie włócił i sobie zjedliśmy go sobie. 90 zł o BTW.
[01:50:03] Kurde, to brzmi jak coś, co ja bym zrobił, tylko ja tego steka bym również zjadł oczywiście.
[01:50:11] Win-win dla Was.
[01:50:41] Hmm...
[01:50:46] Sebastian Alvarez zzucił Donatek pięć złotych.
[01:50:48] Dzięki, Ventino.
[01:50:49] Bezinga, pale i swam.
[01:50:51] Pozdro.
[01:50:53] A mokie jaki serien konel XD, widzowie?
[01:51:00] Wyobraźcie sobie, że właśnie powiedziałem najśmieszniejszy żarcon świeciem.
[01:51:11] Wszyscy nic nie oddajemy. Chwała funduszom europejskim ue jako jedyne wspięła Polaków.
[01:51:18] Dziękuję. Sponsołowanie 67 blokami diamentów dla dobła Polish Cave.
[01:51:23] Jeszcze czekam na te diamenty.
[01:51:27] Ej, myślę, że powinni, admieni.
[01:51:29] OK, nie, admienie powinni mi dać tych boków diamentu, ale myślę, żeby byłoby w chuj śmieszne, gdyby dali mi avizę.
[01:51:35] Euronz zzucił donate 5 złotych.
[01:51:38] Hej, Gław.
[01:51:39] Hej, K.
[01:51:39] Zadko kiedy oglądałem polskich twórców, ale jakoś twój content mnie psekonał.
[01:51:44] Bardzo się cieszę.
[01:51:45] Tak poza tym to chciałem się zapytać, czy Głałeś może kiedyś w Baldua 3?
[01:51:49] Fajnie by było zobaczyć twój gameplay i postacie w świecie D&D.
[01:51:54] Właśnie ja nie umiem robić postaci, ja nie mam żadnego lore'u, mój lore się robi kubana bieżąco.
[01:52:05] Astryl zzucił Donate 5 złotych.
[01:52:07] Kaja?
[01:52:13] Żeby bardzo.
[01:52:23] Tak, chcieliśmy dać coś typu...
[01:52:27] typu ta flaga Polski, bo jeden design miał taką wystającą z oka ten.
[01:52:37] Gław Dłogi Bzajcielu odwiedzisz moze selweł mo...
[01:52:44] Sliweczka zzucił donate 5 złotych.
[01:52:46] Odnośnie Dżonego Gławo, to jeszcze mało latki, nie zapominaj.
[01:52:52] Nie oglądaj bagi tak dużo.
[01:52:54] Dobra, to już powinno w teorii działać, to się łączy.
[01:52:57] Więc to trzeba zobaczyć tego promie.
[01:52:59] I tutaj jeszcze muszę w ogóle kręcić i dać do tego.
[01:53:01] Spwingfield out zzucił donate 10 złotych. Pytanie, bo mi się fotel zgiął w połowie i walnąłem o podłogę XD. Polecasz jakiś dobły fotel do 500 zł? Mogę fotę fotela dla atencji wysłać. Służył dzielnie lata, ale Pawez Twimów u ciebie nie wydzymał.
[01:53:19] Na razie, nie wiem, Marcus DK, szczerze, to jest co bym poleciał. Chociaż pewnie są jakieś takie bardziej lepsze budżetowe opcje. Gdzie pożydł mój mechanical bearing?
[01:53:29] Ona mi już jest chyba.
[01:53:31] Olczer tak zzucił Donate 5 złotych.
[01:53:33] Studiowałeś jakąś filologię, że masz taką wiedzę o języku?
[01:53:37] Czy to tak tylko hobbystycznie?
[01:53:39] Poglistycznie tylko.
[01:53:41] Dobra, gdzie to waterwheel poszły?
[01:53:49] Kubi te zzucił Donate 5 złotych.
[01:53:53] Absolutne sinema jest to, jak każdy z was jest dużą częścią lowe.
[01:53:57] większość twórców QSMP ma ustawione polskie napisy, a filmik The Polish Awe, the main chowakteus of QSMP ma najwięcej wyświetleń ze wszystkich sklejek.
[01:54:10] Pozdło, gław.
[01:54:13] Jesteśmy głównymi postaciami, widzowie. Polska góra, Polska przejechała ten teledys. Anon, dziękuję ci bardzo za 10 giftów dla 7 mini Kim,
[01:54:21] Zosiak z Darker.pl, I'm an almond, Stacey Kiewaj, Dominik, Ncusia Novaria, Jerzy Koraz, Balabinka, dziękuję bardzo.
[01:54:27] To do tego kopania, to daj do tego 12 jak 12 po 1 bloku, do każdego łoga i powinno działać.
[01:54:33] Też tak właśnie wyślałem o tym, ale na razie farmę, bo już mi się kończą...
[01:54:39] Ma fucking T.
[01:54:42] Kartofle.
[01:54:51] Możesz mi już opowiedzieć o streamie, tak tak tak już mówię już mówię, latinos, boludo, kuczamy.
[01:55:06] El primero de abril, yo hago directo solamente en español cuatro horas de directo.
[01:55:21] Invito ustedes todos.
[01:55:25] El empiezo, está, mira tu reloj, la hora que tenemos ahora mismo, tres horas atrás, pues en Polonia, ahora, son las ocho y cincuenta.
[01:55:45] Zacznę z 18, z 6.
[01:55:53] To z 6 w Barzowie.
[01:56:02] I nie będzie tylko Minecraft.
[01:56:06] Tędzę wiele surprise'ów.
[01:56:11] Mam przygotowanie na prezentację o kraju w Sudamerii.
[01:56:19] Nie mówcie jak to mówić.
[01:56:22] I też będziemy spodziewać trochę geografer.
[01:56:27] To jest to spokojny gra, gdzie jest zdjęcie z kraju w świecie.
[01:56:35] I te boja enseniar, komo debiner? Debinir?
[01:56:39] Komo saber donde estas en latina america?
[01:56:41] Pacieś zzucił donate 100 złotych. Pozdłowienia z Limbułgi.
[01:56:46] Pozewnem gorąco.
[01:56:48] Fucking 100 złotych, dziękuję ci bardzo.
[01:56:51] Adivinar.
[01:57:00] Maniana? No. Primero abril.
[01:57:35] Kto do fiuta?
[01:57:42] Czy panowie muszą tak napierdalać o czwartej nadranem?
[01:57:45] Bardzo przepraszam, bardzo cię przepraszam Graw, ale jestem tak podniecony, zaraz robię kościół.
[01:57:57] Ja pierdolę, nie ma żadnego serdera, na który Euron nie buduje kościoła.
[01:58:05] Pastor jebany się znalazł.
[01:58:35] Dobra.
[01:59:05] daleko do sięga nawet
[01:59:26] nie chyba diesel nie mamy
[01:59:28] to to będzie 511
[01:59:58] Jaki donate w kolejce? Tak, sorry.
[02:00:23] Dziękuję ci, ślicznie sągram, dziękuję bardzo. Bardzo mi się, bardzo mnie to cieszę.
[02:00:28] Nie uwierzysz co się stało?
[02:00:30] Nie uwierzę.
[02:00:31] Poszedłem sobie dzisiaj do restauracji
[02:00:33] i zamówiłem dwa dwinki i stekać.
[02:00:35] Dwinki zdążyłem wypić,
[02:00:37] ale gdy czekałem na steka, dostałem wezwanie do OSP.
[02:00:40] Zastanawiam się, co się z nim stało.
[02:00:43] Esker, rób z tego tiktoka, chuj.
[02:00:46] Dzień dobry.
[02:00:48] Dzień dobry.
[02:00:49] Dzień dobry.
[02:00:50] Dzień dobry.
[02:00:51] Dzień dobry.
[02:00:52] Dzień dobry.
[02:00:53] Dzień dobry.
[02:00:54] Dzień dobry.
[02:00:55] Rup z tego tiktoka, chuj.
[02:01:01] Nie wiem, co się mogło stać.
[02:01:04] Umlaut zzucił Donatek 500.
[02:01:06] Tutaj.
[02:01:07] Pozdławiam Piotła T. Psy, bywającego w Głecji.
[02:01:10] Nie mogę się doczekać wspólnego impełatoła po powłocie.
[02:01:14] Pozdrawiam gorąco.
[02:01:22] Mamy rotynflasza w farmie?
[02:01:24] W tym systemie?
[02:01:25] Konład zzucił donate 5 złotych, aby mody działały na płaskim świecie, musisz wyłączyć jakiekolwiek mody
[02:01:32] i tworzeniem biomów.
[02:01:34] Włędę łowania, ukstałtowania nowego nobo.
[02:01:38] Pomimo że łobisz płaski, to te mody tworzą naturalne ukstałtowanie pluks biomy.
[02:01:47] No to widzisz, musisz wyłączyć bajon za plenty.
[02:01:54] Melinoelowę zzucił donate 5 złotych. Hejka, gław! Jest to mój pierwszy donate i jestem tłoche Neu-Vos, ale chciałam się pochwalić ze dziś, dostalam wyniki ostatniego egzaminu zawodowego i zdalam na 88%.
[02:02:12] Zajebiście!
[02:02:13] Uwielb to 75, oficjalnie jestem technikiem OUG, tułystyki.
[02:02:18] Gratuluję, gratuluję naprawdę. Masz powody do nie tyle dumy, ale również masz powodów do świętowania i to jest ważne świętować rzeczy.
[02:02:30] To nie jest tak, że osiągasz coś, na co pracujesz, przepuszczam, że trzy lata i potem mówisz dobra. Fuck you, go next. Nie. Świętuj, masz ci świętować.
[02:02:42] Robisz coś zajebistego? Musi być nagroda. Nie można mieć granicę tu całe życie.
[02:02:50] Aha! Zzucił donate 5 złotych. Łoskminka. Schematik Canon Weblace Solid with Solid. Stawia bloki pses ściany.
[02:03:00] Wzucasz TNT i Wedstone Block obok tego TNT w kogoś bazie. Ja z niewykływalny ICBM z temu.
[02:03:11] Tylko jak zrobić schematika TNT obok redstone bloku?
[02:03:19] Nawet nie trzeba bloku, trzeba redstone tor.
[02:03:21] Właśnie zrzucił donate 5 zł, obok też rzapki oczywiście nie może zabłachnąć WW Paczkomatu.
[02:03:27] To też fakt. Nie wiem czy to jest w ogóle możliwe stworzyć NBT redstone bloka oprócz tego.
[02:03:35] To trzeba albo game tick speed zmienić na 0,
[02:03:40] albo trzeba...
[02:03:44] Albo dwa schematiki, ale to jest by...
[02:03:47] Albo trzeba jakby ten fizyczny, ten nbt zmienić, to są to replików.
[02:03:58] Azujos zzucił donate 5 złotych.
[02:04:01] Hej, czy można płosić o jakiś mały shoutout dla technoblade'a, psy fałnie ziemniaków, na przykład jakaś tabliczka?
[02:04:12] Nie myślałem o tym.
[02:04:13] Czy jesteś?
[02:04:14] Właśnie mam.
[02:04:15] Ja?
[02:04:16] Nie, nie, nie, armaty robiłem.
[02:04:18] Nexe? Właśnie ktoś mi dał goty pomysł.
[02:04:21] No?
[02:04:22] Jaki?
[02:04:23] Trzeba będzie...
[02:04:26] Trzeba będzie zrobić...
[02:04:28] Schemat, bo ten kanal może robić rzeczy na odległość przez wsiadę i tak dalej.
[02:04:36] No, no, no, ale jak w odnegoś?
[02:04:38] 100 bloków przynajmniej. Robisz schemat, tego się nie zrobić natywnie.
[02:04:42] Robisz schemat bloku Redstone i obok tego bloku TNT.
[02:04:48] Dobra, ja już jakby sezę, ja wiedziałem, że Ty jakoś wywaliś ten serwer, nie wiedziałem w jakiś sposób, już wiem w jakiś sposób.
[02:04:57] Tylko wiesz, nie da się stworzyć takiego, trzeba by wyłączyć wybuchanie TNT, żeby zrobić taki w ogóle schemat, bo na tym serwerze się nie da.
[02:05:06] Euron, jak coś gra, to jest przy mnie w polskim kaivie.
[02:05:09] Co się dzieje, Euron? Dlaczego on...
[02:05:11] Weź na grupę, weź na grupę.
[02:05:13] O, to będzie łatne.
[02:05:14] Przecież ja już nie możemy się przejść.
[02:05:16] Co tam jest?
[02:05:17] To jest z schematikiem, siedzie, a ja nie zobacz, co się dzieje.
[02:05:19] Graf, zrobiłem normalnie schematik, zobacz, to jest church coś tam, chociaż nie wiem, czy to będzie, że widział nazwę.
[02:05:25] Czerwc, alfaj i tak dalej, no no.
[02:05:27] Tak, ale jak klikam prawym to mi się dalej ten kurwa dworzec wkleja, który zaznaczyłem. Jak to się stało? I dlaczego tak jest?
[02:05:35] To bardzo kurwa ciekawa, nie mam pojęcia.
[02:05:37] Do głownie z Czerwc i...
[02:05:39] Zrobiłeś nody blok schematu, zrobiłeś?
[02:05:41] Tak, tak, tak, tak, tak.
[02:05:42] Wiesz, że się nody i poszłoś go do...
[02:05:43] Empty schematik, tak, tak.
[02:05:44] Możeś, nie wiem...
[02:05:45] I wybrałem, i była nazwa dworzec i zmieniłem i jest ten czerwc, no nie? I klikam z prawym, widzę kurwa dworzec. Dalej.
[02:05:54] Nie wiem, z jednego ponownie czegoś takiego nie miałem, szczerze.
[02:05:59] To chuj, usuwam dworzec IDP, to wtedy się na pewno nazywa nie dobra.
[02:06:02] Czyli po prostu nie wiadomo.
[02:06:03] Albo nie wiem, relo, albo sprawdź coś takiego.
[02:06:06] No, ogólnie, Euron, nie byłeś wśród tym.
[02:06:10] Wejść na kreativa na singlu, stworzyć schemat, trzeba zrobić t-free sniper,
[02:06:18] żeby nie było interakcji między blokami,
[02:06:20] Zrobić schemat, bloku redstone'a i obok niego blok TNT i wtedy schematy kanale możesz komuś robić miny na odległość.
[02:06:31] O kurwa, zajebista.
[02:06:33] I jesteś legendą.
[02:06:34] Dzisiaj to testuję, dzisiaj to testuję w chuj.
[02:06:37] Ja tylko skończę farmę.
[02:06:38] Czekaj, bo myślę, że na pewno zasłużyłeś połowa tego co zdobyłem stary, bo tego jest w ciu.
[02:06:44] A, piękno, ja bardzo.
[02:06:46] Mamy strzestęśni gotów, to tyle lepszym potrzeba, nie?
[02:06:48] A, piękno, ja bardzo.
[02:06:50] Nie zmarnują się.
[02:06:52] Mega dużo, mega dużo było, no.
[02:06:56] Dobra, ja potrzebuję.
[02:06:58] No, strasznie.
[02:07:02] Kości.
[02:07:04] Dobra, i teraz.
[02:07:06] Pyk.
[02:07:08] Pyk.
[02:07:09] Dobra, empty schematic.
[02:07:11] I mam charge, a flee.
[02:07:13] Jedyne folderze.
[02:07:15] Daje empty schematic i robimy.
[02:07:20] O, dobra, dźwięk jest zbawiony.
[02:07:22] Chociaż teraz, naprawdę, nie wiem, czy wiesz, jak się nazywa.
[02:07:25] Tak, ale...
[02:07:26] ...bym zajebł, że z tym pisze, że to jest ojca,
[02:07:29] że to jest ojca,
[02:07:30] ale po prostu też nie jest ojca,
[02:07:32] bo teraz nie ma nic,
[02:07:33] ale jest ojca,
[02:07:34] bo tutaj są te dwa dźwięki.
[02:07:35] Tak, ale teraz,
[02:07:37] ja się nie siedzę.
[02:07:38] Ja się nie siedzę,
[02:07:38] ale to jest ojca.
[02:07:39] Tak, ale...
[02:07:40] ...przede ERIC,
[02:07:42] bo to jest ojca,
[02:07:43] bo to jest ojca,
[02:07:44] bo to jest ojca,
[02:07:45] bo to jest ojca,
[02:07:46] bo to jest ojca,
[02:07:47] bo to jest ojca,
[02:07:47] Niestety tutaj wojowanie z tym filtrem.
[02:07:54] Mewka zzucił donate pięć złotych.
[02:07:57] Siema Gław, bardzo ważne pytanie, jakbyś miał być jakimś zwiezeciem, to jakie to by było?
[02:08:03] Gołębiem, żebym mógł wam schować na parapet.
[02:08:10] Nie wiem, może kotem, albo harcikiem bym chciał być włoskim. To za pierdolają.
[02:08:14] To zapierdolają.
[02:08:15] Jaki slosoby typu zwestałacji zzucił do Nate 5 złotych?
[02:08:19] Siema, gław, ostatnio byłem w westałacji, jaki z typu kupił dwa dwinki i steka.
[02:08:25] I ten uroplowy pil dwinki i poszedł do domu XDD.
[02:08:29] Potem płacownicy wzięli tego steka na zaplecze.
[02:08:38] Kurwa, nie starczy.
[02:08:41] Jak to działa ten Loganik Kompost?
[02:08:42] Fatizak zzucił donate 5 złotych. Shout out do zaliczenia egzaminu zawodowego. Ja dzisiaj obłoniłem inżyniełkę z informatyki. Pozdło.
[02:08:52] Gratuluję.
[02:08:53] Zwyłkubuj, żwił w tej awmatce.
[02:08:55] Też.
[02:08:56] Żwił powinien spadać aniżej postaw pochodnie, żeby niszczyć spadający matki.
[02:09:00] Tak, pochodnie i żwiór też mogą być pomysłem. Tylko że pierwsza warstwa pochodnie jak druga będzie z grawelu to ona nie spadnie.
[02:09:06] To ogólnie, jak będzie podzol przy tym, albo jak będzie woda, albo jak będzie światło, to to mi się zmieni.
[02:09:18] Psechodziń zzucił donate 5 złotych. Cześć! Idę dziś sobie ulicą i widzę, że jaki spijany żul po dwóch dłinkach wychodzi z restauracji i zostawił steka na taledzu. A chwilę później widzę, jak płacownicy go zjadają.
[02:09:36] Biedny żółł chciał sobie tylko zjeść stek, a jednak widzowie pamiętajcie, jak woła OSP to nic w życiu nie jest bardziej ważny.
[02:09:44] Stek zzucił donate 5 zł, bądź myszczezzy, smakowałem okłopnie.
[02:09:49] Nie, myślę, to był bardzo dobry stek. Ale będę dzisiaj odpierdolił stek.
[02:09:54] Dzień dobry.
[02:10:01] Chaos WebL 12 zzucił donate 5 złotych. Mości chłabiogłafie, a zaliwolisz mieć bezkłasny minęclawt, a żadnego geogłesła, czyli też geogłesuł bez końca, w szagrze bez geogłesła?
[02:10:16] Brat do mnie mówi 15-wiecznym polskim.
[02:10:24] Zacharzy z uciem donate siedem złotych.
[02:10:26] Hej Gław.
[02:10:27] Hej Kawał.
[02:10:28] Bardzo ci dziękuję za wspaniały kontent, który twozysz.
[02:10:31] Jesteś cudownym człowiekiem i uwielbiam cię oglądać.
[02:10:34] Nie zmieniaj się.
[02:10:35] Dziękuję, Zacharzy. Dziękuję ci licznie.
[02:10:39] Widzowie kto wie jak to działa ten organic compost?
[02:10:41] On się powinien kiedyś zamienić na ten reapsor.
[02:10:45] Jak jest na świetle przy wodzie?
[02:10:47] P.Trencake z uciem donate pięć złotych.
[02:10:49] Możesz wyłączyć wedstą touha.
[02:10:52] Możesz wyłączyć Weztą Tołcha pod ziemią. Po zapisaniu zapisujesz tylko gułę, gdzie Weztą Tołch nie jest lisejny.
[02:11:01] Banger, tylko wtedy Replay Solidu Solid nie działa chyba, nie?
[02:11:11] Mat Mat zzucił Donate 10 złotych. To ja też się pochwalę na początku.
[02:11:16] Łoku podjąłem decyjzę, że łobimy kusce pluse i własnie go kończę swoją dłogą.
[02:11:23] Mega się wkłaciłem w QSMP. Widzołe post-fuduszy europejskich na ich zbałdzo.
[02:11:30] Lubię Panią Sfuanci z Sanepidu. Podławiam.
[02:11:34] Pozdrawiam gorąco. Pamiętaj, że jak dostaniesz pierwszą ciężarówkę, to musisz wejść na CB Rady, powiedzieć biojajo.
[02:11:40] To taka tradycja. Jak dostaję ktoś nowym kierowcem, to tak musi powiedzieć.
[02:11:45] Woda w kaloszach zzucił donate 5 złotych.
[02:11:48] Możesz złowić pustego schematika i jak go puścisz z kanona to wycina wszystkie budowle, jakbyś je po płostu i...
[02:11:54] Właśnie nie próbowaliśmy pustego schematika.
[02:11:57] Dobra, to nie chleci, na razie tam włożę normalną gleba.
[02:12:06] Momo zzucił donate 5 złotych.
[02:12:09] Hej, witam.
[02:12:10] Chciałam się pochawlić, ze ostatnio zdałam ostatni pszedmiot.
[02:12:14] Język polski łoszezenie i dzięki temu już oficjalnie skończyłam liceum.
[02:12:20] O, gratuluję.
[02:12:21] Jedyne co mi zostało to tylko matuła.
[02:12:24] Miłego Wicołu życzę.
[02:12:26] Gratuluję, pamiętaj, utrzew na tą maturę nie tydzień przez,
[02:12:30] tylko zacznij dziś.
[02:12:32] O troszeczku każdego dnia.
[02:12:34] Tak tak tak.
[02:12:36] Tak.
[02:12:38] Wygląda na gorsz pista?
[02:12:40] Działa! Nexe! Działa!
[02:12:42] Dzień!
[02:12:44] Nie działo!
[02:12:46] Nie działo!
[02:12:48] Nie działo!
[02:12:50] To jest chyba rzadka, czekaj.
[02:12:52] Euron.
[02:12:54] To nie sądziała, to jest armata.
[02:12:56] Nie, no, nie działa.
[02:12:58] Chodźmy.
[02:13:00] Nie, nie działo.
[02:13:02] Pocznie
[02:13:24] It's a wonderful, wonderful life
[02:13:32] idelity
[02:13:53] kurczrze ile wreszcie wywali pieniądze dziękujemy bardzo
[02:13:56] Patent zzucił Donate 5 złotych. Da się to złobić psy pomocy moda aksjom. Jest tam opcja do wyłączenia update bloków. Chcesz, mogę ci taki psy gotować.
[02:14:12] Rozmieniam to już jak widzimy w zawdonejcie, jak to zrobić najlepiej. Mam pomysł, jak to zrobić. Trzeba zrobić pochodnia, blok, pochodnia TNT i zrobić se na tylko góry, bo ona będzie wyłączona.
[02:14:24] Cześć miewa.
[02:14:26] Pamiętasz mnie?
[02:14:28] Z czasów Sky Odyssey i dwołca w Ocean Block.
[02:14:30] Co do edycji mam L Inc.
[02:14:32] Do edytoła NBT Online.
[02:14:34] Wystałczy edytować fizyczny plik.
[02:14:36] Ale nie jestem pewien, czy nie będzie.
[02:14:38] Musiało być Block Update V-Vogue.
[02:14:40] Damy radę, damy radę.
[02:14:42] Tylko mam nadzieję, że nie będzie chciało odegrać.
[02:14:44] Dobra, dobra.
[02:14:46] Dobra, dobra.
[02:14:48] Dobra, dobra.
[02:14:50] Dobra, dobra.
[02:14:52] Tylko mam nadzieję, że nie będzie chciało ode mnie,
[02:14:55] wiecie, bo jeżeli to by brał proste ambi, to by chciało do mnie wyłączoną pochodnię, która nie istnieje już w ten kaczodlach.
[02:15:01] Siema Gław, słyszałeś może, co się stało z takim gościem?
[02:15:04] Podobno był w restauracji dziś i jadł steka i pił dłinki.
[02:15:09] Wezwaliśmy go na akcję, ale nie bzyszedł.
[02:15:13] I nie przyzwyczaj na akcję i nie zjedziać steka, no najgorszej być nim dzisiaj.
[02:15:46] Głąb i Zuciu Donej, ten złotych, Siema Głafi,
[02:15:51] że sobie lęce obok restauracji i nasłałem na jakiegoś pijanego żuraty chodzącego z restauracji.
[02:15:57] Był taki koleś, to poszedł do restauracji, zamówił dwa drinki i steka, wypił te dwa drinki,
[02:16:02] ale wyszedł, bo dostał przywołanie na OSP i nie zjedł tego steka i go wzięli kalnarzy i zjedli tego steka.
[02:16:08] Salmonella z Zuciu Donej, ten złotych, BK z tych płacowników oni jeszcze nie wiedzą.
[02:16:15] Szanuję wszystkich z LSB, że właśnie muszą rezygnować z takich 17 życiowych.
[02:16:25] Szamanów królem być.
[02:16:26] Maciex wzrzucił donate 5 złotych.
[02:16:29] What's a value 3?
[02:16:31] Ław jest to płoste.
[02:16:33] Musisz mieć nieaktywną czełwoną pochodnie,
[02:16:36] którą zasilasz za zasięgu schematika.
[02:16:39] Only for genius.
[02:16:41] Jak pejsteniesz schematika,
[02:16:43] Z tą touk podpali TNT, bo się odlączy.
[02:16:46] Czy mógłbyś to stawiać?
[02:16:46] Pozdło.
[02:16:47] Graf, masz jeszcze Light Gludai?
[02:16:49] Nie, weź sobie mączkę kostą i lapisa razem.
[02:16:53] A, dobrze, oczywiście. Najwidziej nie możesz być jak graf.
[02:16:56] No, niestety...
[02:16:59] Kłowa zzucił do Nadejd 5 złotych.
[02:17:01] Ucieli mi tyle knasteka, a ten typ z Osb nawet go nie zjadł.
[02:17:07] Biedna krowa.
[02:17:07] Aha.
[02:17:08] Czyli jestem niedługo.
[02:17:09] Zobaczcie, w sensie nie jesteś jedyny w swoim rodzaju kurwa, nie.
[02:17:12] Świadło?
[02:17:13] Dobra, dobra, dobra, dobra, dobra.
[02:17:17] Zahashi zzucił Donatek 5 złotych. W ogóle dostałem ostatnio swój cotyfikat z Japonii, zazdany egzamin na Dredan.
[02:17:25] Stopień mistrzowskie z Aikido.
[02:17:28] Aikido ciężkie.
[02:17:32] Mam ziomka, który w Aikido jest bardzo dobrym, brązowy pas.
[02:17:35] Opełatą OSP zzucił Donatek 5 złotych. Siema Gław. Osłuchaj, jaką miałem sytuację w płacy. Pijany typ pzyjechał na wezwanie i cały czas kzyczał o jakimś wsteku. Zymajcie się tam na tym QSMP.
[02:17:55] Trzymam się, dziękuję ci bardzo.
[02:18:05] Stopa zzucił donate 5 złotych. Nie pamiętam co tam obzydzaloć jest tych zup, to pisze pomidołowa tylko z łyżem i śmietana albo ogółkowa z łyżem i śmietana ob.
[02:18:17] Pskamil słysze z piętła zegofłeł. Leci na TV, dawaj na dół głosa. Z kończylem zapłaszam.
[02:18:25] Dzięki, Stopa. Nie, widzowe, nie.
[02:18:29] Chutę MC Suster? Dobra, dam chutę.
[02:18:33] Pomidorówka z ryżem?
[02:18:36] Gut. Pomidorówka z makaronem. Gut.
[02:18:40] Rosuł z makaronem. Super.
[02:18:43] Rosuł z ryżem? Jesteś jebanym psychopatą.
[02:18:49] Liliana zzucił Donatek 5 złotych.
[02:18:52] Hey, Gław, jeśli chodzi o kompos, to najlepiej włożyć go do wody.
[02:18:56] Można też postać przynajmniej muszłumy.
[02:18:58] Dobra, dobra, dziękuję.
[02:18:59] Pozdłeki.
[02:19:00] Co tam?
[02:19:05] Jak sobie napisał tak, powiedziałeś Ligevie i mi wyjebało komputer.
[02:19:10] Ligevie?
[02:19:13] Pozdro z Polski i chuj.
[02:19:18] Gra wniąskać po mnie, połóż się obok mnie, proszę.
[02:19:23] Halo?
[02:19:26] Czekaj, już ile po łóżku jakieś.
[02:19:28] Okej, dobra.
[02:19:36] Dziękuję, dziękuję, dziękuję.
[02:19:38] Nie ma sprawy.
[02:19:56] Mamy zzucił Donate 5 złotych, to ja nap dziś niestety nie zdalem egzaminu zawodowego, płaktycznego 73 proc. 75 proc. wymaganego.
[02:20:13] Kurna, ale blisko było, więc jak drugi raz podejdziesz to na pewno będziesz wiedział czego się nauczyć, żeby to naprawić i doszada.
[02:20:22] Mamon zzucił Donate 5 motych. Hejka Gław. Ostatnio dostałem do restauracji jako kuchaz i pierwszy waspsy zącałem steka.
[02:20:34] A kułat się mięso skończyło to wziąłem i usmażyłem motadele, a potem z jakiegoś powodu kelnedzy to...alali na zapleczu.
[02:20:44] Dzięki mam, dziękuję ci za tą informację. Jestem pewien, że była przepyszna, chrupiąca.
[02:20:54] Ney zzucił donate 5 złotych.
[02:20:57] Hej, czy mogę płosić oblesa na ostatni miesiąc przed matułami i na monumentalny login?
[02:21:03] Pisze z cztełek łoszeżeń, z czego jeden to angielski społtowo.
[02:21:08] Ale jednak tłoche szczęścia by się przysydało. Dzięki i pozławiam.
[02:21:13] Włóż Jules Passier exams, ale tylko jak się będziesz uczyć Karakanie 1, a nie, bo oglądanie streamów masz się uczyć.
[02:21:24] Avisto1 zzucił Donate 5 złotych. Jeszcze gdy chodziłem do podstawówki, to był tam taki Paweł i ja jechałem na Łowezce i go spotkałem.
[02:21:35] I potem jeszcze pojechałem do biedłonki na lody i podłodzę do domu wtedy jeszcze. Już do domu pojechałem.
[02:21:45] To prawda, byłem tym rowerem.
[02:21:47] Ospinowy Głaby zzucił donate 5 złotych.
[02:21:57] Ej, nie uwiezysz Gław, co się dziś działo?
[02:22:00] Wyslalem wezwanie do Ospi, jakiemu z Zulowi, a on biegł z jakiejś restauracji
[02:22:05] i gadal, co z o jakimś steku.
[02:22:08] Pędas zzucił donate 5 złotych. Gław a może dać leadstone pochodnie i dwa wipiteły następnie TNT i skopiować za mniskiem.
[02:22:28] To za wolne ciągle będzie. Nie zdążę, ja chcę coś, co zdążę zrobić.
[02:22:38] Sojda Machiko, ola, ola, saludos.
[02:22:41] Kot zzucił Donate 10 złotych. Cześć, Gław. Miałem. Dziś ciekawy dzień. Za restauracją znazałem łeżdki Steka. Było kłopny. Miał, miał.
[02:22:54] W Kot.
[02:22:58] Ok.
[02:23:05] Z tekst zzucił donate 5 złotych, się ma gław.
[02:23:08] Ogólnie kto mnie dzisiaj zamowił i mnie zostawił i jakie słandomy mnie zjadły.
[02:23:14] Zalczuję się pozzucony.
[02:23:16] Sadzę.
[02:23:18] Kto mi leł Wam piłz zzucił Donate 5 złotych? Cześć Gław, to mój pierwszy Donate i mam pytanie, czy możesz pokazać jakich szejdełów używasz?
[02:23:36] Proszę Cię bardzo, komplementary imagint, świecące rudę, to się wszystko da ustawić w ustawieniach szejdera.
[02:23:46] Lutetium zzucił donate 5 złotych. Część gław wspominałeś w czołaj na połannym stłe amie o koncełcie Death Dweeps.
[02:23:56] Byłem. Mega zazdło. Masz ulubiony album albo utwół, utwoły?
[02:24:01] Ten zemmoni stło.
[02:24:02] Życzcie mi powodzenia na Matułce.
[02:24:04] Powodzenia?
[02:24:05] Pobunię się dostać na biotechnologię. Pozdło.
[02:24:08] Powodzonka.
[02:24:10] Też byłaś, a na którym, ja byłe na tej dodanej dacie, nie tym oryginalnym.
[02:24:20] Szyle zzucił donate 10 złotych. Pozdławiam Cię sełdecznie.
[02:24:27] Dziękuję Szyna, dziękuję. Muszę pierwsze osz ustawić 90% środka. Okej, okej.
[02:24:32] Okej, okej.
[02:24:35] To musz zzucił donate 5 złotych. Hej Gław. Witam.
[02:24:39] Chciałbym tylko pozdłowić moją dziewczynę Małysiek,
[02:24:42] która siedzi obok mnie i lepi ze mną z wiezaki z plastemię.
[02:24:46] Bęgier Związek.
[02:24:47] Pozdło też dla Ciebie.
[02:24:48] Pozdro, pozdro, dziękuję bardzo, Tomasz.
[02:24:50] Po sobie kompozbo szybciej rosznie, tak.
[02:24:52] Panie Bombos! Złócił Donatek 5 zł.
[02:25:02] Ajaj! Wszyscy się chwalą swoimi sukcesami,
[02:25:05] kiedy moim jedynnym sukcesem jest zagłębianie wiedzy zbędnej XD.
[02:25:10] Świetne! Stójmy by the way!
[02:25:13] Mii Bombosów! Ja też się tak czasem nie czuję.
[02:25:15] Dobra, jak to zatrzymać, żeby się nie kręciło?
[02:25:18] To po prostu muszę, mogę to zrobić ręczem?
[02:25:34] Kelnęł zzucił Donate 7 złotych. Siema. Ktoś zostawił z teka nieuszonego, więc go zjadłem. Był dobły, ale potem mnie bzduch zaczął boleć.
[02:25:45] Góła pizza.
[02:25:47] Chaos Rebel wysłałaś Donate w kodzie Morsa. Dziękuję ci za niego, ale go nie puszczam, bo nie wiem co tam jest napisane.
[02:26:01] Kostuch Zero zucił Donate 5 złotych. Ołyżuj już wiemy, a co uważasz ołosolę z ziemniakami?
[02:26:09] Nie wiem, ziemniaki raczej wolę na sucho.
[02:26:15] U9 zzucił donate 10 złotych. Placki ziemniaczane z masłem o zechowym gołd?
[02:26:27] To by potencjalnie miało prawo bytu. Placki ziemniaczane również można na słodko, a nie to tak nie wkurwia jak rosną z ryżem.
[02:26:36] Wiem.
[02:26:37] Mieszkaniec Płocka zzucił Donate 5 złotych.
[02:26:41] Dziś psę z psypadek zadzwoniłem na stłaszpo żałną i żeby nie wyjść na idiotę, podpaliłem swój dom.
[02:26:49] Całe szczęście dobłe chłopani w angolicznego OSP szybko ps zjechali na miejsce.
[02:26:55] To był szalony dzień.
[02:26:57] Dziękuję bardzo, mieszkaniec.
[02:26:59] Okej.
[02:27:01] Dzień dobry!
[02:27:03] Cześć!
[02:27:05] Jak się się?
[02:27:07] Zajeboko?
[02:27:09] Tak, zajeboko.
[02:27:11] Zajeboko?
[02:27:13] Tak, zajeboko.
[02:27:15] Zajeboko.
[02:27:17] Zobacz, o tym, że mówię o tym gare finansowane przez Europę.
[02:27:21] Tak, to gare.
[02:27:55] Właśnie, nie wiem jak to nazywa się w françaisie, ale to jest coś, co w twarzy.
[02:28:51] Tak, i też krwan.
[02:28:53] A, i też krwan.
[02:28:54] Ja już użyję tego, że ja już mam interesujące budynek,
[02:29:00] ale ja znowu wiem, że to bardzo dobrze.
[02:29:02] To jest super dobrze.
[02:29:05] A Ty, ty się czujesz dobrze teraz?
[02:29:09] Jesteś nie mały?
[02:29:11] Nie, nie, to jest dobrze.
[02:29:12] To się dobrze.
[02:29:13] Jesteś w porządku i jest dobrze.
[02:29:15] Jestem w porządku.
[02:29:17] A, ja jestem w porządku.
[02:29:18] Oczywiście.
[02:29:21] Wiem, że jest ktoś z mną, który mówi, że w Polonej jest Pierdole Kurwa.
[02:29:29] Hmm, tak.
[02:29:31] Co to znaczy?
[02:29:33] To, co mówimy w francuszku.
[02:29:40] Jeżnik, kurwa.
[02:29:45] Ok.
[02:29:47] Parfek.
[02:29:49] Jebnik putin.
[02:29:51] Exactnie.
[02:29:53] Ale putin to...
[02:29:55] w françaisu putin to
[02:29:57] w języku...
[02:29:59] w języku, co
[02:30:01] ma mówić
[02:30:03] dużo rzeczy.
[02:30:05] W Polsce
[02:30:07] same.
[02:30:09] W Polsce to jest kurwa.
[02:30:11] Tak.
[02:30:13] To jest kurwa, to jest kurwa
[02:30:15] I ty używasz to wszystko, żeby się znać, żeby się znać
[02:30:19] Gdybyś cieszył kurwa, gdybyś był trzest, to był kurwa
[02:30:23] Gdybyś miałbyś znalazł kurwa?
[02:30:26] Tak, to jest tak samo w Francji, to jest bardzo góry
[02:30:29] To jest tylko intonacja, to jest kurwa
[02:30:32] Ale mówiłem, że w Francji miałem bardzo dużo kurwa, ale też bordel
[02:30:41] Bordel i mierd. Bordel w Polonii, to znaczy, jak mówimy, jeśli ta moja, ta moja, między twoim chłopakiem, to nie jest...
[02:30:57] To jest nasz bordel? Tak, to nie jest bordel.
[02:31:00] To może powiedzieć, że tu masz bordel?
[02:31:03] Tak, to tak.
[02:31:05] To może być używane, żeby powiedzieć, że to jest bordel.
[02:31:09] To jest właśnie nie w porządku, bo bordel jest w modułowaniu.
[02:31:14] Piotr, piotr, bordel, to jest trochę tak.
[02:31:19] Dla miasta, fajna ekspresja francuszka.
[02:31:22] Piotr z bordel, piotr.
[02:31:24] Haha, jest przejściem do czołgów.
[02:31:29] Czołgów z borszymi.
[02:31:32] Prawo.
[02:31:33] Do czołgów z borszymi.
[02:31:37] Do czołgów z borszymi, tak naprawdę.
[02:31:40] I kiedy mamy naprawdę coś zbyt dobrym,
[02:31:44] a nie można się zbyt zbyt zbyt z drobą, to czołg z borszymi.
[02:31:47] The French language is really beautiful.
[02:31:57] In Polish you can change the language to do more things.
[02:32:08] że w edir les variasions d'une nique
[02:32:15] we
[02:32:17] widzo wydać mi jakieś listy słowa coś
[02:32:20] dokończone odjebać najebać ok halo halo test
[02:32:24] najebać odjebać zajebać przyjebać wyjebać podjebać zjebać
[02:32:33] To było siedem różnych słów i tłumaczenie każdego po angielsku to jest po prostu fak fak fak.
[02:32:43] Ééé, co?
[02:32:46] Po polsku każda znaczy inną rzecz.
[02:32:51] Hmmmm, ok, wersji, co?
[02:32:56] Ja explyty w angielsku.
[02:32:59] Yes.
[02:33:00] Czyli, można powiedzieć, że jedna z nich jest to pokroić i to znaczy, że coś wytrubię.
[02:33:08] Możesz powiedzieć, że chcesz wniąć i to jest, żeby coś złapać.
[02:33:12] Możesz powiedzieć, że chcesz wniąć dwa słowa, a to jest, żeby zrobić dobrych rzeczy.
[02:33:20] Chcesz wniąć, ale w inną, to jest, jakby wniąć coś.
[02:33:26] To jest wielka variacja słowa.
[02:33:30] Bo to odpoczyniemy.
[02:33:33] I tak naprawdę, naprawdę…
[02:33:36] On jest bardzo zbyt głodny.
[02:33:39] Wiem, ale to jest dobrze, to jest dobrze.
[02:33:42] Wiem, że wszystko na języku sławieckim
[02:33:46] tylko wycofuje się z małym ślubem.
[02:33:51] Tak.
[02:33:55] Wydaje mi się, że to jest w ogóle nie tak.
[02:34:01] Słuchaj, my mamy wiele wariach.
[02:34:02] To nie jest tak, że Amerykanów, a Amerykanów jest prawie tylko f**k.
[02:34:07] Natomiast my mamy wiele różnych maus.
[02:34:10] My nie mamy więcej zainteresowania.
[02:34:14] Jak to powiedzieć?
[02:34:15] Zainteresowanie.
[02:34:17] Niedługo.
[02:34:20] Warianie.
[02:34:21] Warianie to nie jest to.
[02:34:22] A, ja myślałem, że to jest same w français, niż w angielskim.
[02:34:28] To jest panasz?
[02:34:31] Może, może.
[02:34:33] Ikinézon, embellishment, nuance, yeah.
[02:34:35] Embellishment, embellishment, to jest to.
[02:34:37] Embellishment, yeah.
[02:34:39] Długo jeszcze, jest inna opcja francuska, ja ją wziąłem.
[02:34:42] Kony, tutaj też.
[02:34:44] Niemnich, dąkowicz, nienawidzę, mordy, nienawidzę,
[02:34:47] na pierdę, de saloperie de connard d'enculé de ta mère.
[02:34:51] C'est quand cette chanson, la chanson de démonetisation.
[02:34:55] Ça, ça, ça, je connais beaucoup.
[02:35:02] Mais je sais pas si je peux dire.
[02:35:07] Vas-y, écoute, tu fais ton plaisir.
[02:35:10] Non, non, non, je vais pas dire des mots trop mal.
[02:35:15] Normalnie, nie wiem, czy Polony są na YouTube lub YouTube,
[02:35:21] mam dużo zespołu, ale na francie to jest ok.
[02:35:23] O, to jest najpierw...
[02:35:25] W pierwszej 2 minuty do filmu powinieneś być w górę.
[02:35:29] Znaczy, dobra, dobra.
[02:35:30] Znaczy, dobra.
[02:35:31] Mam wystarczające anekwizy na ten temat.
[02:35:33] To jest, że w jednej z moich filmów,
[02:35:37] ja właśnie mówię o tym w 30 pierwszych seconds,
[02:35:40] a monetizacja wziąła się,
[02:35:42] i rysi, a retaibia la monetisation en argument que c'était une... que limite putin est un adverbe et pas une insult.
[02:35:50] Ça dépend du context. Et ils ont changé les règles sur YouTube France, justement avec ça.
[02:35:57] Putin.
[02:35:59] Exactement.
[02:36:02] Exactement.
[02:36:03] Et ils étaient revenus là dessus parce que justement en France on est moins puriste que les américains.
[02:36:09] Ouais.
[02:36:10] I ja kontaktowałem ten mój responsiby YouTube France i oni się zmieniły.
[02:36:15] Nie wiem, czy jest on responsiby YouTube w Polsce,
[02:36:20] na Twitch,
[02:36:21] przed QSMP.
[02:36:24] Ja mogę zrobić na stream
[02:36:27] i mieć 1000 osób na stream,
[02:36:34] i pieniądze,
[02:37:06] Mamy do kontaktorów, do supportu Twitch do Egipty.
[02:37:12] Do Egipty?
[02:37:14] Dlaczego Egipty?
[02:37:16] Dlaczego nie?
[02:37:17] Bo Amazon chce, że nasz market jest dobry.
[02:37:25] Aaa, ja widzę.
[02:37:27] On nie chce...
[02:37:29] i wówczas w tym samym poziomie, że wytrzymałeś, że Egypt.
[02:37:36] Muszę powiedzieć, że jesteś francuszka, mówisz o francusze.
[02:37:39] Nie.
[02:37:45] Jak nazywa się, że twój dom
[02:37:50] jest nikt, a nie możesz wytrzymać?
[02:38:24] Błatwo.
[02:38:26] Ale nie, twoje francie jest bardzo dobrze!
[02:38:28] Ty mówisz w lepszym języku, niż w pewnym języku.
[02:38:31] Nie, nie.
[02:38:33] Myślę bardzo, ale myślę, że teraz mówisz w lepszym języku,
[02:38:39] niż normalnie.
[02:38:41] Myślę, że mogę być zrozumiałym,
[02:38:49] ale nie mówiłem w françaisie dużo w anglii
[02:38:54] dużo w anglii
[02:39:01] więc dużo w anglii
[02:39:06] i w sensie to jest bardzo dobrze
[02:39:10] a w ogóle wiem, że mówisz też w innych językach
[02:39:12] ale jest też ten mistrz internacyjny
[02:39:15] mój akcent nie jest perfektywny
[02:39:18] Mój akcent w español, ja myślę, że to jest dobrze.
[02:39:21] Czy, czy, czy to jest?
[02:39:23] Długość spaniaków, kiedy on mówi w angielsku?
[02:39:29] Nie, ale ja.
[02:39:30] Ja.
[02:39:30] Ja.
[02:39:31] Ja.
[02:39:32] A, a, no.
[02:39:35] Hello, I am from France.
[02:39:37] My name is Pierre and I speak English.
[02:39:41] By, exactly.
[02:39:42] Wspanisch accent in English I cannot do, but French accent I can do a bit.
[02:39:52] Ty le faisz trop bien en plus l'accent français. L'accent français anglais c'est parfait.
[02:39:58] Ale même ça tu sais faire. T'as un don pour les langues.
[02:40:04] The French accent in English, like when you overdo it, any stereotype is so funny.
[02:40:10] Ja, to jest tak, hello, my name is Jean Pierre, my name is Jean Pierre, I love Bred, Bred.
[02:40:21] I'm a big fan of United States of America.
[02:40:28] I hope you become an air conditioner soon.
[02:40:31] What?
[02:40:32] Well, you said you're a big fan, so I hope you advance to the next stage of being an air conditioner.
[02:40:36] Tak, tak, tak, ale tak, dla francuskich ludzi to jest trudne, żeby mieć takie dobre prononcenie.
[02:40:43] I też, ponieważ w języku, jest dużo warunek, w prononceniu.
[02:40:52] I w francuszku nie mamy, jest tak, że zawsze jest to same volume.
[02:40:56] Wiesz, że masz... masz...
[02:40:59] ...przeczna ludzi w Francji.
[02:41:02] I ja słyszałem dużo wariw, jak jeśli jesteś zrażony w Francji, czy jeśli...
[02:41:06] Ja... ja...
[02:41:08] Czy masz ten sam?
[02:41:09] Marligo Mont?
[02:41:11] Marligo Mont, hej.
[02:41:13] Bienvenue à Marligo Mont, de Camini.
[02:41:16] He's got parts of the song, he's like...
[02:41:19] Wodoo!
[02:41:20] ...and it's like that's how people speak in North France.
[02:41:22] Tak, to jest bardzo ciekawe.
[02:41:24] Mamy bardzo dalsze asyki w Francji i w pewnym regionie, w Francji, gdzie nie rozumiemy.
[02:41:30] Możesz włączyć na przykład w Finfond de l'Alsace.
[02:41:35] Nie zrozumiesz, że ludzie mówili.
[02:41:37] Bo też są też inne zbioty, w Brytanii,
[02:41:41] i to jest rady, ale on mówi trochę o Brytanii, w błogach, to tak.
[02:41:44] I potem tak.
[02:41:46] I...
[02:41:48] To jest najspokojny msg w tym chłopcu.
[02:41:50] Co chcę powiedzieć?
[02:41:52] O, nie zapomniałem.
[02:41:54] I potem jest klabokro.
[02:41:56] A, tak.
[02:41:58] Tabernak.
[02:42:00] Tabernak, klis, dekalis.
[02:42:02] Tak.
[02:42:04] I strugam się z klabokro,
[02:42:06] a to jest...
[02:42:08] Tak, i tak.
[02:42:10] I tak.
[02:42:12] A tak, tak.
[02:42:14] i stworzyłem się z akcentem kibiców.
[02:42:17] Jakoś jak w krajach Afrykowych,
[02:42:20] kiedy ludzie z krajów Afrykowych mówią w françaisie,
[02:42:22] nie mam wreszcie dużo zrozumień.
[02:42:24] Znajdę to najwyższe, żeby zrozumieć ich, niż ludzie z Francji.
[02:42:29] Ok, ok, to...
[02:42:31] Afrykowy akcent?
[02:42:32] Nie mogę tego zrobić, nie wiem, jak tego zrobić.
[02:42:36] Wiesz, dobrze, czy co?
[02:42:39] Wesz, Wesz jest jak w Algerii.
[02:42:43] Tak.
[02:42:44] Ja wiem o Wesh, ja też wiem o Verlon i myślę, że to jest fajnie, ale nie ma nic.
[02:42:52] O, Verlon jest jak...
[02:42:58] Mamof? Mamof jest naprawdę zadowolona.
[02:43:00] Mamof jest naprawdę zadowolona.
[02:43:02] O, jest też...
[02:43:04] Wala.
[02:43:06] Wala.
[02:43:08] Wala jest na nazwie Gd, w arabie, myślę.
[02:43:12] Tak, ja mam zrozumieć, że muszę przyznać się o tym, że wiesz, że maśla, maśla, maśla, zubi.
[02:43:20] Co z zubi?
[02:43:22] Bizu?
[02:43:24] Nie, zubi, to znaczy, jak to powiedzieć?
[02:43:29] Myślałem, że to bizu w Zerlanie.
[02:43:32] Wiesz jakie
[02:44:26] Mówiłem, że ja miałem hindu i muszę przyjść na szkole.
[02:44:29] Okej.
[02:44:32] Czekam, że Zabi to jakaś francuska arabowa?
[02:44:36] Czy to jakaś wegląda?
[02:44:38] Nie, to bardziej francuska arabowa.
[02:44:42] Okej, okej.
[02:44:43] Tak, tylko francuska arabowa, jakaś francuska arabowa, wiem, że jest wejsz.
[02:44:47] Wejsz, wejsz, wejsz.
[02:44:49] Tak, to było bardzo instytucje.
[02:44:59] Ja jestem trochę... co mówię?
[02:45:04] Jestem trochę... wszystko na miejscu.
[02:45:07] Teraz mam coś do tego.
[02:45:09] Ok, tak, dziękuję.
[02:45:18] Dziękuję Graf.
[02:45:19] Do zobaczenia.
[02:45:20] Do zobaczenia.
[02:45:48] Jak i szybko już szpont z tymi schematami, bo jestem pewien, że tego coś planujesz.
[02:45:53] Nie, nie buduję żabkę obok KFC jako konkurencję.
[02:45:57] A masz taką biało zielną zapleczem, tak?
[02:46:01] Bo mi też wysyłali design jakichś żabek widzowy, nie wiem czy to sama czy inna.
[02:46:06] A, czekaj, czekaj.
[02:46:12] Dobra, bo miałem język po angielsku, nie robię o.
[02:46:16] dobra dobra to gdy mam ten sam design żabki też ja bym to rano pobudował tylko będzie trzeba bardzo
[02:46:29] dużo zielonych bloków no właśnie i co teraz my z tym zrobimy farmę owiec nie ma ktoś żeby wziąć
[02:46:41] dobra
[02:46:43] portugalscy mają owce białe ale musielibyśmy zrobić fizycznie zielone od razu
[02:46:51] wiesz co ja mam nawet książkę co jest potrzebne
[02:46:55] tylko właśnie powinienem zrobić clipboard dlatego właśnie ogarnę
[02:47:00] no clipboard też bardzo fajno clipboard o was jej robi
[02:47:03] tak bo tutaj nie można odznaczać
[02:47:06] Dobra, idę na spalm załadować. Zobaczcie jak to działa.
[02:47:14] Dobra, Donate też w kolejce jest dużo dużo.
[02:47:17] Połada zzucił Donate 5 złotych.
[02:47:19] Głafie jak usuniesz tą beczkę toktułej te ziemniaki się psenoszą.
[02:47:24] I zamiast tego zostaną w maszynie to same powinny się sadzić chyba.
[02:47:29] One się nie podnoszą.
[02:47:33] One się nie podnoszą.
[02:47:40] Zaginiony błatnitarz jego zzucił donate 5 złotych.
[02:47:44] Gław, wiesz co się dzisiaj działo?
[02:47:46] Siedzę se na ławce, pset jakąś restauracją i jakiś typ wkuzony wychodzi i gada coś o stekulol.
[02:48:03] Sebas zzucił donate 10 złotych. Ogólnie to płotip dla osób, które z egzaminów zawodowych maja od 70-74% w auto się odwoływać, w 90% przypadków uznają odwołanie.
[02:48:20] Tylko pamiętajcie, Ize nie od wszystkich egzaminów jest sens się odwoływać.
[02:48:25] No też fakt. Tak, no jak brakuje wam jednego procenta to warto spróbować za te pieniążki i znowu do tego podchodzić. To też myślę, że fakt.
[02:48:36] C-voice zzucił donate 10 złotych. Jak co na the C masz film i nbt do schematu TNT plus touch. Jak co działa?
[02:48:45] O, dziękuję bardzo C-voice.
[02:48:55] Idołek zzucił Donate 5 złotych.
[02:48:59] Gław, słuchaj, co się stało.
[02:49:01] Płacuje nas zeźni i okazało się, że z teki, które wydaliśmy pewnej restauracji, okazały się zatłutę liżmą i salmonellą.
[02:49:10] Ponoć jutło Sanepid wchodzi i nam zamykają ubojnie.
[02:49:14] Smutna buśka ze łzami w oczach.
[02:49:18] Spół czuję bardzo panowe.
[02:49:20] Wliżmy jaja.
[02:49:25] Mii-Bek-Sienu 1 zzucił donate 300 złotych. Małe podziękowanie za te lata.
[02:49:33] F**k. Dobra, w sumie nie przeszkadza nikomu ten blog stał na...
[02:49:40] Piont Wades zzucił donate 5 złotych. Gław ma młoski minkę czy zastanawiales się kiedyś jak w na.f. 1001E? Pachnialo, powiedcę?
[02:49:54] Czekaj, czekaj, co się stało? Co się stało? Co się stało? Co się stało?
[02:50:04] Co się stało?
[02:50:08] Co się stało?
[02:50:12] Dobra, więc dobra, dobra, widzowie, dobra, widzowie, widzowie, widzowie. Tłumaczę Wam teraz sytuację.
[02:50:22] Tłumaczę Wam teraz sytuację.
[02:50:26] Ja mam kolejkę donate'ów. Ten donate jest w kolejce od 21.22. Widziałem go, bo musiałem na niego kliknąć, żeby się w ogóle wyświetlił.
[02:50:41] Zarejestrowałem to, że to są trzystówy, 25 minut temu, tylko nie mogłem się jeszcze jarać, bo wy tego nie widzieliście.
[02:50:50] Puszczę go jeszcze raz.
[02:51:01] Widziałem to w czasie 300 zł. Małe podziękowanie za te lata.
[02:51:06] Miebek, dziękuję ci się za 300 zł. Dziękuję, że tak długo oglądasz.
[02:51:10] Dzięki bardzo. Tak długo czasu minęło przez rozmowę z IPM, że nie byłem na niego przygotowany mentalnie.
[02:51:17] Ciekość bardzo.
[02:51:18] Jątładez zzucił donate 5 złotych.
[02:51:20] Gław ma młoski minkę, czy zastanawiales się kiedyś jak w na.pl w stułon E?
[02:51:25] Pachnialo, powiedzce?
[02:51:27] Nie.
[02:51:28] I długie co sadzisz o date w Ladełach, jestem Jus w tym odpławię wokół i ostatnio udalo mi się o Gaunatz pierwszy wiek szyb PRL.
[02:51:35] Większość z nich traci pieniądze.
[02:51:37] Jak zamierzasz być drejtej dreją, to stara się być tym zajebiste.
[02:51:47] Pozdro, dziękuję ci bardzo. To nie było 600 widzowe, to było 300 i po prostu pójściem ale dwa razy. Sorry. Zążyłem się rozkojarzyć od tego, kiedy go zobaczymy w końcu.
[02:51:57] To nie było 600 widzów, to było 300 i po prostu pójściem ale dwa razy. Sorry.
[02:52:04] Zążyłem się rozkojarzyć od tego, kiedy go zobaczymy w kolejce.
[02:52:07] Pies zzucił donate 5 złotych. Widziałem jakiegoś kota, który jadł łeżtki.
[02:52:13] Z Teka, zagoniłem go i go dokończyłem.
[02:52:16] Ale był około 100 złotych.
[02:52:18] Zzucił Donate 5 złotych.
[02:52:20] Widziałem jakiegoś kota, który jadł łeżtki.
[02:52:23] Steka, zagoniłem go i go dokończyłem.
[02:52:26] Dobra, koniec o tym steku i dwóch drinkach.
[02:52:29] Koniec!
[02:52:35] Dobra, mówicie mi, że chutę tutaj będzie lepsza, tak?
[02:52:39] Bananacpeł zzucił Donate 5 złotych.
[02:52:42] Cześć, kław!
[02:52:43] Pozdowisz takiego jesnego kautofla, co cały czas w kłoksach chodzi?
[02:52:47] i jak Jezus wygląda.
[02:52:51] Pozdrawiam, poznałem jednego kraju kartofla.
[02:52:57] Zrób drugiej pięter tej farby?
[02:52:59] Myślę, że saczy tyle.
[02:53:00] Belgeum mi uzucił donate 50 złotych do bływieczu.
[02:53:04] Dziękuję ci bardzo Belgeumie za 50 złotych.
[02:53:09] Widzowie, powiecie mi dokładnie żartu, by się skwaczu.
[02:53:13] Czas obsesceń zzucił donate 5 złotych. Jakiś żul zamawiając z TEC-a, uozełwał nam z rzeczywistość. Jest już kilka alternatywnych uniwełsum. Najbał dzień przełożające jest to, w którym zamiast z TEC-a zamówił łosu z łyżem.
[02:53:34] No, no straszne, straszna rzecz, mówić raz o łyżem.
[02:53:43] Kelnę zzucił donate siedem złotych.
[02:53:46] Ej, bo te łaskuchas zaczął śpiewać.
[02:53:49] Mam nagłanie obczaj.
[02:53:51] To jest noumalne nagłanie, ufaj mi.
[02:53:53] To jest test marzuł.
[02:53:55] A tutaj donate'ą umieścił śmieszny link?
[02:53:57] Hychy.
[02:54:03] Dobra, dobra, widzę to żart, widzę to żart.
[02:54:05] Krótka wersja.
[02:54:07] Idę powiedzieć to...
[02:54:09] Hamu.
[02:54:10] Zzucił donate pięć złotych.
[02:54:12] Hej, Głafie. Załok pisze maturę i zastanawiam się nad studiami.
[02:54:17] Jednak nie jestem w niczym dobła ani nic mnie nie interesuje.
[02:54:21] Nie wiem co ze sobą złobić i to stłasznie mnie przysytłasza.
[02:54:25] Pozdęłki dla ciebie i chatu.
[02:54:27] Pozdęłki gorące. Dziękuję ci dzicznie.
[02:54:30] Dobra.
[02:54:32] Ty, dneitów nie ma końca.
[02:54:41] Nie ma go.
[02:54:42] Gaby coś robi?
[02:54:44] Piszon?
[02:54:46] Fulisz, fulisz lubisz warte.
[02:54:52] Fulisz!
[02:54:54] Dzień dobry.
[02:54:56] Słuchaj, mam coś bardzo ważnego dla ciebie.
[02:54:58] Dzień dobry.
[02:55:00] Dzień dobry.
[02:55:02] Ok.
[02:55:04] Wysięcie mi znowu kurwa.
[02:55:08] Przychodzi pies
[02:55:10] Pies spawacz do baru i mówi do barmana, dzień dobry poproszę piwo.
[02:55:18] Barman na to powiada, o kurczę, gadający pies powinnyś pracować w cyrku.
[02:55:26] Barman do niego odpowiada, o kurczę pies mówi powinnyś pracować w cyrku.
[02:55:36] O wow, a talking dog, you should work in the circus.
[02:55:41] OK.
[02:55:43] A na to pies mówi.
[02:55:45] A co, potrzebują w tym cerku spawacza?
[02:55:52] I don't get it.
[02:55:58] Dobrze.
[02:55:59] Takie żarty i wiele więcej będziesz mógł usłyszeć w klubie komedii, który otwieram z Maximusem i Robertem z Argentyny.
[02:56:18] Nie mogę się czekać!
[02:56:26] O! Czekaj, teraz wytrzymam się!
[02:56:31] Powiedziałeś, że kawałek jest wielbą?
[02:56:36] Tak?
[02:56:37] Ale...
[02:56:38] Ok, ale...
[02:56:40] Ale kawałek mówi, że kawałek jest wielbą
[02:56:43] Ale ktoś z nim zaprosił do zniszczenia
[02:56:45] ale zanim dog mówi o dogie, to on już wie, że on mówi o dogie,
[02:56:51] więc mówił, że dlaczego oni potrzebują żołnierzy?
[02:57:01] OK.
[02:57:09] Dlaczego?
[02:57:10] Dlaczego?
[02:57:15] Bo Fur?
[02:57:20] Bo...
[02:57:21] Dlaczego jest Chrystus Gębry?
[02:57:24] Bo...
[02:57:26] Fur...
[02:57:28] Czekaj, o nie, nagle nie zacznę od razu.
[02:57:31] Widzę coś, co mi chłopak robi. Czekaj.
[02:57:33] Co?
[02:57:34] Co?
[02:57:35] Widzicie mi jakieś żarty.
[02:57:38] Dlaczego Hoinka jest głodna?
[02:57:41] Bo jodła.
[02:57:45] Bo jodła.
[02:57:49] To jest proste słów, o to chodzi.
[02:57:53] Widzisz? Nie rozumiesz, ale się śmiejesz.
[02:58:01] Zapraszam za tydzień bądź dwa do naszego klubu comedy.
[02:58:07] tydzień bądź dwa do naszego klubu komedii.
[02:58:11] It's true. It's true.
[02:58:17] OK, I'm excited.
[02:58:19] Yeah, just let me know and I can't wait to be there.
[02:58:26] Pa pa.
[02:58:27] Important news.
[02:58:30] Pa pa.
[02:58:32] Widzowie, tłumaczenie polskich żartów, które działają tylko po polsku przez ten
[02:58:36] jest tak udwa śmieszne.
[02:58:42] Kweam jeden zzucił donate 5 złotych.
[02:58:44] Hej, Gław.
[02:58:46] Udało mi się złobić schematik z TNT i Wedstone obok siebie.
[02:58:50] I z tego co widzę, to chwilę zajmuje by Sełweł zauważył, że TNT jest obok Wedstone
[02:58:55] i nie wybucha i Dzeba go updateować.
[02:58:58] O i, no to jakiś trzeci bloką określekiego.
[02:59:01] chaos rebel runy też usuwam.
[02:59:07] Dziękuję za znajdę tego.
[02:59:09] No, może być problem z tym, bo kabelem będziemy musieli to testować.
[02:59:13] Łysapała 69.pl zzucił donate 5 złotych.
[02:59:17] Mam za chwilę matuły, złoszezonej matmy i fizyki.
[02:59:21] I jestem pławie z całym materiałem w tyle.
[02:59:24] Wiedcę, że na dłobie, aby mieć chociaż te 30%.
[02:59:28] Ja jestem kumata i sełio szybko mi to wchodzi do głowy.
[02:59:32] Ale i tak się boję, XD.
[02:59:33] Jak jesteś kumata to byś nie celowała w 30%.
[02:59:37] Chyba, że to strategiczne.
[02:59:39] Patrz, dobra, dobra, może źle powiedziałem.
[02:59:43] Może źle powiedziałem.
[02:59:46] Patrz, różni ludzie mają w życiu różne możliwości.
[02:59:51] I niezależnie czy jest ktoś mądry czy głupi,
[02:59:53] jak jesteś mądry, ale masz chujowych nauczycieli
[02:59:57] i masz patole w domu, to możesz nie wykorzystać tego.
[03:00:02] Myślę, że możesz celować w więcej niż tylko 30%.
[03:00:08] Zawsze celuj w 100%.
[03:00:10] Chyba naprawdę, że tak, jeżeli chcesz być bardzo weterynarzem i musisz mieć 100% z biologii, ale matmy naprawdę nie ogarniasz, to z matmą spoko.
[03:00:22] Matmę napierdol tak, że było na 40% jakieś procent, żeby to tylko zdać.
[03:00:27] Owszem, można strategicznie robić na mniej.
[03:00:29] Nie polecam tego, ale jest to jedna z opcji.
[03:00:32] Jednak, jak mówisz sama, że jesteś kumata, to nie wów sobie, że, a tam tylko 30%, nie, postaraj się, bo więcej, bo myślę, że jesteś w stanie dostać więcej.
[03:00:40] Znaczy.
[03:00:44] Mineuwa Magonagal zucił Donate 5 złotych.
[03:00:48] Cześć, Gław.
[03:00:49] Byłam dziś w świecie Mugoli pod postacią kota.
[03:00:52] I inny przedstawiciel tego gatunku opowiadał mi, że zjadł jakiegoś steka,
[03:00:58] który okazał się motadelą smażoną na Małgałynie i przez to ma problemy z żołądkiem.
[03:01:04] Robimy cały lore wobec tej sytuacji, a to był tylko jeden Donate.
[03:01:07] Wiecie ile ja pieniądze dostałem, łącznie za to, ja myślę, że dostałem ze stuwa.
[03:01:15] Jadwiga Hymel Lipinki Łzyckie zzucił Donę i księle złotych.
[03:01:19] Zadzwonilam na OSP, bo mi się z tyłta pali.
[03:01:23] Łącz na 43. Z tyłta jest podpalona.
[03:01:26] Psy jechalo OSP, obzaczel o gasic pozał.
[03:01:30] Nie wiem kto podpalil. Jeden był pijany i chyba glodny.
[03:01:34] Jakby nie zjadł steka.
[03:01:36] No kto spodpalił z tył te?
[03:01:47] Dobra, to rozjebało, to rozjebało.
[03:01:49] Sałatka zzucił donate 6,7 złotych.
[03:01:52] Jakiś facet zamówił Steka i kelnęł nawet zapłoponował mnie zamówić.
[03:01:57] Ale typ wypił dwa dłinki zanim Stek nawet na stół wszedł.
[03:02:01] XD pozdło dla Steka.
[03:02:03] Pozdro gorące dla Steka, dziękuję Sałatko.
[03:02:06] Ziemia Gofu, tu ziomek od Lisa zbyt gorzczy. Chciałem ci jeszcze łaz powiedzieć, że bał, co się cieszę, że wyszedłeś z tego ciężkiego okłasu, co miałeś. Zymaj się salut dla ciebie.
[03:02:30] Jakoś się dało radę, dziękuję ci bardzo.
[03:02:40] Adam zzucił donate 10 złotych. Ja też popłoszę oblesika na obłonę licencjatu.
[03:02:47] Piszę licencjat o helłystykach w decyzjach zakupowych i już mam zielone światło na zbiełanie ankiet, czyli ostatnia płosta.
[03:02:55] Super się Ciebie ogląda.
[03:02:58] Uż, Ulpasie rexans. Jak będziesz miała mieć, miała bądź miała ankietę, to możesz na to odpierdować.
[03:03:07] Widelać z uciem donate 10 złotych. Ja coś kelnesy jedli mną z teka i mnie nie umyli.
[03:03:15] Brzmi jak gastro.
[03:03:25] Mati zzucił Donate 5 złotych.
[03:03:29] Głafie oglądałem z Tueama pewnego mądłego youtubera i ludzie w Donate'ach co chwilę pisali o jakichś Stekach i OSP.
[03:03:37] Nie czuje o co mogło im chodzić.
[03:03:40] Nie wiem, ale Stek to bardzo dobra potrawa, OSP to styl życia, więc pewnie bardzo mąż ludzie to pisali.
[03:03:48] Bałometu zzucił Donate 10 złotych.
[03:03:54] Hej Gław, mam dzisiaj ułodziny 18 st.
[03:03:58] Najlepszego.
[03:03:59] Mógłbym dostać 100 lat od mojego ulubionego beneficjenta do finansowań unijnych?
[03:04:04] 100 lat barometrze, dziękuję bardzo.
[03:04:07] Wszystko na lepszego beczku.
[03:04:12] Czy Lorsteka się zaczęło godziny 5,20 temu?
[03:04:15] Małhewka zzucił donate 5 złotych.
[03:04:18] Głafie ja z zapytaniem do ciebie jak uczyłeś się tych wszystkich języków,
[03:04:23] bo chciałem zacząć uczyć się Fłancuskiego, ale nie wiem jak zacząć...
[03:04:27] Mów, jak najszybciej mów.
[03:04:31] Nie używaj polskiego jako kuli, masz mówić.
[03:04:33] Będziesz kuśtykać, ale musisz mieć rehabilitację.
[03:04:37] Nie masz już chodzić o kula w całej życie.
[03:04:39] Jeden b, jeden zzucił donate 5 złotych.
[03:04:42] Cześć klawicjuszu.
[03:04:43] Mam ważne pytanie, bo zastanawiam się nad szkola Słędnia i mam wybał logistyk zwykły lub wojskowy.
[03:04:51] Informatyk, elektromechanik, elektłyk, takie kabelki, co nie wiesz i po płoszu płoszę wypowiedź się milego.
[03:04:59] Nie wypowiem się.
[03:05:00] Jak to powiedzieli Gorillaz, it's your world, your future, you control it, to twoja przyszłość nie mogę wybrać za ciebie.
[03:05:10] Pan Gastryf z Donatek, 5 złotych.
[03:05:13] Hema, pozdłowisz IBO i QB Wide.
[03:05:16] Zgóły dzięki!
[03:05:18] Pozdrawiam gorąco. Widziałem, że jest moja etka. Widziałem, bo na etkę nie bójcie się.
[03:05:27] Nie, czekaj, to nie byli Gorillaz. To był ten rapper, który był w Clint Eastwoodzie, ale to było...
[03:05:33] To było...
[03:05:36] Nie, nie jestem zadowolony, czuję się szczęścia w górę, w górę, w górę, w górę, w górę, w górę, w górę, w górę.
[03:06:06] Wprawda
[03:06:13] Ile ja dziś zarobiłem? Łobabym
[03:06:19] Jestem w szoku
[03:06:30] Makosia II zucił donate 5 zł
[03:06:33] Hej, Gław. Chciałem ci pomóc wstłonę Kweate. Jest taki item Atwee Beauty Filter, który pozwala na psejście, niektółym zzeczą, zależnie od jego atły butu.
[03:06:44] Opses, że dasz na niego Kenneth B. Smoked, co pozwala psejścia tylko kukt.
[03:06:50] O! To akurat bardzo przydatnie byłby.
[03:06:55] Czyli mogę po prostu zrobić tak, że jak dopiero jak jesteś przepalony, to leci dalej. To jest akurat mocno.
[03:07:33] Jaki masz model i czy łobiłeś jakiś konkretny weseauf w psy zakupie czy może wziąłeś
[03:07:39] współpracę?
[03:07:40] Dostałem od nich, która miała współpracę.
[03:07:42] Ale bardzo fajno jest.
[03:07:44] To jest od Genesis.
[03:07:46] Ja to nie fatal mam długo.
[03:07:48] Trzy lata chyba.
[03:07:50] Te podpisy znikają?
[03:07:52] Nie.
[03:07:53] To mam długość z ucin domej gdzieś w złotych.
[03:07:55] Jeśli kiedyś będziemy mogli cofać się w czasie i się cofniemy w złym momencie,
[03:07:59] jest szansa, że albo pojawimy się w ścianie lub ziemi lub kosmosie,
[03:08:04] ponieważ Ziemia się kłęci i kłąży wokół Słońca. Co o tym myślisz?
[03:08:09] Jeżeli podróżowanie w czasie jest absolutne,
[03:08:15] to będzie trzeba robić niesamowicie wielkie kalkulacje,
[03:08:19] żeby wylądować w tym samym miejscu,
[03:08:21] gdyż nie tyle wszechścia ciepło większa, ale również Ziemia lata wokół Słońca.
[03:08:25] Jeżeli jednak po rówczasie jest relatywna do pozycji ziemi, to to nie jest problemem.
[03:08:33] No tak, gdybym ja się w tej chwili teleportował w te same koordynaty XYZ we wszechświecie,
[03:08:40] w jakich jestem teraz 100 lat temu, to bym był w środku kosmosu i umarł.
[03:08:48] Nawet w teorii 2 dni temu.
[03:08:56] The Skate Slay zzucił Donate 66 złotych.
[03:09:00] Dzień Dobły Gław, dzień Dobły Modyłacja, dzień Dobły Haty.
[03:09:04] Witamy, dzień dobry, witam Pana Sosnowca.
[03:09:15] Nie dałoby radę jeszcze tego wykukulować? No nie dałoby, nie dałoby.
[03:09:18] Dlatego teleportacja i tworzucie to science fiction.
[03:09:25] Tak, to jest tak, że jest ten paladok, który się pojawia, jest skończona o ileś tych osób.
[03:09:40] Jedyne podejście do podróży w czasie w science fictionu, który mi się podoba, to jest to, że podróż w czasie rozpoczyna się
[03:09:52] dopiero kiedy ktoś wynalazł maszynę do podróży w czasie, czyli załóżmy, że w 2030 roku ktoś
[03:09:57] wynaleźli, gdzie to maszynę, to o tym ludzie w 3000 roku będą mogli wrócić maksymalnie do 2030 roku.
[03:10:12] Komu jest tam bieli tu.
[03:10:14] To może tak zostać.
[03:10:22] Kurwa, kto nam na śmieciu w bazie?
[03:10:26] Oooo, baby, do you know what that's worth?
[03:10:37] Oooo, heaven is a place on earth.
[03:10:41] Przekonaliłem się do mas, który rozszerzono nic angielskiego chciałem ogarnąć, ten angielski na 90%.
[03:10:45] Dokam problem z słownictwa.
[03:10:47] Kuj, kuj, kuj, kuj.
[03:10:49] Ucz się słówek.
[03:10:51] Przez słownisem takie, po prostu trzeba się ich uczyć i dużo mówić.
[03:10:54] Dużo dużo mówić.
[03:10:57] Tak, że teleportacja w super małej skale jest możliwa, to wiem, ale no.
[03:11:01] Jak mówimy teleportację, to wiesz, ludzie wyobrażają sobie te, te, ktoś tam, ktoś tam.
[03:11:21] na czat. Oczywiście, że tak. Śmiało. Jeżeli oglądacie
[03:11:25] youtuberki od makijażu, to musicie pomóc widzowi bądź widzice.
[03:11:30] Wiesz co, ta paczka modów jest dostępna na redicie. Dobra, Nerfig.
[03:11:45] Wklei to jeszcze, nie Buster, chłopaki, chłopaki nie.
[03:11:52] Time out, klik i XD, jedna sekunda. Time out, Busterek.
[03:11:58] Jedna sekunda.
[03:12:10] Chuj mi w dupę.
[03:12:15] Nerfik, muszę cię nauczyć czegoś bardzo ważnego na życie.
[03:12:23] Jesteś na studiach, musisz już to potrafić.
[03:12:29] Jak udostępniasz ankietę, jak wysyłasz linka, jak wysyłasz ankietę z Google'a,
[03:12:37] to da się ją skrócić ten URL, żeby to nie było sześciu linii egżygów,
[03:12:43] tylko żeby to było jedna ładna linijka. Tak samo, wysyłając link jak masz ampersand i jakieś kodziki to prawie to wszystko wypierdolić.
[03:12:52] Wysyłajmy ładne URL. Wyszlasz ładny? Przypniemy go. Popaki z moderacji nic do was nie mam, to było dla komedii.
[03:13:02] komedii. Albo ujeb.to, ale to nie jest tak, jest bardzo profesjonalne. Albo ujeb.link, no.
[03:13:13] Ujebsa już nie działa, ujebsa już nie działa, jest teraz ujeb to.
[03:13:24] Sushi zzucił donate pięć złotych. Widziałem, co się dziś stało w
[03:13:29] z powiedliwości dla steka. Dziękuję coś.
[03:13:39] Gra z bawi i uczę.
[03:13:43] Może ujedliń? Ujedlka link?
[03:13:47] Widzę delikatne zmiany w składzie modelacji.
[03:13:50] Chciałbym życzyć Wam wytuwałości i powodzenia w nowej Woli.
[03:13:54] Dzymajcie się jak najdłużej, a Tobie gław miłego i spokojnego wieczołku w dobołowym towazystwie.
[03:14:02] Dziękuję ci śliczne. Dziękuję ci bardzo.
[03:14:04] Link działa? Tak, ujem.link działa.
[03:14:08] XCZP zzucił donate 5 złotych. Powinnam się uczyć napławo z Zymskie, a oglądam stłe ama XD, a płopo z sukcesów. To sobie nie włożę jutło.
[03:14:24] Zabrzmy jak debil i będę jutro na pudelku, w art. ale po cholera was uczą prawa Rzymskiego, to nie jest jakby ktoś się wam wpierdolił w todzę.
[03:14:35] Za to, że nie wiem kurwa ukradł beczkę wina.
[03:14:38] Mówka ściucił donate pięć złotych.
[03:14:40] Żeby mieć tych historycznych kontekst.
[03:14:41] Genualnie to teoria, że da się to złobić, ale ceba liczyć nie ma sensu, bo nasz układ słoneczny też się pousza i nie będzie w tym samym miejscu.
[03:14:50] No dokładnie, dokładnie.
[03:14:52] Też o tym wspominałem.
[03:14:55] Żeby mieć ten historyczny kontekst.
[03:14:57] Czekaj, chłopmanik, adwokat 1337.
[03:15:01] Czy jesteś adwokatem może?
[03:15:03] Donate 5 złotych. Siema Gław. Znasz może powiat Wołowski?
[03:15:07] Znam.
[03:15:07] Ma ciekawą historię. Polecam spławdzić, jeśli nie znasz.
[03:15:11] Ciękkojarzę. To był nerfik. Nerfik jeszcze nie skrócił swojego linka.
[03:15:15] Jak nerfik go skróci, to będzie mógł go wstrzelić.
[03:15:19] Specyficznie na Google jak masz uciec udostępni, to jest tam Short World.
[03:15:23] Donate 5 złotych. Nawiązując do Donate, Tłaum Adam.
[03:15:28] Ale pamiętaj, że nikt cię nie pospiesza i to, że nie wiesz w czym jesteś do bły albo co chcesz łobić, to nic złego.
[03:15:35] Pozdławiam jako Bzyszły, 21-latek bez ambicji. Zeba powoli szukać siebie.
[03:15:42] Dokładnie, dokładnie. Kiedy odcinek Cyberpunka, napisz komentarz na kanale Gra w gry.
[03:15:49] Jak zobaczycie, że nerfie ktoś wyjść na widzowie, to mi spanujcie.
[03:15:52] Jaca zzucił donate 5 złotych. Włacając do tematu...
[03:15:57] Jaca, jaca, jaca, praca.
[03:15:58] ...w czasie wydaje mi się, że osoba, która by się psenniosła w czasie, zostałaby w tym samym miejscu, gdzie była ziemia podczas teleportacji, ponieważ cały upłat słoneczny podłuzuje 250 kmS chyba.
[03:16:13] Tak, tylko że nie wiemy czy teleportacja bądź podróż w czasie byłaby relatywna do jakiegoś punktu, do słońca czy do ziemi.
[03:16:21] Z ziemi.
[03:16:29] Celia zzucił donate 5 złotych.
[03:16:32] Hej, Gław. Zaczynam niedługo łowić pławko i stłasznie się skłysuję wykładami.
[03:16:37] A nie mam kogo zapytać, jak one wyglądają, żeby tłoszkę się nastawić.
[03:16:41] Pozdławiam bardzo sełdecznie. Kises.
[03:16:43] Kises.
[03:16:46] To się stosuje wykładami. Te wykłady to jest
[03:16:50] palec w dupie. Ty siedzisz po prostu słuchasz jak hop pierdoli i tyle.
[03:16:54] Najważniejsze to jest ten. Najważniejsze są egzaminy i nazwy.
[03:16:58] Ale te wykłady, sprawka to jest najnudniejsza część całości.
[03:17:02] Niekoniecznie podróżne się jest nieszyngalna, nie dla nas, bo na raz podróżne się jest zwykłym czterowymiarem,
[03:17:17] no, który możemy tylko podróżowywać do przodu, nie mam kontrol na ten kosią, chyba że śpimy.
[03:17:23] Wytęły nas zzucił Donate 5 złotych. Cześć, głafie. Miałem dziś pełno zatłóć żołądkowych psze z jakąś Moutadele. Z badań wynika, że kucha z użył kostkę Małgałyny na jeden placełek. Płosiłbym o ostłożność dla swoich zwieząt.
[03:17:48] Ej, czekaj, kurwa, kto psu daje mortadele?
[03:17:58] Krupiąca, no i ketchup, wy się śmiejecie, z mamona, że mówi ketchup, ale ja mówię ketchup.
[03:18:04] I moja dziewczyna po prostu myślę, że to jest najśmieszniejsza rzecz na świecie, że mówię ketchup.
[03:18:18] To jak się mówi, no właśnie, ty jesteś normalny jak ja. Mówimy Keczub. Oni urąk Keczub.
[03:18:36] Jedyne osoby, które mogą tak mówić są z Wielkopolski, bo tam się zamiast G mówi się G.
[03:18:42] Tam nie masz GPS, a tam masz GPS.
[03:18:45] Albo GPS, no.
[03:19:07] Twoja babcia na GPS, a mógł być Gibbs?
[03:19:35] To jest najbardziej babciawa rzecz, jaką słyszałem, to jest zajebista.
[03:19:40] Ajsza zzucił donate 10 złotych. Nauka języka na Patangielskiego lepsza jest pasywnie, czyli czytanie i oglądanie czy szkolny tłyb. Zasób pozwolił na zdanie matuły, ale poza tym to XPP.
[03:20:00] nie jest pasywne, bo musisz czytać. Jak masz coś odpalone w jakiś film, to to jest pasywne.
[03:20:06] To jest to i to, dobrze. Trzeba czasami troszeczkę, jak dygamy sobie przyczytać, czy
[03:20:09] chyba czasami pasywkę dajeś. Pasywka jest bardzo fajna.
[03:20:14] Rozmowę i uczę się jednocześnie mówiąc.
[03:20:16] CZP zzucił donate 5 złotych.
[03:20:19] Większość pława w Europie wywodzi się z lecepcji pława z Zymskiego.
[03:20:23] Dużo koncepcji z pława z Zymskiego jest wciąż żywych na P.
[03:20:28] W naszym kodeksie cywilnym.
[03:20:29] Okej.
[03:20:30] Ogólnie to dobły pse dmiot do nauczenia się kławniczego myślenia.
[03:20:36] Hmm.
[03:20:38] Okej, dobra.
[03:20:42] Dziękuję bardzo.
[03:20:46] Keczub zzucił Donate 5 złotych.
[03:20:48] Gław, jakiej słuchasz muzy pozdło?
[03:20:52] Po prostu NRG 2000 na pętli.
[03:20:59] Ale o monieczki Surender to sami.
[03:21:04] Wyzłotem chłopca ankieta w warszytku, co no?
[03:21:13] Shaman magia zzucił donate 5 złotych.
[03:21:16] Gław wypuściż widzów z szafy, bo dużo na stu.
[03:21:19] Kto pamięta, Gław Siłownia, Gław Płaca, Gław YouTube, StoneBlock, Sky od ICA.
[03:21:26] Name und Woł, Name und Grzegorz, Brzęczyszczykiewicz, Gebołen,
[03:21:32] chzążczyze w oszyce powiatłę kołody, kołowot.
[03:21:35] Danka, Szan.
[03:21:39] To się pięknie, prawie czy później.
[03:21:46] Udy Golomb zzucił Donate 5 złotych.
[03:21:49] Witaj.
[03:21:50] Hej, Gław, psy chodzę z pytankiem.
[03:21:52] W jaki sposób uczysz uczy les się łoznych psedmiotów?
[03:21:56] Chodzi bardziej o to, czy masz jakiś patent lub metodę na to wszystko, gdyż jesteś z Gigabwajnem. O, pozdławiam.
[03:22:05] Będę szczery, po prostu słuchałem, uważałem na lekcjach i jak czegoś nie rozumiałem, to zadawałem pytanie.
[03:22:14] Jakbyśmy odpowiednio wyliczyli taką podłóż w czasie, to moglibyśmy zobaczyć jak jakiś chłop zostawia steka w restauracji i kelnełów. Którzy go jedzą?
[03:22:29] No, ale jak teraz się potrzebuję nałożyć czegoś, to robię fiszki. Fiszki, anki, kanał AliAbdal na YouTube jest bardzo fajny na temat.
[03:22:45] Zrobiona farma, jedzenia.
[03:22:54] Waliąc zzucił donate 5 złotych.
[03:22:58] Dziś dostałem wyniki egzaminu INF-03.
[03:23:02] Łebki z mojej klasy złobiły jeden skłypt, a ja trzy.
[03:23:06] I mam mniej płocen od nich.
[03:23:08] Moja dziewczyna złobila wszystko i dostała 49%.
[03:23:12] procent. Inni mieli łań. Jeden to samo, a łoznica byla 20% jak jest połady co złobic.
[03:23:21] Pokojowy protest pod budynkiem głównym CKE. Nie mam pojęcia. Widzę, że może coś doradzić.
[03:23:28] Dobra, teraz to trzeba zacząć przepalać. Trzeba te kartofle wywalać, a to trzeba przepalać.
[03:23:36] Jak są jakieś rury w kwiecie? Jak transportować itemki w górę?
[03:23:42] da się zrobić conveyor belt podgórkę troszeczkę.
[03:24:19] Sztłaz Bułgeł zzucił Donate 5 złotych. Wsychodzi facet do lecepcji w hotelu i mówi, zasłałem łóżko.
[03:24:29] Lecepcjonistka mówi, to dobzę. Klient odpowiada nie bardzo.
[03:24:36] Ten żart z tym głosem Donate akurat bęgier, szczerze.
[03:24:43] Braz funnel wyciąga, tak?
[03:24:58] Czyli jeżeli ja nie mogę otwierać skrzynki, bo jest nad nią blok?
[03:25:06] To ciągle mogę z niej wyciągać hutem?
[03:25:12] Deskade Slay zzucił Donate 5 złotych. Szukasz fajnych akcesołów gamignowych?
[03:25:18] Wejdź na O-O, a tutaj Donate'u umieścił śmieszny link.
[03:25:22] Wybierz co podcibujesz i w oknie na kot łabatowy wpisz kław.
[03:25:27] Odcy macie 20% na cały koszyk.
[03:25:31] Weklama oplacona przez widza, P.S. Łobimy konkurs na suba.
[03:25:37] Widzowie chcecie konkurs na suba?
[03:25:40] Dobra, Kelpik muszę ogarnąć.
[03:25:50] I'm trying to learn Polish, do you have any tips?
[03:26:23] na początku
[03:26:25] możesz powiedzieć
[03:26:27] ja mam pies
[03:26:31] nie musisz powiedzieć
[03:26:33] mam psa
[03:26:35] ludzie zrozumie
[03:26:37] i oni się podobały
[03:26:39] po polsku
[03:26:45] dobra
[03:26:53] Będę go zjadł?
[03:26:55] Typ się.
[03:27:23] ZKTF zzucił donate 5 złotych. Możesz dać hutę i do niego taki odgałęznik w bok, potem do tego odgałęźnika dać wentylatą, który będzie zasysać po wiedzę. I temki wtedy będą zasysane i lecieć w górę.
[03:27:53] Pek, pek, raz, dwa.
[03:28:09] Komo się pronuncia, dobra, pytają po hiszpańsku.
[03:28:14] Komo się pronuncia ubywale, o co significa?
[03:28:18] Cibes en polaco w, se pronuncia como ube en español. La lengua polaca no tiene ube, pues napiszcie wy na czacie. Słowo wy, wy jesteście na przykład.
[03:28:44] Peso se pronuncia wy. W.
[03:28:49] Significa vosotro.
[03:28:51] Wszałd Kwaczyński zzucił donate 5 złotych. Jak psekonać nas zeczoną, że nazwanie syna Kune Gundjusz, Satunin lub Telesfo, to niezbyt dobły pomysł.
[03:29:02] Sełio Satunin to jest poważna półpozycja. Wolałbym uysiu na pół.
[03:29:07] to nazywa jego reszta po prostu. I ke signifika la litera uedoble sola signifika n,
[03:29:18] komo n Madrid, n Argentina, n Polakos Edithe,
[03:29:24] Aberlos Opitulo. W Polsce, w Barcelonie, w Argentynie,
[03:29:32] w Stanach Zjednoczonych, w Francji.
[03:29:40] Jeśli la próxima palabra empieza con V, o i o empieza con F, decimos V i no V.
[03:30:00] Uwieloble E.
[03:30:19] Makosia II zzucił donate 5 złotych.
[03:30:22] Hej, Gław.
[03:30:23] Chciałem napisać co osoba wcześniej,
[03:30:25] ale możesz też funnel postawić,
[03:30:27] postawić tak aby wylatywało w górę lub w dół
[03:30:30] Tak?
[03:30:30] Byś nie wiedział
[03:30:31] i możesz wstawiać diagonal shoot
[03:30:34] Czuję zjebałem.
[03:30:38] A co ten Adaś wysyła?
[03:30:44] No to ja zjebałem.
[03:30:48] A co ten Adaś wysyła?
[03:30:50] ...
[03:30:52] ...
[03:30:54] ...
[03:30:56] ...
[03:30:58] ...
[03:31:00] No to ja zjebałem.
[03:31:02] Słucham, ja mam ankietę, jasne, jasne, jasne, a tamten poprzedni od ankiety je nie wysął nigdzie.
[03:31:17] A Nerfik, możesz przez Bitly pewnie, po prostu w Google masz natywnie, jak naciskasz na udostępni to tam jest taki checkboxik, skróć URL.
[03:31:27] Ja tego nie zrobiłem, nerwi jakby toby nazość po prostu w profesjonalnych środowiskach długie linki znaczą, że nie ogarniasz technologii.
[03:31:39] Ja na przykład jak dostaję długiego linka to w niego nie chcę kliknąć.
[03:31:43] Nie oglądaj. Zajebiste. Zajebiste.
[03:31:45] Nie oglądaj.
[03:32:13] bardzo lubię Tarantino
[03:32:17] Trologie Cornetto lubię
[03:32:22] Poród do przeszłości lubię
[03:32:24] nie mam jakichś tofs
[03:32:43] Ja tak miałem na studiach.
[03:32:45] Aż do liceum jechałem po prostu na tym, że wszystko rozumiałem?
[03:32:54] No kurna, musisz się nauczyć.
[03:32:56] I to jak ja szkodę do niego?
[03:32:59] W jakimś wiedzą to pamiętać, że jeżeli to wyszło od człowieka, to jesteś w stanie to zrozumieć, bo też jesteś człowiekiem.
[03:33:07] Wieszcie w siebie, pozdło pierwszy Donatek.
[03:33:10] I by tak, ale no dobra, nie lubię gadać o IQ, ale jeżeli ktoś ma, nie wiem, 150 IQ i potrafi kurwa, nie wiem, wyobrazić szósty wymiar czy jakieś pierdoły, jak ty masz 70 IQ, to to nie zrozumieć.
[03:33:22] O, chodź, zawia.
[03:33:29] O, chodź, zawia.
[03:33:44] Cisza?
[03:33:46] Albo tajemnica.
[03:33:48] Ktoś na, myślę, że jedno i drugie działa. Ktoś napisał wcześniej, sklej komuś, da pewnie Suba.
[03:33:55] Przypiąć ta ankieta, tak, tak, tak.
[03:34:01] Gratuluję mózgu.
[03:34:12] Widzę, że zajebistą zabawkę ci dałem.
[03:34:18] Dziękuję ci. Bardzo się cieszę.
[03:34:22] Płada Miumiu zzucił Donatek 5 złotych. Jeśli chodzi o tę naukę angielskiego mam C1.
[03:34:29] Ja na bzyklat niczego nie nauczyłem się w polskiej szkole, bo uczysz się tylko pisać i słuchać.
[03:34:35] Niestety umiem ang przez filmy i rozmowy z anglikami na DC. Zgływow o życiu i okze.
[03:34:43] Polacy się dziwią, że po angielski rozumieją, ale nie potrafią mówić.
[03:34:48] A w szkole się nie mówi, tylko się pisze i słucha i czyta.
[03:34:53] Ej, czekajcie, jest coś takiego jak filtr? I ten filtr mogę postawić bezpośrednio na konwejorze i nie pójdzie dalej dopóki nie spełni wymogu?
[03:35:23] A nie dostał rangi artysty? Kto to ciebie pisał?
[03:35:28] Tunel? Dobra, braz tunel już robię.
[03:35:32] Nie, bo ja chcę to zrobić wszystko na jednym convejożę.
[03:35:41] Ah, DJTHP, okej, okej, okej, to ogarnę to.
[03:35:44] z tego na pregunta dalej
[03:35:52] to będzie brass tunel tak to a da się to na ukośnym belcie czy nie można
[03:36:01] Czy nie można?
[03:36:11] Niech.
[03:36:14] No pod 45 stopni.
[03:36:19] Dobra to pokażcie mi jak się hute robi w górę, żeby szło.
[03:36:31] Jak robić, żeby huty dawało w górę i tam?
[03:36:38] Jak z szynka jest tu?
[03:36:45] Wiatrak, mówisz, że chuj z tym wiatrakiem, ja chcę coś to...
[03:36:47] Jak transportować itemy do góry bez...
[03:36:50] Bez kosztownia?
[03:37:01] Dobra, wodą nie chce mi się jebeć wodą.
[03:37:11] Dobra, że ja się tego wyrzekam.
[03:37:27] Graf jest przypłyty z czołgą.
[03:37:31] Pary Renik, away from me.
[03:37:37] Dzień dobry, działa.
[03:37:41] Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości jak ty.
[03:38:25] Zrobię toolbox, co robię toolbox?
[03:38:33] Wykupiłem monetki i widzę ta ta masklep.
[03:38:37] MGL zzucił donate 10 złotych. Siemanko, mam pomysł,
[03:38:44] może by tak w dwołcu gdzieś pod ziemią zainstalować telewizą,
[03:38:48] co by głał na okłongło zapowiedzi pociągu w głosem Iwonki.
[03:38:51] Na pewno znajdziesz coś takiego na Yuletę.
[03:38:54] Taki bandu lepszy, ok, ok.
[03:38:56] Metatoolbox, dobra.
[03:39:07] Jakie tuleboce zdomyśloneś?
[03:39:09] Ok.
[03:39:10] Ej, a czym zasilasz tą maszynę od fałmy ziemniaków?
[03:39:13] Bo próbuję sam ogłonąć Twitter, ale mam problem z zasilaniem.
[03:39:17] Najnormalejszy Waterwheel pod ziemią.
[03:39:19] po prostu water will pod ziemią, samolomadzi
[03:39:25] buduje sklepa, to nie będzie konkurencja
[03:39:28] idę do tamka na dnie
[03:39:30] kocham fłytki z zucil domyjt 5 złotych
[03:39:32] gawco sądzisz o zawodze łóżnika, co?
[03:39:35] i zostało mi tłoche znaków, ale wam tego nie złobie
[03:39:38] zdoł czat
[03:39:39] co robił różnikarz, kurwa, beczki?
[03:39:41] w Wiedźminie był różnikarz
[03:39:43] łuki
[03:39:45] lever cogwheel
[03:39:49] Waudius zzucił Donate 5 złotych. Mówił ci ktoś już o włęchu z Quita? Stłasznie ułatwi ci życie, bo możesz nim zmieniać pojętację i natychmiast niszczyć bloki. Tylko te od Quita moda oewc.
[03:40:05] Dzień dobry, bardzo mi miło. Już jak ja, bardzo mi miło, zajebiste jestem.
[03:40:35] jak ktoś chce obejrzeć, albo gra w gry, gra w sobie panka obecnie.
[03:40:39] Makosia 2 zucie do 0,5 złotych.
[03:40:42] Po płostu postaw z shiftem funnel na tym.
[03:40:45] I jak coś to możesz funnela postawić od boku.
[03:40:48] Tego poł table sto łagę interface.
[03:40:51] Lepiej ci wyjdzie, bo nie będziesz musiał do skrzynki łobić.
[03:40:55] A od łazu na belt.
[03:40:58] Na tym, czyli na czym?
[03:41:02] Tutaj?
[03:41:04] Tutaj tunel postawię, który może tylko przepalona i tutaj będzie wchodziło do skrzynki.
[03:41:08] X-Noon nach zzucił donate 50 złotych.
[03:41:12] Bardzo mnie ciekawi twoja opinia.
[03:41:14] Jak uważasz, ktuły kłaj, kłaje.
[03:41:17] Albo jaki był najlepszy system edukacyjny lub i sposób nauczania?
[03:41:22] Finlandia.
[03:41:23] Na tłoche podoba, jak mają w ameryce.
[03:41:25] Mnie.
[03:41:26] Nie ma podziału na klasy. Każdy wybiera zedmioty.
[03:41:29] Nieprawda, absolutnie.
[03:41:31] Są klasy w Stanach.
[03:41:33] Ok, tak, przyznę to można sobie wybierać, ale nie ma podziału na klasy. W Stanach są klasy.
[03:41:38] W Finlandii nie ma tych klasy, to jest taka jak mały szkole europejskich.
[03:41:41] Chleb zzucił donate 5 złotych. Jak idzie GoFu vs. Quid.
[03:41:46] Ja tam się poddalam na swoim sełwerze i mam slugusów w postaci znajomych.
[03:41:54] No, jakaś mi idzie. CTS, CPL, Enroll, TheQS, MPT, Incomodarius?
[03:42:03] A i na preguntach.
[03:42:13] La pregunta es si te si pe an en rol de que es empete incomodarias.
[03:42:20] Te incomodarias.
[03:42:24] To jest niepokojne dla mnie.
[03:42:28] Nie, ale...
[03:42:31] ...przestań...
[03:42:33] ...nie podoba mi się...
[03:42:36] ...podoba mi się jak chcesz.
[03:42:41] Ale...
[03:42:43] ...przez berga...
[03:42:45] ...o poja...
[03:42:47] ...o desnudo...
[03:42:48] ...o nic...
[03:42:50] ...słyszać dla adultów.
[03:42:52] to jest.
[03:42:54] Yyy, pero normal.
[03:42:58] No, mi importa.
[03:43:00] Aga, lokeera.
[03:43:02] Zostawiłem was, zostawiłem was.
[03:43:32] na dół perlany skorytet, jak się wytamki do góry transportuje, już patrzę
[03:43:42] chutę
[03:43:46] także takie buty
[03:43:47] no dobra, dobra
[03:43:48] teraz mam już inny pomysł na to
[03:43:51] jest na to.
[03:44:21] Uwielon tego lektora.
[03:44:34] Blacha zzucił donate 10 złotych. Siema!
[03:44:37] Oglądam cię na WoW to całkowicie inny wymiał.
[03:44:40] Jest ich z D zazwyczaj ogladalem na TV.
[03:44:43] Jak się nie zażygałeś to pozdro.
[03:45:13] O kurwa widzowie dostanę właśnie bardzo ważną wiadomość po hiszpańsku. Muszę wam ją przeczytać.
[03:45:43] Pędziente de osienta euros el no comio el bistec kraftuje.
[03:46:02] Kurwa ciągle myślę o tym facetzie.
[03:46:06] Którym kupił dwa driny i steka wypił oba driny i wyszedł w restauracjach,
[03:46:11] ten stek został tam na stola.
[03:46:13] Kurwa też o tym myślę czasami, ej byłem w holenderskiej kawiarni, jest taka zajebista, że chyba zaraz bierę schematikiem, to zapierdalam.
[03:46:21] Co robisz to?
[03:46:23] Zaznaczam wszystko, idę na jezioro obok nas i stawiam drugą wyspę, rozumiesz?
[03:46:29] Zdecydowanie.
[03:46:31] W razie czego, w razie czego zrobił to Nexe?
[03:46:34] Tak, oczywiście.
[03:46:36] No i to mi się podoba. Co w ogóle gra po ciebie? Jak tam idzie? Potrzebujesz czegoś? Potrzebujesz pomocy?
[03:46:41] Chodź.
[03:46:44] Tutaj, na tym bloku, specyficznie na tym bloku, snikujesz.
[03:46:50] Siema, siema, witaj w mojej kuchni.
[03:46:53] Kurwa.
[03:46:54] Tutaj był bolier, ale jak robiliśmy czaszkę, to tutaj chcę zrobić wejście do bazy, bo tutaj jest ogólnie szczęka,
[03:47:00] więc będzie można wpływać łódkami, pędy.
[03:47:03] O, oj, zawalisty pomysł.
[03:47:05] Ej, widziałem na pewno już to widziałeś, ale to, że kurwa, fundusz europejski.
[03:47:11] repostuje kurwa twoje dopiero to jest takie surrealne nie to jest tak nie realno
[03:47:17] staryżno z hitt nie tu jest przepalara tu jest przepalara ok ogólnie to jak
[03:47:26] tutaj wejdziesz na cie podpali więc nie wchodź tutaj ok i po prostu tak
[03:47:31] rzucasz stoisz tutaj rzucasz item czekasz z 15 sekund jak są czarne
[03:47:36] na górze to zacznę się, o, a, sorry, bo mam, bo mam Magnus.
[03:47:40] Tylko tutaj to jest przepalara tylko do itemów, nie do jedzenia, bo jedzenie tutaj zniknie.
[03:47:47] I poczekasz, to trochę zajmuje z 15 sekund.
[03:47:50] OK.
[03:47:51] I to działa jak piec, tylko po prostu bez paliwa.
[03:47:54] Kurde, zawoliste.
[03:47:56] To jest bardzo, bardzo, kurwa, jak to się mówi, prowizoryczne.
[03:48:01] Zaleta tego jest, że staka przypala tak samo jak 20 staków, więc jak tutaj włożyłem 20 staków tego, to też 15 sekund był dobrze palony.
[03:48:11] Dobra, ok.
[03:48:13] O jest faktycznie.
[03:48:14] I cały stak przypaliło.
[03:48:15] I samoliste.
[03:48:16] Ok, ok fajne.
[03:48:17] Dobrze, że się tego uczysz.
[03:48:19] Farma kartofli.
[03:48:20] Po prostu jeździ sobie wokół i ścina kartofle te, które są już wyrośnięte.
[03:48:25] What?
[03:48:26] Tutaj to się łączy.
[03:48:28] Zbiera to do tego bloku, na którym stoisz.
[03:48:30] na którym stoisz, leci te to skrzynki tutaj i obecnie pracuje, żeby z tej drzwi to wyjmowało, wyjeżdżało i tutaj to będzie przepalane i będzie mieli gotowe przepalone pyry tutaj.
[03:48:40] Boże nieskończone ziemniaki, a jeszcze jest jakiś mechanizm, żeby zasadać ziemniaki?
[03:48:45] Nie, samo zasada. W sensie nieź... inaczej, nie zbiera, po prostu spada to do najniższego levelu po prostu.
[03:48:57] Aha, nie trzeba zasadzać od nowa.
[03:48:59] Nie trzeba zasadzać.
[03:49:01] OLE BENGER!
[03:49:04] ZAWALISTE!
[03:49:07] Dobra gra, lecę. Lecę na górę. OLE WR.
[03:49:10] Ale zer WR.
[03:49:15] To działa w jedną stronę, tak?
[03:49:17] Nie, no spadz je teraz.
[03:49:19] Aha! O kurwa!
[03:49:23] Dałki zzucił donate 5 złotych.
[03:49:26] Ja jestem ciekawy, co ten musi myśleć osoba, która opowiedziała swoją historię z typem, co kupił dwa dwinki i zapomniał steka, więc wzięli tego steka i zjedli na zapleczu.
[03:49:37] Nie wiem, ale dzisiaj bym opierdolił steka i wypił drinka jednak.
[03:49:43] Za wasze pieniądze, widzowie, za wasze pieniądze.
[03:49:48] Jimmy Lamborghini zzucił donate 5 złotych.
[03:49:51] Hej Gław.
[03:49:52] Głałeś może w vintage stoły?
[03:49:55] Jeśli tak, to jak ci się podobało?
[03:49:57] Jeśli nie, to polecam.
[03:49:59] Uważam, żeby ci się podobało.
[03:50:01] Grałem, ale za dużo grindu ta gra miała.
[03:50:04] Jakby za dużo, trzeba było szukać miedzi, szukać czegoś tam.
[03:50:07] Było fajne, z kolegami graliśmy z tydzień i potem...
[03:50:09] Już mi się bardzo znudziło.
[03:50:11] Ja nawet filmy na YouTube z tego.
[03:50:12] Potrzebne z drewno i terracota.
[03:50:14] A wy powiedzieliście, że terracota potem wstawa?
[03:50:55] X Nun nach zzucił Donate 20 złotych.
[03:51:01] Okej, psze, płaszam coś, musiałam pomyśleć.
[03:51:04] Nie ma za to prawa.
[03:51:05] Ale nadal, czy poznałeś jakiś system, który jest na pławde do bły?
[03:51:08] Angielski system był bardzo okej, bo jakby siedzieliśmy nie w ławkach,
[03:51:12] tylko w stolikach bardzo często, stoliki tak upieśleć osób.
[03:51:15] I było często, czy dyskutuj z tym stołem i tak dalej.
[03:51:20] Dyskutuj z ludźmi w sensie przy tysiące liczbami, oczywiście.
[03:51:23] Te fincki system ponocie jest bardzo opę.
[03:51:26] I chyba w Finlany mają coś tego typu,
[03:51:29] albo to w innym kraju. Czy w Islandii,
[03:51:32] czy gdzieś, że normalnie rząd płaci za to,
[03:51:37] że idziesz do pracy przez ileś tam lat,
[03:51:39] przez ileś tam miesięcy.
[03:51:41] I normalnie są specjalne prace,
[03:51:43] że jesteś jakby w sile roboczej i uczy się,
[03:51:45] jak to jest, na przykład jest normalna wypłata.
[03:51:47] Chyba w Islandii,
[03:51:49] że normalnie idzie z plebą i może 16 lat się obsługiwać.
[03:51:53] W Danie i Islandii, to nawet ma sens.
[03:52:03] To jest bardzo spoko. My mieliśmy w angielskim war, nie tutaj tak jak zawodówka, tak tylko że w liceum tego nie ma. W anglii mieliśmy work experience ale no work experience to ludzie się opierdalają.
[03:53:33] Playliste na YouTube od Hobble o Quite.
[03:53:35] Chyba najbardziej na ten moment ci się bzyda.
[03:53:38] 7-minutowe 100%.
[03:53:40] Tłumaczenie, automatyzacji...
[03:53:42] Obejrzę, jednak nie wiem kiedy, bo widzowe.
[03:53:45] Ja wstaję rano, ogarniam rzeczy na YouTube'a,
[03:53:48] robię porannego streama, jem, ogarniam rzeczy na YouTube'a,
[03:53:51] robię streama, zerkam na Twittera i despaczę.
[03:53:54] Koleks zzucił donate 5 złotych.
[03:53:57] Witam cię, panie Głafie.
[03:53:58] Chciałbym spytać, czy na live'ach, czy na odcinku.
[03:54:02] Jest szansa zobaczyć cię z kimś tam ewentualnie głającego w Team Vote West 2.
[03:54:08] Mmm... Pograłbym sobie w Team Fortressa, kurde. Pograłbym.
[03:54:17] Mmm... No, nie ma z kim raczej.
[03:54:19] Azujos zucił donate 5 złotych, a pło po stejfaumy.
[03:54:24] Nie wiem, czy tabliczka o Technoblade została już postawiona.
[03:54:28] Jeżeli nie, to upzejmie płoszę postawić tabliczkę upamiętniającą tego wspaniałego człowieka, a jeżeli już jest to Tzyma i 5Z-a...
[03:54:38] Powiem Ci tak, Azuj, powiem Ci tak.
[03:54:45] Oglądałem Technoblade'a.
[03:54:47] Filmy ze Sky Warsów stare, bardzo lubiłem.
[03:54:51] Jak zaczął robić te naprawdę bardzo zasięgowe filmy też oglądałem, bardzo lubiłem jego filmy.
[03:54:56] No i no...
[03:54:58] Naprawdę, jak odszedł to mnie, to mocno uderzyło.
[03:55:06] I tak, kartofle są z nim stowarzane przez tę wojnę kartoflaną.
[03:55:11] Ale losowa tam liczka, kurwa, nie wiem, resting pistach no blade przy farmie kartofli na serwerze Minecraft.
[03:55:20] Nie wiem, to trochę bezczestnienie według mnie.
[03:55:24] I według mnie nie jest ono miejscu.
[03:55:26] I takowe nie postawiam.
[03:55:28] Takie bardzo mach.
[03:55:32] To nie gambling, to loot box.
[03:56:02] Bawiłem się w te autopsepalałki. Musisz wykombinować inteligentne błamki. I deka jakie to, ale są złote i jakie skonfigurujesz dobrze. To wydkłyją, że jak się psepalą ziemniaki, to pójdzie to dalej i tak w kółko. Pozdło.
[03:56:19] Dziękuję ci, Johnson, dziękuję ci bardzo. Dobra, jak to mam pierdolić do skrzynki jakieś teraz? Teraz funnel.
[03:56:29] FUNE
[03:56:30] The Skate Slay zucił donate 5 złotych
[03:56:33] Długi widzu
[03:56:34] Masz Amazon PuiMe?
[03:56:36] Wiesz o tym, że możesz przekazać łaz w miesiącu dałmowego suba
[03:56:40] Do prawdy?
[03:56:41] Tak jak Bezier to zrobił?
[03:56:42] Bo łącz konto Amazon z Twitchem
[03:56:44] Wejdź na kanał z TuiMeła, kliknij, subskrybuj
[03:56:48] Wybierz opcję PuiMe
[03:56:50] Nie ma za co
[03:56:53] FTI, dzięki bardzo
[03:56:59] o dziękuję panem dziękuję gasulo ile prajmików
[03:57:06] o kurwa kordeon
[03:57:15] dziękuję za prajmę dziękuję stanu dziękuję neko czy margo z czym skoczy
[03:57:21] d darki kusy 92 dziękuję bardzo z i realel xp dziękuję za 6 miesięcy
[03:57:26] Dzięki wielkie perlasyk za prawa. To zadziała teraz?
[03:57:33] Katrza, dzięki wielkie. Skatander, dzięki wielkie.
[03:57:40] Ile nasz z tego prawa? 6 zł. Minus podatek.
[03:57:48] 1 z tego prawa? 6 złotych. Minus podatek.
[03:57:54] O kurde. Glito, dzięki za gifty. Dzięki za gif dla TRVX, dla ZES, dla KALUMA, dla Niewiemia, dla ROMATOIA, dla Diapę Wschodniku, dla WENIKSA, dla IEMAYA, dla MALCHELIPAI, dla TKTK.
[03:58:08] studiował kiedyś i na początku lektowatu z Ang to im nauczyciel kazał
[03:58:13] tylko gadać do siebie mówi, że to było best ex potem jak ją zmienili po łoku to
[03:58:19] nowa była w szoku jak to usłyszała xd
[03:58:23] no wiecie ja może gadam z tej chwili z dupy i może mi się oberwie za to ale ja się
[03:58:30] bardzo często czuję jakby nauk jak idziecie do studia żeby się uczyć jak
[03:58:36] ludzi uczyć, to ci ludzie myślą, że wiedzą jak ludzie się uczą, ale tak naprawdę mi
[03:58:40] nie chuje, a nie wiedzą. I tylko myślą, że wiedzą.
[03:58:47] No ale też z drugiej strony inni ludzie się uczą inaczej.
[03:58:50] No ale jak widzimy, Polskie szkoli są słabo działane języki i obce, bo kurwa,
[03:58:55] jakby działało, to by się wszyscy znali angielski dobrze.
[03:58:59] Błezuś zzucił donate pięć złotych.
[03:59:01] Ostatnie dni szkoliłem nową płacowniczkę, która dopiero włóciła
[03:59:05] po Pławie dwudziścia latach z UK i opowiadała mi jak bardzo edukacja tam leży
[03:59:11] i w połównaniu do nas niczego się nie uczą.
[03:59:14] Ja się uczyłem w Anglii.
[03:59:20] Całe szkoły pewnie też w Anglii są szkoły, które mają różne ilości funduszy.
[03:59:25] Chłodnik Litewski zzucił do Neytr pięć złotych.
[03:59:28] Dzień dobły głafie? Czy głałeś kiedyś w Faktoio?
[03:59:32] Jeśli nie, to polecam.
[03:59:33] Pogonę o Let's Play.
[03:59:35] Dobra. To i to.
[03:59:58] Wszyscy poniżej 30 lat mówią po angielsku?
[04:00:05] Yes, I speak English very good.
[04:00:16] Żyjesz w bańce jakiejś warszawskiej, no.
[04:00:22] Mówią, ale dogadają się, o.
[04:00:26] No cyfę, dzięki za pięć giftów. Dla Japona cinta ma dla Aliny, dla Kondansan i dla Yomam.
[04:00:35] Cześć!
[04:00:37] Cześć!
[04:00:39] Cześć!
[04:00:41] Cześć!
[04:00:43] Cześć!
[04:00:45] No bo jako godna szwilmy i piosenki i seriale po angielsku to się uczysz angielskiego pasywnie.
[04:00:54] Kurwa ogólnie!
[04:00:55] Piotr, że to się nie ma!
[04:00:57] Tak, to się nie ma.
[04:00:59] Ale to jest wiesz co?
[04:01:01] To jest wiesz co?
[04:01:03] Piotr, to jest wiesz co?
[04:01:05] Wiesz co?
[04:01:07] Piotr, to jest wiesz co?
[04:01:09] To jest wiesz co?
[04:01:11] Piotr, to jest wiesz co?
[04:01:13] Jak to się uczysz angielskiego pasywnie, jak kurwa oglądasz TVK z jebanym lektorem, no to się nie uczysz języka.
[04:01:23] Taka prawda. Mamy to. Mamy 1044, dziękuję wszystkim za te prime, dziękuję bardzo.
[04:01:27] Mi polsucił Donate 5 złotych. Szanowny Głafie, jak byś miał wybłać jedno auto do końca życia, jakie byś wybłał? Miłego stoęama.
[04:01:36] Czy to jest jeden samochód, który muszę wziąć teraz i on zawsze będzie tym samym samochodem?
[04:01:44] Czy mogę mieć ten sam model nowy co rok?
[04:01:47] Winoski zzucił donate 5 złotych, ale się posypało pójmów.
[04:01:52] Witaj, Łyszałdzie. Gław, psy chodzę z pozdłowieniami z Białego Stoku.
[04:01:57] Jeśli kiedyś miałbyś ochotę odwiedzić pod laską stolice, chętnie bym cię opłowadził.
[04:02:03] Jeśli byś chciał jeszcze łaz pozdło z białego.
[04:02:07] Pozdro białe, pozdro.
[04:02:09] Dobra, dobra.
[04:02:12] Jeżeli chciałbym wziąć auto, które na pewno się nie rozpierdoli, a jak się rozpierdoli, to da się to naprawić różnymi częściami.
[04:02:19] Rozważałbym
[04:02:22] jakieś Volvo, coś typu S70.
[04:02:26] Może Toyota jakąś, jakąś Korolle czy Prius'a,
[04:02:31] ale zanim zrobili z nich hybrydy,
[04:02:34] bo to też potencjalnie może nie być materiałów,
[04:02:39] jakieś BMW potencjalnie,
[04:02:45] albo GMT 200, te starsze amerykańskie pick-upy,
[04:02:51] one też są nie do zajebania,
[04:02:55] bardzo proste mechanicznie, w środku masz kurwa radio i tyle,
[04:02:58] jakby,
[04:02:59] Ja bym chciał auto, z którego wiem, że jestem w stanie wyciągnąć milion kilometrów i to są auta, który bym ufał.
[04:03:10] Albo Hiluxa, tak, albo Hiluxa, no to ja tak Hilux.
[04:03:29] Ile z go zbłam, Kajus?
[04:03:59] Ostatni raz słucham Rady Widza.
[04:04:09] Nie noś, mnie świruje.
[04:04:15] Chciałeś dobrze, niestety nie oszczędziło to mi ani nic.
[04:04:21] Ale dziękuję bardzo.
[04:04:25] I chyba właśnie jeden mechanik albel straciłem.
[04:04:29] Nic się nie stało.
[04:04:37] Eskr 120 koła jakieś?
[04:04:48] The Skate Slay zzucił donate 5 złotych.
[04:04:51] Właśnie aktualna fala subu w spójme pokazuje ile osób o tym nie wiedziało.
[04:04:56] Well?
[04:04:56] Lecimy po dwie ka sub, powtórzę Wam.
[04:04:59] Połącz konto Amazon z Twitchem.
[04:05:02] Wejdź na kanał Stójmeła, kliknij subskłybuj.
[04:05:06] Wybierz opcję Pójme.
[04:05:08] Nie ma za co.
[04:05:09] Twitch Prime.
[04:05:17] A, nie potrzebuję f...
[04:05:18] Nie, ja chcę to tu... Dobra, wiemy co chodzi, wiemy co chodzi, wiemy co chodzi, wiemy co chodzi.
[04:05:24] Pozdro gorąco. Tak, nie potrzeba tego wszystkiego.
[04:05:31] Rozumiem, rozumiem was.
[04:05:37] Pozdro, wankardif.
[04:05:39] Djoch.
[04:05:40] Tylko, żeby to się zatrzymało w tym miejscu, jak jest przepalane, bo to przepala się w 15 sekund, więc krzynka nawet musiała być tutaj.
[04:05:52] Jak sprawić, żeby ten i ten belt się obracały z tą samą, w tym samym kierunku?
[04:06:12] W tym miejscu.
[04:06:21] Chain drive.
[04:06:33] Byłem we wsi bolesławiec.
[04:06:36] Chain drive albo belt obok.
[04:06:39] Połącznie beltem.
[04:06:42] O kurwa!
[04:06:49] Chain drive mnie ilaguje.
[04:06:57] Ok.
[04:07:01] NK is chamber to jest to samo, tak tak.
[04:08:01] K pa nagrumu
[04:08:14] Wypłaciłeś chociaż ask high swing bytców!?
[04:08:16] Widziesz Twitch mi to wypłaca razem z resztą, wypłatę
[04:08:20] To mnie jest jakoś oddzielne
[04:08:24] Juchja z ucieł donate 5 zł
[04:08:27] Widzowie 자�azniki PhD z ucieka
[04:08:29] Polecam. Głać w gły, konsumować media i słuchać piosenek w tym języku. Wszystko powoli i bez stłesu. Mówię to jako osoba, która miała dwójki w podstawówce, a matkułkę łoszezoną na 98%.
[04:08:45] Konsumuj.
[04:08:47] Konsumuj kontent po prostu, lub to co i cię jara, ale w danym języku.
[04:08:56] Czy to jest chyba nie istotne, w której słonie to leci?
[04:09:06] Bo jak to pociągnie, to...
[04:09:09] w dobrym kierunku i w dobrym kierunku
[04:09:13] dobra, czyli musimy coś skręcającego w prawo po prostu
[04:09:17] super
[04:09:23] czy ja mogę zrobić?
[04:09:27] jednej deski mi osobie brakuje
[04:10:09] Ono się przepalą w tym miejscu.
[04:10:20] Nie twój dom jest w kolejce.
[04:10:27] Prześpiesz to, prędkość na wiatraku nie wpływa na jak szybko przepala,
[04:10:34] to nie jest jak koleg potrzebny, żeby było szybciej.
[04:10:36] Dosłownie to nie musi być szybsze.
[04:10:44] Mamy to. Mamy to widzowie.
[04:10:46] Mamy to.
[04:10:56] Sam wymyśliłem mechanizm.
[04:10:58] Pomogliście mnie,
[04:11:00] że nie musiało być szybciej.
[04:11:02] Pomogliście mi go osiągnąć. Jestem tak zadowolony.
[04:11:15] Tu zimie, jakie będą blokowane, to będzie kilka miesięcy zanim staną się problemy.
[04:11:21] Jest filtr. Tu jest na tym filtrze, tylko te normalne wychodzą.
[04:11:26] Makosia 2 zzucił Donate 5 złotych. Gław, zobacz sobie na dupelę, jak możesz to postawić. Wszystko wyjdzie taniej.
[04:11:36] Wszystko wyszło dobrze, wyszło dobrze.
[04:11:46] Imże gdzieś się kręci, tym spróbcie się się przepala, nieprawda. Imże gdzieś się kręci, tym dalej leci, ale przepala się tak samo szybko.
[04:11:56] Tak było napisane w grze.
[04:12:26] a ilość wiatraków że drugi wiatrak tak to mógłbym dać to mógłbym dać ale po co
[04:12:36] twórcę kreję to giga czat oj tak
[04:12:41] kurna są nie mamy farmy jedzenia
[04:12:46] zajebiście
[04:12:56] W.
[04:12:59] Safe, zamiast szynki, o nie, ktoś ukradł mi kartofle, których mam nieskończoną ilość.
[04:13:16] Niech się częstują.
[04:13:17] Zasturzam
[04:13:24] No, kryj trochę dacie na hopski, rozumiecie fakt
[04:13:36] Gdzie on był w tym żabko?
[04:13:47] Kiełku zzucił Donate 20 złotych. Witaj.
[04:13:57] Hej, ogłafie. Chciałbym tylko powiedzieć jedno. Dzięki za dzieciństwo. Memo techniki, ołaz, twoje podejście do wszystkiego. Dzięki tobie dołosłość mijami spokojniej i lepiej.
[04:14:10] Nie zmieniaj się i nie daj się zmienić.
[04:14:14] Dzień kładzieźni, śniad.
[04:14:16] Bardzo cieszę Kierku.
[04:14:18] Widziałem, że nic się nie stało.
[04:14:19] Podniosłem pudełko ze strepsylsem do góry nogami i wyleciały listki.
[04:14:40] co on tu szponci?
[04:14:49] tutaj on tak chce zrobić
[04:14:55] i
[04:14:57] i
[04:14:59] i
[04:15:01] i
[04:15:03] i
[04:15:05] i
[04:15:07] i
[04:15:09] i
[04:15:11] i
[04:15:13] i
[04:15:15] i
[04:15:17] i
[04:15:19] i
[04:15:21] i
[04:15:23] Kurde, kto wygląda jak rzęsko? Kupietra Kota, okej. Grajesz kiedyś, któryś An, no tak. Czy chciałbym zagrać kiedyś? 1800 mam do ogrania, 1 404, wspominam najlepiej, i też 1701.
[04:15:53] Grałem dużo
[04:16:14] Może poróbcość w bazie?
[04:16:15] Ja ją właśnie dzisiaj narobiłem dość sporo
[04:16:20] Widziałem kuba, to widziałem
[04:16:22] No, święta syczek, ale to starsze od ciężko było.
[04:16:26] Jeden pająk zsucił Donate 5 złotych. Siemka, ojentujesz się jaka paczka modów jest na QSMP?
[04:16:33] Wykrzyknik paczka.
[04:16:34] Albo gdzie ja znalazł, czy co? Chcielibymy se pogłac w komputer stacjonalny na modach.
[04:16:39] Wykrzyknik paczka wystarczy wpisać i tam macie wszystkie mody.
[04:16:42] Na redicie ktoś się zrobił razem w paczka.
[04:16:44] Oczywiście jak ktoś napisał kilka sekund przed wami wykszelił paczka, to bot już nie odpisał i on nie odpisza.
[04:17:07] Już dało, ale tak, więc jest ok.
[04:17:09] Dlaczego ta komendę nie działa na YouTube?
[04:17:14] Głod zzucił donate 5 złotych. GłotnFlySA pozdławiaj.
[04:17:21] Pozdrawiam gorąco, dziękuję. Nie wiem, na YouTube to się zesrało, musisz czekać na Twitcha.
[04:17:25] i
[04:17:27] i
[04:17:29] i
[04:17:31] i
[04:17:33] i
[04:17:35] i
[04:17:37] i
[04:17:39] i
[04:17:41] i
[04:17:43] i
[04:17:45] i
[04:17:47] i
[04:17:49] i
[04:17:51] i
[04:17:53] A nie potrzebowałam 14 żółtej trakoty. Przepraszam Cię.
[04:17:57] No ja na ogólnie na dworzec nakopałem...
[04:18:00] Czekaj, wajdę w statystyki.
[04:18:02] I bardzo?
[04:18:03] Minet.
[04:18:04] Wykopałem tak, 2 tysiące bloków dribstone'u,
[04:18:08] 1100 piaskowca, myślę, że tak z 4 tysiące piasku jeszcze nafarniłem pochodniami.
[04:18:18] Szację.
[04:18:19] Chodź na dworzec.
[04:18:20] A masz biąkompas?
[04:18:21] Przez sobie nie, ale wiesz, że istnieje? Tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak.
[04:18:27] To patrzmy na doceinie.
[04:18:29] Otóż. O, to jest dobre.
[04:18:31] No, nie gadaj.
[04:18:33] To zbiera kartofle. Kartofle idą do skrzynki, która jest tutaj.
[04:18:37] O, okej.
[04:18:39] I z tej skrzynki kartofle wylatują powoli na belcie.
[04:18:45] Aha.
[04:18:47] I lecą do, to są przebrane tutaj ogniem.
[04:18:50] ogniem. I jest filtr, zobacz. I tylko kiedy są przepalone mogą wejść do skrzynki i
[04:18:56] skrzynce są tak.
[04:18:58] Bo filtr jest filter i tutaj jest przepalony ziemniak, czyli on się zatrzymuje, bo jest na
[04:19:04] blokadzie i jak się podpali, to wtedy dopiero jest wpuszczany.
[04:19:09] Tak jest, zobaczyć. A zobacz, skrzynkę w ogóle.
[04:19:14] I wszystko to zasiliłem w ogóle tą wodą, która i tak już jest na farmie.
[04:19:20] Wszystko to zasilaj jedno kółeczko.
[04:19:23] O mój Boże, to jest najbardziej zaawansowany mechanizm, jaki widziałem.
[04:19:27] A wiesz co jest najlepsze?
[04:19:29] Ja go rozumiem, rozumiem wszystko co tu się dzieje.
[04:19:31] Tak, bo krieta da się nauczyć na chłopskiej rozą.
[04:19:33] Po prostu trzeba trochę czasu włożyć.
[04:19:35] Czyli to zbiera ziemniaczki.
[04:19:38] Proszę bardzo, zbiera ziemniaczki.
[04:19:40] Ziemniaczki spadają tutaj.
[04:19:42] Stąd ziemniaczek jedzie na trasie
[04:19:45] i tu czeka w kolejce na uprzygotowanie.
[04:19:48] Upiegu się, chodzi do skrzyniki.
[04:19:50] Czy sobie teorii można by to zrobić jakoś szybciej, czy wydajnie, ale nie ma backlogu, więc nie trzeba.
[04:19:59] Jesteś graf legendą.
[04:20:02] To ja zrobię żapkę.
[04:20:04] Kurna, wiesz co?
[04:20:06] Ja chciałem te żapki wszędzie stawiać, ale będą szczerze, ja mam tyle rzeczy do zrobienia, że jestem taki, co dowolne, że ty ogarniesz te żapki za mnie.
[04:20:13] To ja jestem Francisz Obiorcą w takim razie.
[04:20:15] Tak, ty jesteś Francisz Obiorcą, płacisz mi 5%.
[04:20:17] Dobrze, nie ma problemu. A mogę wziąć ziemniaczki i ptaki?
[04:20:21] Oczywiście, częstuj się.
[04:20:23] O, to Polsko, tam wezmę sobie staka.
[04:20:35] Dobrze, widzimy, teraz robimy tak.
[04:20:37] Typamy się do każdego i reklamujemy polskie ziemniaczki i będziemy je sprzedawali.
[04:20:41] Dzień dobry. Nie bój się, nie mam żadnych żartów tym razem.
[04:20:52] Po prostu mam dla Ciebie dar. Otóż pracujesz bardzo ciężko i nie chcę, żebyś był głodny na robocie, więc trzymaj.
[04:21:05] O, dziękuję. To może być fajne.
[04:21:10] Polskie ziemniaczki.
[04:21:13] Polskie patato.
[04:21:22] To ja teraz.
[04:21:24] Bardzo się cieszę.
[04:21:26] Miseria to są ogórki w jogurcie i jeszcze coś tam.
[04:21:35] Ale nie patato.
[04:21:43] Zgryzanie mi zary.
[04:21:45] Hmm, widzę.
[04:22:05] Pijemy...
[04:22:09] Nie, soku cytryny.
[04:22:16] Pięć.
[04:22:24] Nie, nie, nie, nic o kawie, źle przetłumaczyło, zapomnij o kawie.
[04:22:32] Ale? Czy piłeś lubisz kawę?
[04:22:35] Ok, tak, ja lubię kawę.
[04:22:43] Nie.
[04:22:49] O, ja bym próbował to, na pewno.
[04:22:53] I też polecano mi, żebym wybił espresso z sokiem pomarańczowym, 100%, ale jeszcze nie miałem okazji.
[04:23:01] Nie, nie, nie.
[04:23:02] Espresso with orange juice.
[04:23:04] Mm-hm. Ponoć bardzo dobre.
[04:23:06] Yeah, I would try it.
[04:23:11] A piłesz kiedyś kisiel?
[04:23:15] Drink jelly?
[04:23:16] Nie, nie, nie. To nie jest taka jelly jak galaretka.
[04:23:19] w Polsce mamy coś to się nazywa kisiel tak i to jest taki jakby to to jest gęste i ma kawałki owoców i to się da pić na ciepło zwykle
[04:23:36] Wod trochę w mąki ziemniaczane, Toma.
[04:23:42] Myślę, że tak. Ogólnie kisiel taki pożądny robi się samemu, ale są takie kisile, które są w... są kisle w saszetkach i po prostu zalewasz ciepłą wodą.
[04:24:04] O, nie, nie, nie, nie miałem żadnego kisza.
[04:24:08] Jak zrobisz sobie wishlistę Amazon, to ci wyśle linka i mogę ci kupić.
[04:24:13] Jak robisz kisza, to cię kupisz.
[04:24:18] I zrobisz recenzję kislu, i również polskiej herbaty.
[04:24:23] Przepraszam, ale mostly polskich słodyczy.
[04:24:25] No, to jest polski...
[04:24:28] Polskie kisze!
[04:24:29] Tak, no i polskiej czekolady.
[04:24:31] Czekaj, czekaj!
[04:24:34] Hmm, ja lubię czekaj.
[04:24:37] Hello, Duncan Raiders!
[04:24:40] Jaki!
[04:24:43] Dobrze.
[04:24:45] Daj mi, proszę, sekundkę, właśnie dostałem atak hollandrów.
[04:24:48] O, okej!
[04:24:51] Dziękuję!
[04:24:53] Oranie!
[04:24:56] Kujdach!
[04:24:58] Bo mnie nosi 500 gram ogółków świeżych.
[04:25:02] O!
[04:25:02] Dwa ogółki węże, cztery łyżki śmietany, osiemdziesie procent, trzy łyżki soku z cytwyny, łyżeczka soli, mała gałość kopelu, szczypta cukłu pudłu.
[04:25:15] Dziękuję Ci bardzo.
[04:25:16] Ania gotuje?
[04:25:18] Kocham Cię, dziękuję.
[04:25:19] To mój ulubiony muzyk.
[04:26:19] To, to jest...
[04:26:21] ...
[04:26:25] ...a ty wciąż oczekujesz!
[04:26:35] iPhone fortnite!
[04:26:49] Znam też jedną piosenkę po holendersku.
[04:26:59] Als ich denk an all die Dachen, da, da, da, da, mistrachen, dann deck ich hartigmar in teidmaschine.
[04:27:11] Banger! Banger bro!
[04:27:17] Listening to that shit.
[04:27:29] Jak wiesz to? Osu. Wiesz game Osu?
[04:27:34] Zajmij cyrkl.
[04:27:51] Dobra, zagrajmy ten tajnażny wywalony w...
[04:27:54] Wywalony w Copyrighty.
[04:27:56] Gdzie jest moje Osu?
[04:27:59] To muszę było się w rozełku.
[04:28:05] Napisy z sali
[04:28:10] Sprawa, opatrz.
[04:28:13] Czas na następny moment.
[04:28:20] Głupone, jest, jest, jest.
[04:28:22] THERE IS A UPDATE!
[04:28:24] Daj mi 1 minut.
[04:28:54] Banger!
[04:29:00] Let's go, let's go!
[04:29:24] Wszyscy!
[04:31:54] Don't let it, but I don't have it.
[04:32:10] I chuj.
[04:32:13] Mar di habik nit.
[04:32:15] Okay, but I don't have it.
[04:32:20] Dziękujemy osu.
[04:32:22] Dank you very much.
[04:32:27] Huidach.
[04:32:30] Franz Bauer on osu.
[04:32:33] I think this would be too much dopamine.
[04:32:43] Dobra lecimy do...
[04:32:46] do...
[04:32:49] portugali.
[04:32:52] i
[04:32:54] i
[04:32:56] i
[04:32:58] i
[04:33:00] i
[04:33:02] i
[04:33:04] i
[04:33:06] i
[04:33:08] i
[04:33:10] i
[04:33:12] i
[04:33:14] i
[04:33:16] i
[04:33:18] i
[04:33:20] Dzień dobry, Brazylio!
[04:33:24] Jesus!
[04:33:26] Karalio!
[04:33:28] Karalio!
[04:33:30] Karalio, pora!
[04:33:32] Otóż, pracujesz bardzo ciężko.
[04:33:36] Dzięki, dziękuję.
[04:33:38] I chciałem ci dać w zamian za to.
[04:33:42] Słucham?
[04:33:44] A! O kurwa, One Piece!
[04:33:46] Banger. Trzymaj, dla ciebie, bo pracuje ciężko. Polskie ziemniaczki.
[04:33:59] Ooooo, biegado, karaka, waliadam!
[04:34:02] Polskie ziemniaczki!
[04:34:05] Batata z polonizm, nie ma nic o tym co...
[04:34:07] Tak, i oczywiście jako że przywiozłem do Brasilii polskie ziemniaki, to teraz muszę dać dwa razy tyle dla rządu!
[04:34:16] O, imposto, nie? Tęk paga, nie?
[04:34:18] No, podatki zapłacone.
[04:34:21] Man, jak się na wióz prysy 1,5 teraz w Brasiliu.
[04:34:24] Ile na dolarę? Ile na dolarę kosztuje PlayStation?
[04:34:30] Serio, mano. 1500 dolarów.
[04:34:37] Czekaj, 1500 wait.
[04:34:40] Dzięki Gławca wszystko dużo mi pomaga.
[04:34:45] Czekaj, czy w razie są podobne do złotówek?
[04:34:51] dobra kurs jeden dolar na polską walutę to około 3,7 3,7 3,7 to jeden dolar
[04:35:17] Złoty?
[04:35:19] Złoty
[04:35:21] Polskie złoty
[04:35:23] Złoty, zna czy złoto?
[04:35:27] Złoty, zna czy złoto
[04:35:29] Ah, to wiemy, że jest dobrze
[04:35:31] To jest ładnie, jest dobrze
[04:35:33] Łatwo, jest ładnie
[04:35:35] Łatwo, jest ładnie
[04:35:37] A wy macie,
[04:35:39] Rajs
[04:35:41] Tak, się mówi?
[04:35:43] Tak? Cię mówi?
[04:35:45] Ja się bardzo podoba.
[04:35:47] Mnie widzi 20 000 złotych.
[04:35:53] Mam ci wysłać 20 000 złotych?
[04:35:57] 20 000 złotych.
[04:35:59] A po co ci?
[04:36:01] To jest dla ciebie.
[04:36:03] To jest dla ciebie.
[04:36:05] To jest dla ciebie.
[04:36:07] Dobra, dobra.
[04:36:09] Znam taką bardzo niszową część
[04:36:11] brazylijskiego loru. Brazylian lower. Był taki piłkarz, który się nazywał Fred i
[04:36:24] powiedzieli, oskarżali go o to, że z jakimś innym piłkarzem razem wypili chyba
[04:36:31] 60 coś kaipirinias.
[04:36:38] On i jakiś inny piłkarz wypili 60.
[04:36:44] Kaipirinias.
[04:36:45] Bebę 60 kaipirinias.
[04:36:47] Tak i Fred wysłał zdjęcie paragonu, udowodnił, że to nie była prawda.
[04:36:53] Wypili tylko 45.
[04:36:55] To koniec tej sygnały, komuś siedzimy, no i symuj to, nie?
[04:37:03] No słuchaj, ja ogólnie stała się w Polsce tragiczna rzecz.
[04:37:09] Facet wszedł do restauracji, zamówił dwa drinki oraz steka.
[04:37:16] Wypił te dwa drinki, ale wyszedł z restauracji, zanim w ogóle steak przeszedł mu do stołu.
[04:37:24] I po 90 minutach kalnerzy zjerli tego steka.
[04:37:32] Bo mężczyznie mora, nie?
[04:37:34] A zapłacił za niego?
[04:37:36] Poczymała semana pasada, a my zjechaliśmy do barki.
[04:37:39] Zatomej 2, Moskow 1000.
[04:37:41] Oooo, bardzo duże imbie.
[04:37:43] Ja już było, już było.
[04:37:45] Nie mogłem nawet przyjściać na festi.
[04:37:48] Ja bardzo lubię wszystkie drinki, które są na Indiiża.
[04:37:51] I do podatki.
[04:37:58] Nie zmarnują się.
[04:38:03] Jeżeli lubisz drinki z imbirem takie jak Moskow Mule to ci polecam penicelina.
[04:38:16] Wyski, miód, soks, cytryny i imbir.
[04:38:23] Wyski, mel, suc, limon, dziwimu.
[04:38:27] Bardzo dobre.
[04:38:29] Pomczama? Penicilina?
[04:38:32] Penicilina.
[04:38:34] W opiecie z Barbo, Gorsaneko Mbac?
[04:38:37] Bardzo, to jest tak zwany modern klasyk.
[04:38:40] Niektórzy Barmani go nie znają.
[04:38:44] Nie znają, to nie jest tak bardzo znany jak Margarita albo Scytkar.
[04:38:50] Sabą, co robię?
[04:38:52] Bloodberry.
[04:38:54] Nie lubię, nie lubię.
[04:38:56] Jego nie gusta, jest salgado, nie?
[04:38:58] Nie lubię ogólnie pomidorów.
[04:39:01] Nie lubię pitnych pomidorów.
[04:39:03] Lubię pomidory, ale nie lubię soku pomidorowego.
[04:39:05] Się nie gądź tomat!
[04:39:07] Lubię pomidory, ale nie lubię soku pomidorowego.
[04:39:10] Ale co to jest twoja ulubiona comida?
[04:39:16] Lubię sobie opierdolić takiego soczystego pierśskurczaka z suszonym pomidorem.
[04:39:33] To jest smak.
[04:39:35] To jest smaczny smacz.
[04:39:37] Głuszy?
[04:39:39] Jesteś podobać parmigiana?
[04:39:47] Parmigiana to jest.
[04:39:51] To jest typu beef i frango.
[04:39:53] Jesteś podobać morin z tomatem na górę
[04:39:55] i bardzo dużo.
[04:39:57] To jest smaczny smaczny.
[04:39:59] To jest smaczny smaczny.
[04:40:01] To jest smaczny smaczny.
[04:40:05] Zgadza się, że znowu zna się dużo kulturze brasilejowe,
[04:40:08] że znowu znowu mój kłopak.
[04:40:11] Nie jadłem nigdy, ale piłem guarana antarktica.
[04:40:16] Ah, guarana antarktica. Dobre, co Ty się podobałeś?
[04:40:18] Bardzo dobrze.
[04:40:20] Był nawet film, jak masz telewizor, to Ci mogę pokazać.
[04:40:24] Przyniosłem guarana antarktica do jednego z najpopularniejszych polskich kanałów,
[04:40:30] jak mieli film o napojach.
[04:40:32] Mamy akę, sami idziemy.
[04:40:36] Chyba kupiłem to w jedynym sklepie w Polsce, gdzie jest to w ogóle dostępne.
[04:40:41] Jakie było?
[04:40:45] Kupiłem i zaniosłem im, bo mieli oni film, gdzie mieli dwa kupki i musieli zgadnąć co jest prawdziwe, a co jest podróbką.
[04:40:59] Na przykład musieli zgadnąć co jest kokakolą, a co jest hop-cola.
[04:41:12] No ja ogólnie zbiję troszeczkę ich mnie ostatnio, ale w drinkach bardzo lubię.
[04:41:17] Myślę i naprawdę dzisiaj jestem zainspirowany przez widzów, żeby pójść i wypić dwa drinki i zjeść z steka.
[04:41:25] Ale z jaka zjem? Nie wyjdę, nie wyjdę.
[04:41:30] A ma kolejne grezyady na Polonie?
[04:41:34] Nie jest legalna.
[04:41:37] Jeżeli masz mało, to w zależności od policjanta może ci nic nie zrobić,
[04:41:45] ale bardzo często lubią na pokaz aresztować ludzi, żeby pokazywać innym, że nie wolno.
[04:41:51] A, tak, nie, nie wiem.
[04:41:54] To jest mi cieszenie, bo tutaj w Kanadzie, gdzie mieszkam, nie ma nic w tym, że nikt się wciąża.
[04:42:01] Wiesz, że mieszkam w Kanadzie?
[04:42:03] Tak, mieszkam w Kanadzie.
[04:42:06] W Brasie jest kriminalizowane, a tu mieszkam w ludziach.
[04:42:10] A, i jest też medyczna Marychuana.
[04:42:15] Wchodzisz sobie na taką aplikację, której nazwę nie mogę powiedzieć, tam możesz po prostu poprosić o receptę od lekarza, który jest legalnie lekarzem, on ci daje receptę, idziesz do apteki i kupujesz marihuana.
[04:42:35] Przesawej mój tydzień, się dałeś sobie na aplikacji?
[04:42:39] Ponoć już nie. Ponoć tak się dało zrobić rok temu.
[04:42:45] Tak mi przynajmniej opowiadano. Ja tego nigdy nie zrobiłem.
[04:42:51] Jak kłócasz, to nie widzimy twoich napisów.
[04:42:55] A, formalne, kosówy siadnie, gasza.
[04:42:57] Nie się nie stało.
[04:43:01] No i...
[04:43:05] Ja nie palę. A w Brazylii jest nielegalne?
[04:43:09] Nie, musisz kupić z serwikami.
[04:43:11] A w Kanadzie robisz co chcesz?
[04:43:15] Tutaj w Kanadzie jest refrigerant.
[04:43:17] Tu jest bóz, tu jest malin.
[04:43:19] Możesz się skupić w domu policjale, ale nie ma.
[04:43:21] Ja byłem...
[04:43:23] Ostatni raz paliłem...
[04:43:25] ...dwa lata temu.
[04:43:27] Byłem w Stanach Zjednoczonych.
[04:43:31] I miałem urodziny, kiedy byłem w Las Vegas.
[04:43:35] I...
[04:43:37] urodziny, to po prostu sprawdzałem, co mogę dostać za darmo, jak mam urodziny.
[04:43:44] Pokazywałem paszport swój, że mam urodzinę. Dostałem chyba darmowe śniadanie,
[04:43:49] darmową kawę, darmowy obiad, darmową kolację, w różnych restauracjach byłem i objechaliśmy chyba
[04:43:55] cztery różne sklepy i w każdym dostałem za darmo, wiesz co?
[04:44:01] Jak dostałem cztery, to trzy dałem koledze i po prostu jednym się poczęstowałem.
[04:44:15] Ale ja ogólnie nie lubię palić, stwierdziłem, że jak za darmo to mogę lekko spróbować, wziąłem jednego, bucha i mi tyle starczyło.
[04:44:25] Nie, nie, nie, nie moja rzecz, ja nie lubię palić.
[04:44:31] No to legalne, to legalne.
[04:44:35] No to męrym głosem, ojcie no.
[04:44:39] To czemu pytasz?
[04:44:43] Eee, są kurios.
[04:44:45] Jak chcesz porozmawiać na takie tematy, to możesz porozmawiać z nexe.
[04:44:49] Nexe.
[04:44:51] Nexe.
[04:44:53] Ok, ok, ok, ok, ok.
[04:44:59] Co się tam robili?
[04:45:02] Rozdaje kartoflę ludziom, którzy ciężko pracują.
[04:45:07] Ah, pewnie ludzie, którzy pracują.
[04:45:09] Ah, dziękuję.
[04:45:10] Coś z komunistą.
[04:45:12] Nie, to akurat kapitalistyczna rzecz, ponieważ daje wam pierwszą działkę kartofli za darmo, ale jak będziecie chcieli więcej, to musicie nam zapłacić.
[04:45:21] A, tak, tak, entendi, nie ma nic.
[04:45:26] W Polsce akurat mamy taką kulturę, że nie lubimy ani komunizmu, ani faszyzmu.
[04:45:32] Zgłosy w komunizmu, w faszyzmie, tak?
[04:45:36] No, bierliśmy to i to.
[04:45:40] Ciekawe, że się już eksperymentowałeś?
[04:45:46] No wręcz są nielegalne w Polsce, tak, jakby w wielu krajach swastyka jest nielegalna, ale w Polsce również sierpi młot jest nielegalna.
[04:46:00] Parach, ja nie sabia, kuriosu.
[04:46:03] No więc jakby ktoś na serwerze dawał plakaty z tym, to bym musiał je zdejmować.
[04:46:07] To jest dojmować.
[04:46:13] Artykuł 256 Kodeksu Karnego.
[04:46:17] Co?
[04:46:19] Co?
[04:46:21] Co?
[04:46:27] Rozumiem, rozumiem. Możesz używać czegoś innego.
[04:46:31] Co?
[04:46:33] Dobra, uciekam dalej, następne osoby dać się te. I temki.
[04:46:40] Beleza, beleza, waliograf. Trzymajcie, buzi, buzi.
[04:46:44] Chcę ci dać, chcę ci dać prezenty.
[04:46:46] O, dziękuję bardzo.
[04:46:49] Dziękuję bardzo.
[04:46:51] Bankiet.
[04:46:53] Bankiet.
[04:46:54] Bankiet.
[04:46:55] Bankiet.
[04:46:56] Bankiet.
[04:46:57] Bankiet.
[04:46:58] Bankiet.
[04:46:59] Bankiet.
[04:47:00] Bankiet.
[04:47:01] Bankiet.
[04:47:02] Dzięki wielkie, buzi buzi.
[04:47:07] Widzowie, są sytuacje, w których motysierp jest legalny, jeżeli to jest film, bądź jeżeli to są tam jakieś podpunkty tego aktu, że jak jesteś showmanem czy robisz to w komedii to wolno, jednak po chuj próbować i grać z prawem.
[04:47:29] sprawem. Ja nie pokazuję tego, bo nawet jeżeli ja mówię, że jestem showmanem czy coś takiego, to po cholerę mam brać ryzyko i się potencjalnie kłócić w jakichś zonie.
[04:47:45] No w podręcznikach od historii oczywiście, że może być. Nie ma co się kłócić. To, że coś wolno pod jakimś tam punkcikiem, to wiecie, czy to mi zajebie i czas, i pieniądze i będę musiał się z kimś wziąć?
[04:47:58] i będę musiał się z kimś kłócić, a to po cholerę.
[04:48:02] Dobra, chodźmy do Holendrów.
[04:48:11] Nie ma go.
[04:48:13] A ja chciałem udać Ardapel.
[04:48:28] Kurwa, znowu Hogarska wywalili.
[04:48:43] Tak, tak, to jest akurat spoko, że jak gramy w choja to może być ta flaga, nie?
[04:48:48] Bo w Niemczech musi być kompletnie zmieniona.
[04:48:50] Jakby nie masz takiego bólu dupy o tym.
[04:48:54] Gdzie kupujesz piwo imbrowe pod Moskomiula?
[04:48:56] Ja ogólnie bardzo rzadko pijam, więc jak już sobie chcę wypić drinka, to wolę do tego dodatkowe doświadczenie po prostu, żeby pójść sobie do baru.
[04:49:07] O chuj tu jest mina.
[04:49:16] Zapłacę te 30 złotych, co wypiję kulturalnie.
[04:49:20] Tylko z drugiej strony kurwa, ja jestem głodny teraz na tego steka, ale będę z wami szczery.
[04:49:26] Jest 23.45, ale nie, dobra, dobra. Zasnąłem po trzeciej, więc nie będę śpiący w drugiej, więc jak teraz skończę streama za niebawem.
[04:49:38] Tak, piwo imbirowe to nie piwo, tylko napój w oku, tak, tak, tak, tak.
[04:49:42] Dobra, mogę zjeść, mogę zjeść z taka.
[04:49:56] Masz minę na dole w twojej tej...
[04:50:01] O, halo!
[04:50:04] Masz... minę.
[04:50:08] Masz minę na dole w twojej...
[04:50:12] O, tu jest tak wielka kawałka...
[04:50:16] O, masz minę na dole?
[04:50:18] Tak.
[04:50:21] Pokażę wam to.
[04:50:23] Kurwa, distant horizon znam wyłączone, czekaj.
[04:50:25] Eeeeeeeee...
[04:50:26] Okej...
[04:50:38] A, i foolish?
[04:50:40] A?
[04:50:41] Skradziono wam kwiat pokoju.
[04:50:45] Tak, ja to widziałem, nie wiem, gdzie to zaczynać...
[04:50:50] Pewnie na goda, pewnie.
[04:50:55] Szyzyś.
[04:51:00] Ewentualnie możesz tam dać to mięsko.
[04:51:10] Chodź i pokażę od razu gdzie ta mina jest.
[04:51:20] To nie mój wielbądu.
[04:51:27] Ja wiem, ja wiem, ja wiem.
[04:51:37] Nie, to źle przetłumaczyło.
[04:51:47] Zapraszam.
[04:51:49] O, widzisz, widzisz, widzisz?
[04:52:09] Nie wiem.
[04:52:10] To... może... nie ma...
[04:52:32] O, tak, dziękuję. Nie wiem, dlaczego to jest... tak, tak...
[04:52:40] Wydaje mi się, że minie nie skończą nic.
[04:52:46] Słuchaj, foolish.
[04:52:47] Popiec, proszę.
[04:52:49] Mi bomba!
[04:52:51] Mi bomba!
[04:53:01] Mi bomba!
[04:53:02] Okej, tutaj...
[04:53:06] Okej, mam dert.
[04:53:07] Mam dert.
[04:53:08] Terraforming?
[04:53:10] Terraforming? Terraforming?
[04:53:12] Expert terraforming?
[04:53:15] Terraforming...
[04:53:17] Dosłownie znaczy formowanie ziemi.
[04:53:22] Bo po hiszpańsku Ziemia...
[04:53:25] Tierra.
[04:53:27] Tierra.
[04:53:28] Terraforming.
[04:53:30] Magiczne słowo.
[04:53:32] First forming, yeah?
[04:53:34] Mhm.
[04:53:35] Dobra, idę uciekać, muszę zjeść z DK i dwa drinki jeszcze dzisiaj.
[04:53:44] O, ok, chodźmy sobie, chodźmy sobie z dobrym dzień.
[04:53:49] Pa pa.
[04:53:50] Pa pa, dajmy go zabrać.
[04:53:53] Kurwa rakieta.
[04:53:56] Widzowie, puszczę jeszcze tego Donate'a na szybko.
[04:54:07] No bo zzucił Donate 5 złotych. Dzięki gław za wszystko. Dużo mi pomagasz się zwelaksować między nauką i w wielu innych zeczach nie będę się ospisywał.
[04:54:22] Ale jakbym był na przykład Holendłem osu moment. Boże jaki ty jesteś super osu moment.
[04:54:29] Keep it up mistcu.
[04:54:31] Dziękuję ci bardzo Norwo. I tutaj będzie jeszcze jeden.
[04:54:34] Pytnijmy Raida dla IPR-a, bo go dawno nie było.
[04:54:39] To jest Francuz, możecie pisać po angielsku.
[04:54:42] Steg zzucił donate 5 złotych. To wszystko to pomówienia.
[04:54:46] Żaden żul mnie nigdy nie zamówił.
[04:54:48] Mówił, żyjecie w kłamstwie. Potwał mą ziemniaków za 13 minut.
[04:54:53] Znajdźcie psysk. Kliknij go, żeby się obudził.
[04:54:56] Jutro, 13.00 albo 14.00 jakoś. Poranny stream. Ja lecę.
[04:55:04] Buzi, buzi, buzi. Trzymajcie się, widzowie.